|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Er vanuitgaande dat je dat elke dag doet en je je kwaliteit op high zet (160kbps, lijkt me het minimum), kun je volgens die pagina 70 uur luisteren voor je de 5gb aantikt. Zou je dan binnen een maand net moeten redden. Doe je echter nog wat andere dingen met je data dan ga je er makkelijk overheen. Zet je de kwaliteit naar very high dan tik je binnen 35 uur al de 5gb aan. Oftewel, ik zou sowieso een hogere bundel nemen, of zoals OZZWorks hierboven zegt werken met het vantevoren downloaden van albums of playlists. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Hebben jullie sport playlists? |
|
Nee, ik sport niet Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
quote: Ik heb dat geprobeerd maar het is echt enorm kut want je hebt altijd net zin in muziek die je niet gedownload heb. Gevolg: Ik heb nu Unlimited data. Edit: Ik moet er wel bij zeggen dat ik ongeveer 9 uur per dag muziek stream op de hoogste kwaliteit. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 22-06-2022 17:40] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Onlangs ook (eindelijk) een abonnement bij Spotify (tientje per maand) afgesloten en bevalt me prima. Ook heel handig als je bijvoorbeeld van een band niks in huis hebt en wel binnenkort van ze naar een concert gaat (Asphyx, shame on me). Voorheen las ik een album recensie, even een paar nummertjes luisteren op youtube en dan wel of niet tot aankoop over gaan. Maar soms waren die cd's dan weer niet te krijgen en die obscure labels vertrouw ik niet zo. En van het downloaden was ik sowieso nooit. Nu hou ik het ook beter bij wat er allemaal uitkomt qua releases |
|
Yep, ben er ook helemaal aan verknocht nu. Binnenkort ga ik verhuizen en ik heb er al een stuk minder een probleem mee dat ik mijn cd's ga buitenkieperen. Lekker je eigen speellijsten samenstellen en in de wagen laten knallen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Jezus, wat had ik een vooruitziende blik in dit topic. Vroegah, toen ik nog slim was. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: |
|
quote: Het is gewoon een kwestie van controle willen houden over je eigen data, daarom moet je hier nooit aan willen beginnen quote: Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |