IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Mobiele telefoon logos & ringtones voor België en Nederland Vorige pagina | Volgende pagina
The Grand Wazoo
Koekje :'D
Usericon van The Grand Wazoo
Posted 06-04-2004 21:50 by The Grand Wazoo Wijzig reactieProfiel van The Grand WazooQuote dit bericht

Happy Tree Friends ringtone! :D

Klinkt bijna exact als de echte ..theme, aangezien die ook zo hoog en überhappy is
Lalala-LALA-laaa-laa, la la! Lala, LA!


Eerst waren er toch veel gratis ringtones online te vinden? Ik weet niet of dat nog zo is.. (ik heb Jaktens Tid bijvoorbeeld ook online gevonden)

[Dit bericht is gewijzigd door The Grand Wazoo op 06-04-2004 21:52]


Masturbation is not the same.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 06-04-2004 21:59 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php



Een kleine snol zit zo vol.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-04-2004 22:01 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2004 21:59 schreef SkinPeeleR het volgende:

Eh, toch niet je reactie op de HTF hoop ik eh?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


The Grand Wazoo
Koekje :'D
Usericon van The Grand Wazoo
Posted 06-04-2004 22:03 by The Grand Wazoo Wijzig reactieProfiel van The Grand WazooQuote dit bericht

Nee, op mn irri blije posts
Ik schrijf op een irri-fck-manier
*snifff*

En ik lijk wel een überFinntroll zo, da klopt ook al nie


Masturbation is not the same.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 06-04-2004 22:05 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Tjah, toevallig wel een finntroll album als usericon.
Maar ik vind grindcore toch veel triester als finntroll.


F*ck hippies


The Grand Wazoo
Koekje :'D
Usericon van The Grand Wazoo
Posted 06-04-2004 22:50 by The Grand Wazoo Wijzig reactieProfiel van The Grand WazooQuote dit bericht

Maar ik heb dat icon vanwege die Troll

:p
Hm, ik ben toch niet zon band-promoter (tshirts, patches e.d.), dus ik zal eens een ander icon zoeken :/
(Dark Tranquillity is mn fav band, stiekem)


Masturbation is not the same.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 06-04-2004 23:07 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Ik heb het smurfenlied al zo'n jaar als ringtone, maarja ik word toch nooit gebelt


I am the 1%.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-04-2004 23:18 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2004 23:07 schreef stoomfiets het volgende:
Ik heb het smurfenlied al zo'n jaar als ringtone, maarja ik word toch nooit gebelt


Daar moet je vrienden voor hebben


"This one is older than shit, heavier than time!"


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 07-04-2004 0:25 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

quote:
Op 15 april 2002 16:20 schreef Jenje het volgende:
Zou jij dan willen dat ze van metal ringtones gingen maken?
Wordt metal helemaal een verkoopitem, nee dank je.
En het klinkt ook niet metal meer met zó'n prutstelefoon




dat hier uberhaupt een topic over is jezus


~ By the fallen one I shall arise ~


Tormentor_horst.
Usericon van Tormentor_horst.
Posted 07-04-2004 16:07 by Tormentor_horst. Wijzig reactieProfiel van Tormentor_horst.Quote dit bericht

quote:
Op 6 april 2004 23:07 schreef stoomfiets het volgende:
Ik heb het smurfenlied al zo'n jaar als ringtone, maarja ik word toch nooit gebelt


Maar goed, dan blijft het orgineel.


Or you children of today are Children of the Grave.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-04-2004 16:22 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hell Yeah! Het meest übergaye topic van ZM is weer omhooggeschopt!~

..

Ik heb nog altijd een zeer bescheiden ringtone die standaard in mijn Nokia zit, heb hem echter altijd op 'stil' staan, alleen op trilfunctie.



Kramy
Usericon van Kramy
Posted 07-04-2004 16:36 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Mobiele telefoon!? Hoe werkt dat dan nou weer!? Pfft...ik houd het niet meer zo bij met al die vreemde technische snufjes van tegenwoordig.



Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 23-04-2004 0:53 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Children of Bodom - Bed of Razors als ringtone


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


ORPHX
Usericon van ORPHX
Posted 23-04-2004 0:54 by ORPHX Wijzig reactieProfiel van ORPHXQuote dit berichthttp://clik.to/alfvoet

ik ook ik ook en een paar van nightwish ook


ORPHX
Usericon van ORPHX
Posted 23-04-2004 0:55 by ORPHX Wijzig reactieProfiel van ORPHXQuote dit berichthttp://clik.to/alfvoet

die van children of bodom is ook grappig als je het tempo verlaagt. Precies my dying bride dan!

HAHAHAHAHAHHAHA


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-06-2004 17:39 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Allereerst mijn excuses voor het omhoogschoppen van een van de meest gaye topics van ZM..

Vraag: Weet iemand hoe duur het tegenwoordig is om een simlock te verwijderen van een nieuwe prepaidtelefoon, en waar dit gedaan kan worden?



bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 29-06-2004 17:41 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht



Van horen zeggen voor 10 Euro op de (willekeurige) markt.


Bazzio Attacks!!!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-06-2004 21:55 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 17:41 schreef bazzio het volgende:


Van horen zeggen voor 10 Euro op de (willekeurige) markt.


En dan kan je gewoon elk willekeurig abonnement-kaartje in zo'n telefoon gooien? Zou een hoop geld schelen.. bij Kijkshop hebben ze bijv. de Phillips 330 voor 59 euro, inc 15 euro beltegoed, terwijl dit toestel simlock-vrij tussen de 110 en de 200 euro kost..


Colcothar
RottenGijs
Usericon van Colcothar
Posted 30-06-2004 15:14 by Colcothar Wijzig reactieProfiel van ColcotharQuote dit bericht

Waarom wil je hem dan simlock vrij hebben?
Wil je je eigen sim erin gooien?
Na een jaar kan je overigens alle toestellen gratis simlock vrij laten maken door de provider.


Suck on this


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-06-2004 17:18 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2004 15:14 schreef Colcothar het volgende:
Waarom wil je hem dan simlock vrij hebben?
Wil je je eigen sim erin gooien?
Na een jaar kan je overigens alle toestellen gratis simlock vrij laten maken door de provider.


Ik wil hem inderdaad simlockvrij hebben om mijn abonnement sim erin te kunnen gooien. Ik heb in januari een nieuwe abo genomen en mijn oude telefoon gehouden (waardoor ik 220 euro teruggestort kreeg op mijn rekening), nu wil ik een nieuwe telefoon omdat deze accu te leeg begint te worden


Colcothar
RottenGijs
Usericon van Colcothar
Posted 30-06-2004 17:26 by Colcothar Wijzig reactieProfiel van ColcotharQuote dit bericht

Je moet wel uitkijken met unlocken, er zijn amateurs die verkeerde software in je foon laden waardoor het hele ding niet meer bruikbaar is.
En je zou ook aan een nieuwe accu kunnen denken, zijn rond de 25 pleuro.


Suck on this


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 30-06-2004 17:45 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2004 23:07 schreef stoomfiets het volgende:
Ik heb het smurfenlied al zo'n jaar als ringtone, maarja ik word toch nooit gebelt


Nog steeds het smurfenlied


I am the 1%.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 19-12-2004 13:07 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Spinvis in actie tegen irritante beltonen

Gepubliceerd op vrijdag 17 december 2004
TILBURG (ANP) - Zanger Spinvis gaat nieuwe, exclusieve beltonen ontwikkelen voor mobiele telefoons. Hij en enkele collega-muzikanten hebben hiertoe de Ringtone Society opgericht, zo is vrijdag bekendgemaakt. De groep is de naar eigen zeggen ,,irritante, commerciële en platte ringtones'' zat.

De Ringtone Society, een initiatief van Muzieklab Brabant, SubmarineChannel en het VPRO-programma 3 voor 12, is een platform voor ,,de artistieke ontwikkeling van de mobiele beltoon''. De vereniging wil een impuls geven aan 'The Art of Ringtonism' en wil dat mobiele bellers zich onderscheiden.

De Society wordt officieel gelanceerd op 13 januari tijdens het muziekfestival Noorderslag in Groningen. Dan wordt een Ringtone Checkpoint geopend, waar bezitters van een mobiele telefoon door de Society goedgekeurde beltonen kunnen verkrijgen.

http://www.worldaccess.nl/planet/show/id=74766/contentid=534391/sc=1ac565

Ah, mijn held spinvis!


Oud Vuil.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 19-12-2004 19:57 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Nu nog een actie tegen irritante mensen...


Hatsjikidee!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-12-2004 20:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2004 19:57 schreef Unholy Mary het volgende:
Nu nog een actie tegen irritante mensen...
Ben ik al mee bezig ..



.. maar je wilt maar niet weggaan ...


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen