|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
ik vind met een beetje stoner geluis helemaal niets mis. Mastodon heeft kwa gitaar geluid ook wel wat stoner achtige trekjes soms, heel oke spirutal beggars zijn trouwens super! |
|
Het gaat me wel erg ver om Trouble stoner te noemen... Trouble is gewoon doom. |
|
Maar dat zijn vuige gristenen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Lekker boeiend...Doom is doom. |
|
Celestial Season is Stoner. Alhoewel de eerste CD als Doom kan worden geinterpreteerd. Maar toch, Stoner kikt S, en Doom niet... Dit slaat nergens op. |
|
Beaver uit NL is ook lekkere stoner...hebben nog eens een split cd met QOTSA opgenomen. Klinkt dus erg amerikaans en erg goed. Kyuss is mn all time favourite. Vooral The Desert Sessions zijn helemaal geweldig. Raar trouwens dat ik nergens Masters Of Reality genoemd zie worden. Toch ook erg de moeite waard hoor... En natuurlijk Firebird...die hebben we ook nog.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote:De eerste 2 CD's... |
|
Och jongen... who gives a flying fuck.... Dit slaat nergens op. |
|
Ik...zo af en toe. |
|
*schop voor Micha* |
|
danke schön, had dus op stoner rock gezocht And my marlboro light |
|
Micha? |
|
ok kennen mensen nog nederlands stoner bands, ik ken nl alleen de mudkings, en wie o wie kan mij aan de 1e cds van celestial season helpen? And my marlboro light |
|
Heeft die cd ook nog een naam? this user is dead |
|
ehm niet de eerste om precies te zijn, maar ik doel op orange, en ook nog wel the lunchbox diaries, want heb alleen solar lovers, en daar ben ik niet onverdeeld enthousiast over (te doom naar mijn mening ) And my marlboro light |
|
Je vergeet Forever Scarlet Passion... hoewel dat natuurlijk geen stonerrock is. |
|
quote: Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Kyuss, Mondo Generator, Fu Manchu Kent iemand Mondo Generator hier trouwens? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: hum ik heb lunchbox dialogues! en binnenort ook orange! dus er moet maarus wat geupload worden op een bepaalde server dacht ik zo! ik ben ook nog op zoek naar meer stoner! blind dog is ook super trouwens the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Staat Sleep al ergens in dit topic vermeld?? Zo niet, dan bij deze. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Enige die ik zowat ken: 7ZUMA7 (heet iemand daar wa te koop van?), Monster Magnet en Grand Magus uit Zweden (heb ik cd'tje van): dat kikt wel, verder kan je sommige dingenvan Cathedral toch ook best onder die noemer plaatsen, of niet? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
7ZUMA7! ik heb "Deep Inside..." van ze! (nee, ik verkoop hem niet, wil e.v.t. wel een kopietje van maken) |
|
@elfensteen: bedankt voor het annbod, maar om dat vanuit Nederland te laten, opsturen: dure copie, ik bestel 'em wel bij mijn platenboer. Ik vergat bijna dat ik de laatste tijd wel steeds meer zin krijg in de muziek van Queens of the stone age. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Oja, je woont natuurlijk in Belgie, stom van me The Hellacopters zijn overigens ook geniaal! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |