|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
of allebei ? this user is dead |
|
Begin jij nou ook al? Jenje noemde het net (op MSN) stonerdoom. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
"stoom" voor insiders this user is dead |
|
woohoo! |
|
Ik heb net de nieuwe cd van Place of skulls gehoord. Nou ben ik totaal geen stoner fan maar dit heerscht echt enorm!!! Nou is dat niet zo gek als je bedenkt dat Victor Griffin van Pentagram, Ron Holzner van Trouble en Wino van The Obsessed in deze band musiceren. Ga het even luisteren, het rockt als de tering! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Gisteren tijdens het behangen/plakken/muren aftapen wat stoner opgelegd, om de boel wat vooruit te laten gaan. Miljaarde, ik ben verkocht. Ging quasi uit mijn dak met "Go with the Flow" track van QOTSA en die Unida schijf. Chance dat het behang nog recht hangt Ben totaal nieuw in dit genre. Aanraders? Moeten wel van die echt rockende ende schuimende schijven zijn met goede vocals. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: , ik ken da gevoel, ging ook erg vaak uit de bol tijdens het schilderen van mijn kamer (was met Absu denk ik), en het was wonder bij wonder toch netjes gedaan Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: WTF? die namen klinken idd goed! And my marlboro light |
|
Stoner? Is die term nu NOG niet dood? Stoner bestaat niet... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
grand magus het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
The awesome machine, naar mijn mening een hele vette stoner band, ik heb er 2 albums van: - It is ugly or nothing - Under the Influence hele vette ranzige riffs, vette aanrader! And my marlboro light |
|
Brothers of conquest!!! bekend bij iemand? After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
NEEN! vertel. And my marlboro light |
|
zoek en geniet zou ik zeggen [Dit bericht is gewijzigd door Metal op 08-01-2004 21:51] After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
banned ik ben dom, o zo dom |
|
zoek: Fu Manchu KillDozer Sloburn Earthlings? Sons of Kyuss Unida STONER "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
wow! Fu Manchu was ik bijna vergeten! |
|
Dozer is zeker wel de moeite waard: ik heb nu Call it conspiracy en in the tail of a comet, vooral de stem van de zanger is zeer ruig en karakteristiek. And my marlboro light |
|
RoachPowder, stoner- speedmetal mix, geniaal |
|
Ik ken eigenlijk niet zo veel Stoner Rock... maar bands als Cathedral en Zakk Wylde's Black Label Society (of is dat geen stoner) vind ik wel super vet .. |
|
Kyuss is echt mijn favoriet, die zang van John Garcia is gewoon super. Iemand ooit gehoort van Sons of Otis?????? Space Doom Verdere Favo Bands: Sloburn, Unida, Hermano, Nebula, Fu Manchu, Drunken Horse, Masters of Reality, Electric Wizard, Dozer, The Awesome machine, Los Natas, Entombed, Desert Sessions, Clutch, The Atomic Bitchwax, Orange Goblin, Mondo Generator, Brand Bjork allemaal Stoner en Heerlijke Muziek [Dit bericht is gewijzigd door SonofOtis op 08-07-2004 12:08] |
|
Celestial Season - Hollands beste band ever IMHO Grand Magus Southfork Roadsaw - iets bluesier misschien, geniaal (check de cd "Raw'k 'n Roll" of zoiets... ) Spiritual beggars The Mushroom River Band Thee Plague of Gentlemen en uiteraard Kyuss & QotSA ...btw Porcupine Tree is ECHT géén stonerrock. |
|
quote: |
|
Van www.stonerrock.com van vrijwel elke band die op de eerste pagina van het topic stond nummers gedownload, ik ga de 82 nummers nu luisteren! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |