|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat zou je daarmee willen dan? "HEY, mijn band heet zeer toevallig Blackmoan. En laat ik nou totaal niet kunnen tekenen, noch een van mijn andere bandleden. Hey, thanx Markam! " Zie niet echt nut. Maar wel een gallery van ZM-tekenwerk. Sonst, daar bestaat al een topic over... [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 14-04-2002 21:17] |
|
jezuz, als je nix nuttigs hebt post dan niet jah |
|
quote: Ik vraag om het nut van een topic. Dat is op zich nuttig . |
|
Lul maar gewoon verder over logo's in dit topic. Deze blijft gewoon open. |
|
Topic groeit als een gek. |
|
je kan echt nog slechter tekenen dan de gemiddelde kleuter, Markam. Voor de rest no offense, maar KIJK ER NOU EENS NAAR!!! Dat wil je toch niet als logo!! Dan vindt ik (en ja, dit is moeilijk) het Iron Maiden-logo nog mooier... Dit slaat nergens op. |
|
quote: hmmm, nee Maar ik moet bekennen, ik kan het niet beter |
|
|
|
nah kvin het best een koel logo alleen blackmoan vind ik zon lamme naam |
|
idd...zwarte kreun.... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
he kreunen kunnen best evil zijn ja!? |
|
quote: En dank je wel . Kan jij zo mooi tekenen dan? Ok blackmoan is ook gewoon een kut naam, maar jah eerst zou het Blackmoon worden (nee, da's lekker origineel). Het ging er gewoon meer om dat ik dit gemaakt had, er nix mee kon en er misschien iemand anders blij mee kon maken (eventueel met aanpassingen). Word ik hier dus de heletijd compleet afgezeken. als je het zelf zo veel mooier kan, laat zien dan?! daar was dit hele topic ook voor bedoeld. als jullie toch zo tering critisch zijn. Beoordeel dan ook maar metteen dit |
|
De bovenste vind ik mooi. Enne, je kan wel iets beter tekenen dan een kleuter hoor... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: oh ik zie het al omdat jij een beetje kan ray-tracen en wat leuker kan tekenen, geeft je metteen het recht om mij af te kraken! Beetje zielig Figuur ben jij zeg! nee dit ziet er lekker uit en een beetje kroketjes, en tv's lopen fotograferen. Meneer doet kunst academie? Grafisch lyceum, industrieel Vormgeving? |
|
gewoon negeren |
|
Inderdaad, Mörke is een sneu figuur, loopt mij een beetje te mailen dat ie op ZM-fest rotzooi gaat schoppen. Oei Jenje wordt bang ... Je niet boos maken, gewoon een keer face-to-face over aanspreken. |
|
Hmmm en ik moet bij die jongen blijven pitten, tsk tsk Maar weinig bier voeren die avond |
|
hmmmz... voor een band die Stigmata heet.. Ik geef mijn logo weg onze band is genokt De "S" en de "A" aan het begin en eind kloppen nog niet.. maar heb geen zin om 't te verandere... [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 15-04-2002 21:40] |
|
heb nog een logo in de aanbieding, gemaakt met paint op een lollige avond |
|
Waar blijft mn Devastation of the limbs logo ? Ik, Wil Schuurman |
|
dat stigmata logo ziet er wel behoorlijk aardig uit MassMörd |
|
Doe er wat leuks mee zou ik zeggen.... |
|
ok deze gaat waarschijnlijk wel ingebruik, maar ik wilde em jullie even niet onthouden |
|
OK, via de image properties kwam ik erachter dat er 'Norinian' stond Mooi logo, alleen begrijp ik niet waarom zoveel logo's per sé symmetrisch moeten zijn. |
|
stja........ |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |