![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ringtones ![]() ![]() ![]() |
|
erm.. das dan verkrachting van metal door het in piepjes om te zetten.. ![]() |
|
![]() Piep, piep, pieeeep, piep, piep, pieeeep, pieeeeeeep..... (Judas Iscariot - Bathed in Clouds of Blood) Het moet niet gekker worden. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
![]() Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
ik heb geen mobiele telefoon, als mensen iets tegen me willen zeggen zoeken ze me maar, of wachten ze tot ik thuis ben ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
Ik haat die ringtones, als zo'n ding afgaat pakt de halve wereld zn telefoon om te kijken of het toevallig zijn telefoon is die afgaat. maar nee! IEDEREEN HEEFT ZO'N KUTBELTOONTJE! als je nou gewoon tringtring neemt, weet je zeker wanneer jouw telefoon gaat, want je bent zeker de enige die die neemt. ![]() |
|
quote: yep ik ben een gebruiker van het ring ring geluid super basic, en iedereen is altijd heel blij als mn foon afgaat ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 15-04-2002 16:14] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
Hahaha ![]() Maar goed, ik vind tring tring kut dus heb ik 'Iron Man' van Black Sabbath maar ingeprogrammeerd. ![]() |
|
quote: Zou jij dan willen dat ze van metal ringtones gingen maken? Wordt metal helemaal een verkoopitem, nee dank je. En het klinkt ook niet metal meer met zó'n prutstelefoon ![]() |
|
Ik denk dat je het iets te serieus neemt ![]() ![]() |
|
Ik wil zo'n oude analoge telefoon ring ring geluid. Echt zo'n *ring* *ring* die nog een beetje na echoot. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 15-04-2002 16:23] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Damn .. ik denk, laat ik er eens serieus op ingaan ipv meteen afzeiken Dat was dus ook de laatste keer dat ik dat doe ...(Was reactie op Dwaallichts commentaar) [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 15-04-2002 16:24] ![]() |
|
Een maat van mij kon zijn ringtones inspreken, altijd grappig als je dronken bent. *GGRROOMMMM* *He Lul, Telefoon* ![]() |
|
ik heb walk this way van aerosmith en RUN-DMC. Heeft ook niemand. Gelukkig!!! Ik vind het zo zwaar waardeloos als iemand hetzelfde deuntje heeft. Zit je soms naar je telefoon te graaien terwijl je eigenlijk helemaal niet gebeld wordt. ![]() |
|
Ow ik zou me zo schamen als m'n telefoon ging en er kwam zo'n melodietje uit! ![]() |
|
ik heb one van metallica omdat de rest van die nokia tunes me irriteren ![]() ![]() |
|
Ik heb ook een mobiel! "and I don't give a fack" En ik heb een geweldige ringtone! THE TROOPER!!!! Ik vind het heerlijk om zien hoe mensen zich irriteren aan het feit dat er een mobieltje afgaat! ![]() |
|
Ik heb zelf Sonne van Rammstein als ringtone. Ben nog niemand tegengekomen die dat ook heeft en daarom is het wel practisch. Ik weet altijd meteen als het mijn telefoon is. En voor als Vampie belt heb ik 'I was made for loving you' ingesteld. ![]() Helaas lukt het versturen niet. De nieuwe Nokia 33xx toestellen hebben software waarbij de optie tot het verzenden van ringtones geblokkeerd is ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote:Jij snapt em. Tring Tring, niemand die omkijkt! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
ik heb raining blood van slayer er in gezet, (met die van mij kan je zelf liedjes maken) Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
ik heb ook zelf een nummer gemaakt. Je pakt de laagste toon en herhaalt die de hele freaking tijd. Dan krijg je zo'n geluid van een vlieg die om je heen zit te vliegen. Gegarandeerd mensen die zich eraan irriteren en ik weet zeker dat het mijn foon is ![]() ![]() ![]() |
|
ik had altijd Fur Elise van Beethoven. Maar tijden de reperatie van mijn mobieltje, ben ik mijn SIMM kaart je kwijt geraakt. Nu kan ik nog geen reet. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Als mijn mobieltje afgaat dan hoor je de Ghostbusters ![]() SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! ![]() |
|
In de kamer naast mij op mijn werk zit iemand die het melodietje van Leisure Suit Larry als ringtone heeft. Dat past dan weer wel, want dat klonk al alsof het een ringtone was. ![]() |
|
die van mij hoor je alleen alst stil is: lang leve de trilfunctie ![]() Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |