|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier in Noorwegen hebben we dit geniale muziekprogramma al weer een tijdje en ik moet zeggen, dit loopt als een tiet. Ik heb vernomen dat dit, ook over niet al te lange tijd, te verkrijgen is in Nederland. Als muziekfanaat is dit iets wat je MOET hebben. Ik draai het gratis (je kan gratis membership krijgen als je door iemand wordt uitgenodigd die member is, kost anders geloof ik iets van 10 pond per maand). Je kan de muziek gewoon online streamen dus geen downloads meer. Niet alles wat je zoekt staat er op nog, maar er wordt dagelijks geupload. Van veel bands staat er ook de hele discografie online. Nu beetje het zelfde systeem als met last.fm, is dat je vrienden van bijvoorbeeld facebook kunt toevoegen en in elkaars playlist kan kijken. Heel handig om weer wat nieuws te ontdekken. http://www.spotify.com/nl/new-user/ Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Het is nu ook vanaf gisteren in NL. Boeiender |
|
En ook al lange tijd in Zweden. =) |
|
Waarom zou je muziek streamen als je het ook kunt downloaden? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
omdat het zo lang duurt als je ff snel een nummer wilt horen, je harddisk raakt vol, je kan het downloaden (kopen) als je wilt en je pc loopt er niet zo traag door. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hmm, in NL is de gratis versie (net als in andere landen) doorsneden met reclames als ik het goed begrijp, en de niet gratis variant kost 10 euro in de maand. Ik kan het hier alleen met een kabeltje over mijn stereo laten spelen, teveel geharrewar. Boeiender |
|
quote: Hehe, een externe harddisk van 500 gig heb je volgens mij al voor 50 euro, dus 5 maanden niet luisteren en hups, je hebt teringveel muziekruimte... Boeiender |
|
In welke kwaliteit streamen ze ? |
|
Ja die reklame is wel wat irritant, maar altijd mooi op afterparties heheh Reklames zijn hier een soort van fenomeen geworden. Onze kinderen gaan dan ook Jonethan en Rebertha van Spotify heten Ik heb gewoon een playlist gemaakt zoals ik in Itunes ook zou doen en gewoon lekker afspelen die hap Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Cd kwaliteit en geen buffergezeik! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Een nummer download je toch in 30 seconden, zelfs als je een pauper verbinding hebt. quote: Dan koop je toch een nieuwe, die meuk kost niks meer tegenwoordig. quote: Downloads kopen? quote: Streamen vergt veel meer van je pc dan downloaden hoor. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:hmmm ik vind zelf persoonlijk downloaden zon gedoe. Ik vind het super relexed om gewoon een band of een titel naam in te typen en poef je kan het meteen luisteren. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Da's geen antwoord FLAC APE AAC SHN WAVE ? |
|
Naast het feit dat dat soort online databases altijd hopeloos mainstream gefocust zijn en blijven kun je ook de muziek niet op je mobiele speler zetten dus ik zie echt de meerwaarde niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dat ligt er maar net aan. Ik heb spul er tussen zitten die al 3 maanden aan het downloaden zijn. quote:Jaaa je weet wel. Je kan toch gewoon die mp3s kopen.. dan moet je ze toch downloaden of niet dan? quote:Ik weet niet wat mijn pc dan doet, maar die draait iets meer als een zonnetje zonder bittorent aan. Maar goed. maakt mij ook niet uit hoor of je het interessant vind of niet. Ik vind het super fijn en heeeeeel veel mensen met me. Dus vandaar mijn announcement. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik heb daar 0.0 verstand van. Dat zou je zelf op de website denk ik moeten vinden. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dan heb je of een heeeeeeeele langzame verbinding of de upload source bestaat gewoon niet meer. quote: Ja maar, wie koopt er nou mp3's? quote: Tsja, het hangt wellicht van je client af. Ik gebruik uTorrent en die is zwaar aan te raden itt tot bv Vuze/Azareus en vergelijkbare troep. quote: Nee, ik vind het prima maar ik zie de voordelen er gewoon niet van in. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Spotify rocks. Iemand interessante public playlists? Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: OK geen cd kwaliteit dus.\ |
|
quote: 160 kb/s.... :') Vandaar dat je geen last hebt van buffering. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
F.L.O.P. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: quote: (Wikipedia) Ja dus! Zodra er wederom verlies wordt geleden vertrekken de grote platenmaatschappijen en die nemen hun hele catalogus mee en dan sterft het weer een stille dood. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Heb je dan misschien de uploads vol aanstaat? Boeiender |
|
Gelukkig is er youtube HD Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
hSpotify heerscht Gebruik het nu al ruim een jaar met veel plezier, veel beter dan last.fm. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |