![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Was ik op GP zo dronken ik op een Nederlander leek dan? ![]() quote: Neh, die heb ik om één of andere reden altijd zwaar irritant gevonden, een jaar of vijf zes geleden eens live gezien, geen zak aan. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
Schijnt dat de vroegere zanger van Kyuss nu ook weer een soloproject heeft dat zwaar rockt en grooved. Ik weet de naam van de band niet meer maar ik zal eens wat rond gaan mailen. Zeer de moeite waard denk ik. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
quote: Je hebt ook "Saturn" en "Sonic Orb" van ze, die heb ik voor je gefikt. Enneh Kim, Forever Scarlet Passion was toch ook een CD van CS? Dit slaat nergens op. ![]() |
|
quote: Dat zal Unida zijn.. offeh... Slo-Burn? Dit slaat nergens op. ![]() |
|
quote:Kan best zijn. Die gozer die daar meer van weet is net weer terug van vakantie dus ik zal hem eens mailen. Zag vandaag ook nog Saint Vitus in de tweedehands bak staan. Is ook vette bende! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
quote: Ja hoor... goeie CD btw ![]() ![]() |
|
Zooo, jij nog online ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Jij ook!! Thuisgeraakt blijkbaar ![]() ![]() |
|
on topic ![]() You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
Er is wel degelijk een connectie tussen doom metal en stoner rock. Luister bv. eens naar de groep Abdullah. Ik zou ze classifiëren onder stoner rock maar wel met doomy lyrics. Nog wat stoner rock bands die nog niet genoemd zijn: Earthlings (met Dave Catching van QOTSA en Mondo Generator, ook met Pete Stahl, nogal poppy) Beaten Back To Pure (doomy) Hermano Solace (zal waarschijnlijk wel al genoemd zijn) Mondo Generator is al lang geen stoner rock meer, ook al heeft de frontman Nick Oliveri in het legendarsiche Kyuss gespeeld. Ik zou Mondo Generator meer punk met een edge gaan noemen. ![]() |
|
wow, kvond een ouwe cd van me: Kyuss - Blues For The Red Sun Wat een gave cd!!!!! heftig!!!! I Find That I Am Not There... ![]() |
|
quote: Zeker, Een 10 voor smaeck. Dit slaat nergens op. ![]() |
|
After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) ![]() |
|
Die site ziet er hella-gay uit. this user is dead ![]() |
|
quote: Yes!! Die moet ik nog regelmatig horen. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: Ha! Geweldig! Staan ook erg veel bandlinks op, BETERRRRR! Dit slaat nergens op. ![]() |
|
Iemand bekend met de Eindhovense band Red King Rising? Aanrader! http://www.redkingrising.com ![]() |
|
wie zet eens de THE QUILL discografie online aub?? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
quote: -The Quill (1995) ![]() -Silver Haze (1999) ![]() -Evermore 10" (1999) ![]() -The Quill re-release (2000) ![]() -Voodoo Caravan (2002) ![]() -Hooray It's a Deathtrip (2003) ![]() At your service. ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
church of misery is erg cool, stel japanners die black sabbath spelen met teksten over seriemoordenaars soort mix van sabbath en macabre dus. grind on . . . . . . . cerebral tumor ![]() |
|
quote:Merci makker ![]() ![]() Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
Monster magnet is vrij goed. Kyuss heb ze allemaal echt goed. Spiritual Beggers kan ik ook waarderen Maar is My dying bride geen doom metal dacht het toch wel..mijn favoriete band..ech wel ![]() ![]() ![]() ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote:Hoe kom jij aan die avatar? Die gebruikte ik een paar weken geleden nog... ![]() "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |