IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : StonerRock Vorige pagina | Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-10-2003 17:21 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Testje:

Electric wizard, is dat stoner-rock of doom?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 27-10-2003 17:22 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

of allebei ?


this user is dead


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-10-2003 17:23 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Begin jij nou ook al? Jenje noemde het net (op MSN) stonerdoom.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 27-10-2003 17:23 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

"stoom" voor insiders


this user is dead


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-10-2003 17:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

woohoo!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-11-2003 20:16 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb net de nieuwe cd van Place of skulls gehoord. Nou ben ik totaal geen stoner fan maar dit heerscht echt enorm!!! Nou is dat niet zo gek als je bedenkt dat Victor Griffin van Pentagram, Ron Holzner van Trouble en Wino van The Obsessed in deze band musiceren.

Ga het even luisteren, het rockt als de tering!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 16-12-2003 9:36 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Gisteren tijdens het behangen/plakken/muren aftapen wat stoner opgelegd, om de boel wat vooruit te laten gaan.

Miljaarde, ik ben verkocht. Ging quasi uit mijn dak met "Go with the Flow" track van QOTSA en die Unida schijf. Chance dat het behang nog recht hangt

Ben totaal nieuw in dit genre. Aanraders? Moeten wel van die echt rockende ende schuimende schijven zijn met goede vocals.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 16-12-2003 9:46 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 16 december 2003 9:36 schreef Wolveken het volgende:
Ging quasi uit mijn dak met "Go with the Flow" track van QOTSA en die Unida schijf. Chance dat het behang nog recht hangt


, ik ken da gevoel, ging ook erg vaak uit de bol tijdens het schilderen van mijn kamer (was met Absu denk ik), en het was wonder bij wonder toch netjes gedaan


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 16-12-2003 17:41 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2003 20:16 schreef XnegativeX het volgende:
Ik heb net de nieuwe cd van Place of skulls gehoord. Nou ben ik totaal geen stoner fan maar dit heerscht echt enorm!!! Nou is dat niet zo gek als je bedenkt dat Victor Griffin van Pentagram, Ron Holzner van Trouble en Wino van The Obsessed in deze band musiceren.

Ga het even luisteren, het rockt als de tering!


WTF? die namen klinken idd goed!


And my marlboro light


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 16-12-2003 18:27 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Stoner? Is die term nu NOG niet dood? Stoner bestaat niet...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 16-12-2003 23:43 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

grand magus


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 28-12-2003 17:47 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

The awesome machine, naar mijn mening een hele vette stoner band, ik heb er 2 albums van:

- It is ugly or nothing
- Under the Influence

hele vette ranzige riffs, vette aanrader!


And my marlboro light


Metal
Usericon van Metal
Posted 28-12-2003 17:56 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

Brothers of conquest!!! bekend bij iemand?


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 28-12-2003 18:04 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

NEEN! vertel.


And my marlboro light


Metal
Usericon van Metal
Posted 28-12-2003 18:26 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

zoek en geniet zou ik zeggen

[Dit bericht is gewijzigd door Metal op 08-01-2004 21:51]


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


terror
meest domme onderkruiper ter wereld
Usericon van terror
Posted 12-01-2004 1:56 by terror Wijzig reactieProfiel van terrorQuote dit bericht

banned


ik ben dom, o zo dom


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 12-01-2004 9:07 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

zoek:

Fu Manchu
KillDozer
Sloburn
Earthlings?
Sons of Kyuss
Unida

STONER


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-01-2004 9:53 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

wow! Fu Manchu was ik bijna vergeten!


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 29-02-2004 18:27 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Dozer is zeker wel de moeite waard:

ik heb nu Call it conspiracy en in the tail of a comet,

vooral de stem van de zanger is zeer ruig en karakteristiek.


And my marlboro light


Dark master
NON-VIKING BITCHES!
Usericon van Dark master
Posted 03-03-2004 11:36 by Dark master Wijzig reactieProfiel van Dark masterQuote dit bericht

RoachPowder, stoner- speedmetal mix, geniaal


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 10-04-2004 14:20 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

Ik ken eigenlijk niet zo veel Stoner Rock...
maar bands als Cathedral en Zakk Wylde's Black Label Society (of is dat geen stoner)
vind ik wel super vet


..


SonofOtis
Usericon van SonofOtis
Posted 08-07-2004 12:08 by SonofOtis Wijzig reactieProfiel van SonofOtisQuote dit bericht

Kyuss is echt mijn favoriet, die zang van John Garcia is gewoon super. Iemand ooit gehoort van Sons of Otis?????? Space Doom
Verdere Favo Bands:

Sloburn, Unida, Hermano, Nebula, Fu Manchu, Drunken Horse, Masters of Reality, Electric Wizard, Dozer, The Awesome machine, Los Natas, Entombed, Desert Sessions, Clutch, The Atomic Bitchwax, Orange Goblin, Mondo Generator, Brand Bjork allemaal Stoner en Heerlijke Muziek

[Dit bericht is gewijzigd door SonofOtis op 08-07-2004 12:08]


Kasper
Usericon van Kasper
Posted 08-07-2004 16:56 by Kasper Wijzig reactieProfiel van KasperQuote dit bericht

Celestial Season - Hollands beste band ever IMHO

Grand Magus

Southfork

Roadsaw - iets bluesier misschien, geniaal (check de cd "Raw'k 'n Roll" of zoiets... )

Spiritual beggars
The Mushroom River Band

Thee Plague of Gentlemen

en uiteraard Kyuss & QotSA

...btw Porcupine Tree is ECHT géén stonerrock.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-07-2004 16:14 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2003 20:16 schreef XnegativeX het volgende:
Ik heb net de nieuwe cd van Place of skulls gehoord. Nou ben ik totaal geen stoner fan maar dit heerscht echt enorm!!! Nou is dat niet zo gek als je bedenkt dat Victor Griffin van Pentagram, Ron Holzner van Trouble en Wino van The Obsessed in deze band musiceren.

Ga het even luisteren, het rockt als de tering!




Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-07-2004 17:22 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Van www.stonerrock.com van vrijwel elke band die op de eerste pagina van het topic stond nummers gedownload, ik ga de 82 nummers nu luisteren!


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen