|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb ace of spades op mn 06, maar het klinkt toch niet metalig meer dan respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Hand In Hand KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
SEEK AND DESTROY! en een maiden logo en dan wel met polofonysche ringtonen [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 12-11-2003 21:28] |
|
Ik heb DRRRING DRRRING. |
|
Ik heb een funky 32 polyfoons Jazz tune van ongeveer 30 seconden (1 loop).. geen grap trouwens |
|
ik word nooit gebeld... wil iemand mij bellen? kan ik ook een keer m'n ringtone horen. 0906-6666 alvast bedankt. Oud Vuil. |
|
Ik zou Alfred j Kwakkie moeten hebben maar daarvoor moest ik weer wap aanvragen mar nu heb ik dus maar een sprinkhanen geluid ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Inmiddels al lang een nieuwe telefoon: - ringtone: Wasted Years (Maiden) - logo: Skitzoid Kitten handig die meegeleverde datakabel |
|
quote: en als mijn directeur belt zegt ie 'Neem je telefoon eens op, lul' door hemzelf ingesproken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: waar gevonden ? occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Ik heb nooit een mobiel gehad, heb er nu geen en ik wil er ook nooit een hebben. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Argh. Het feit dat een topic als deze bestaat wijst op een infiltrering van de breezer generatie op zm.. |
|
quote: K wou er ook nooit geen een maar ik moest er 1 van me pa. En nu maak ik er dan mar gebruik van he.. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Groot gelijk, blijf jij maar fijn in de middeleeuwen hangen. |
|
quote: Mijn moeder wilt ook dat ik er 1 neem. Ze wil alles voor me betalen, inclusief een beltgoed, maar ik wil dat pokkeding gewoon niet. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ik gebruik een gewone telefoon, en e-mail. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Oh, dan heb ik niks gezegd, ik dacht dat je nog met het rook-signaal/post-duif systeem werkte. |
|
quote: Naja bij mij was de situatie dan ook wel erg genoeg om er 1 te nemen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Heb er nooit een gehad, tot ik op kamers ging. Geen afdelings/huistelefoon, en aangezien ik niet veel bel is een mobiel dan nog altijd goedkoper dan een kpn-lijn laten installeren .. |
|
Ik heb een 'ouderwetse' nokia 5110. Ik gebruik hem best veel hoewel er maar 1 nummer instaat en dat is die van mn vriendin Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Maakt niet uit welke GSM je hebt, zolang je er maar veeeeel mee belt. Daar worden mensen zoals ik alleen maar beter van. |
|
Ben ik dan ff blij dat ik mijn abonnement gehalveerd heb .... |
|
Ik bel niet veel met m'n mobiel, kost geld en ik ben een "zuinige" hollander Weet iemand waar ik nog Metal-logo's kan halen zonder te wappen? (wappen = gay) |
|
quote: Ben ik blij dat ik niet bij een Nederlandse operator werk. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |