![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Of Telfort.. ![]() |
|
Nope... ![]() |
|
Belgacom? ![]() |
|
quote: Belgacom doet alleen het vaste telefoon netwerk. ![]() |
|
Tegenwoordig heb ik allemaal theme's van classic games. Alles keurig omgezet naar *.mmf poly40 Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
ik heb de dodenmars ![]() http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
|
Ik heb het polypnonisch theme-melodietje van Pulp fiction . ![]() ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Zelf maken in Photoshop, datakabel tussen je phone en de PC, voila ![]() ![]() |
|
Voor m'n telefoon bestaad geen datakabel ![]() ![]() |
|
quote: ook geen IR, bluetooth? "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Ik heb The trooper van maiden in voor polyfoon ornaat ![]() en binnenkort een IrDa ding voor de pc en dan kan ik helemaal m'n gang gaan. ![]() |
|
quote:nope...absolutely nothing...erg vervelend, er zijn wel illegale kabels op de markt...maar ik weet niet of ik dat moet vertrouwen.. ![]() |
|
quote: zijn niet illegaal hoor. Meer gewoon van een ander merk ![]() Soms werkt het wel maar er moet wel software zijn die met jou telefoon om kan gaan. ![]() |
|
quote:Nah, geen ander merk, zelfgefabriceerd noemen ze dat ![]() Ja, dat zal ook nog een probleem worden, maar ik ga toch even speuren, misschien vind ik wel een andere oplossing (wel klote dat je tegenwoordig voor dit soort dingen moet wappen, vroagah, in mijn tijd, kon je nog gewoon sms-en) ![]() |
|
*snifsnifsnif* I smell NNEERRDDSSS ![]() |
|
quote: voor zover ik weet kan dat nog steeds hoor. En tja wappen gaat nog steeds net zo snel als pindakaas zuigen door een rietje ![]() ![]() |
|
Mijn Mobiele telefoon logo is van Marshall en mijn ringtone is die van De Smurfen of die van De Fabeltjeskrant yeah Soms wissel ik me logo in satanic heb ik met me mob genomen van me satanic surfers pet (heb een nokia 7650) SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Mijn logo is van Bolt Thrower, Cryptopsy, Pyaemia of Macabre Verder gebruikte ik de pieter post polyphoon, maar ben nu volledig overgegaan op de trilfunctie. Ik word werkelijk kriegel in de trein van al die kanker beltonen ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Dank je 0tolerance nu weet ik een nieuw logo voor me Mob, zal ff een foto nemen van me dahmer limited editon cd die is toch veel mooier dan die met dat hoofd erop.. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Het is weer tijd. Ik las net in de laatste LARGE catalogus dat er ringtones zijn van o.a. ENTOMBED - Left hand Path, DEATH - Pull The Plug en TON - Black No.1... Nou wil ik ook zo'n vette Entombed ringtone hebben maar om nou daarvoor 3,30 pleuro(!!) aan uit te geven vind ik iets te gortig. Weet iemand waar je meer metal ringtones voor een schappelijke prijs kan d/l of (liefst) zelf intoetsen? ![]() |
|
quote:Zoek de tabs van left hand path ![]() ![]() ![]() |
|
rrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrr nooit irritant gepiep ![]() MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html ![]() |
|
quote: Dat vraag ik me ook af, aangezien er zo te lezen behoorlijk veel mensen ervaring mee hebben en ik ze nog nooit ben tegengekomen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |