![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() ![]() Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote:Eh, toch niet je reactie op de HTF hoop ik eh? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Nee, op mn irri blije posts ![]() Ik schrijf op een irri-fck-manier *snifff* ![]() En ik lijk wel een überFinntroll zo, da klopt ook al nie ![]() Masturbation is not the same. ![]() |
|
Tjah, toevallig wel een finntroll album als usericon. Maar ik vind grindcore toch veel triester als finntroll. F*ck hippies ![]() |
|
Maar ik heb dat icon vanwege die Troll ![]() :p Hm, ik ben toch niet zon band-promoter (tshirts, patches e.d.), dus ik zal eens een ander icon zoeken :/ (Dark Tranquillity is mn fav band, stiekem) Masturbation is not the same. ![]() |
|
Ik heb het smurfenlied al zo'n jaar als ringtone, maarja ik word toch nooit gebelt ![]() I am the 1%. ![]() |
|
quote: Daar moet je vrienden voor hebben ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: ![]() ![]() dat hier uberhaupt een topic over is jezus ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
quote: Maar goed, dan blijft het orgineel. Or you children of today are Children of the Grave. ![]() |
|
Hell Yeah! Het meest übergaye topic van ZM is weer omhooggeschopt!~ ![]() .. Ik heb nog altijd een zeer bescheiden ringtone die standaard in mijn Nokia zit, heb hem echter altijd op 'stil' staan, alleen op trilfunctie. ![]() |
|
Mobiele telefoon!? ![]() ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Children of Bodom - Bed of Razors als ringtone ![]() Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site ![]() |
|
ik ook ik ook en een paar van nightwish ook ![]() |
|
die van children of bodom is ook grappig als je het tempo verlaagt. Precies my dying bride dan! HAHAHAHAHAHHAHA ![]() ![]() |
|
Allereerst mijn excuses voor het omhoogschoppen van een van de meest gaye topics van ZM.. Vraag: Weet iemand hoe duur het tegenwoordig is om een simlock te verwijderen van een nieuwe prepaidtelefoon, en waar dit gedaan kan worden? ![]() |
|
![]() Van horen zeggen voor 10 Euro op de (willekeurige) markt. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: En dan kan je gewoon elk willekeurig abonnement-kaartje in zo'n telefoon gooien? Zou een hoop geld schelen.. bij Kijkshop hebben ze bijv. de Phillips 330 voor 59 euro, inc 15 euro beltegoed, terwijl dit toestel simlock-vrij tussen de 110 en de 200 euro kost.. ![]() |
|
Waarom wil je hem dan simlock vrij hebben? Wil je je eigen sim erin gooien? Na een jaar kan je overigens alle toestellen gratis simlock vrij laten maken door de provider. Suck on this ![]() |
|
quote: Ik wil hem inderdaad simlockvrij hebben om mijn abonnement sim erin te kunnen gooien. Ik heb in januari een nieuwe abo genomen en mijn oude telefoon gehouden (waardoor ik 220 euro teruggestort kreeg op mijn rekening), nu wil ik een nieuwe telefoon omdat deze accu te leeg begint te worden ![]() |
|
Je moet wel uitkijken met unlocken, er zijn amateurs die verkeerde software in je foon laden waardoor het hele ding niet meer bruikbaar is. En je zou ook aan een nieuwe accu kunnen denken, zijn rond de 25 pleuro. Suck on this ![]() |
|
quote: Nog steeds het smurfenlied ![]() I am the 1%. ![]() |
|
Spinvis in actie tegen irritante beltonen Gepubliceerd op vrijdag 17 december 2004 TILBURG (ANP) - Zanger Spinvis gaat nieuwe, exclusieve beltonen ontwikkelen voor mobiele telefoons. Hij en enkele collega-muzikanten hebben hiertoe de Ringtone Society opgericht, zo is vrijdag bekendgemaakt. De groep is de naar eigen zeggen ,,irritante, commerciële en platte ringtones'' zat. De Ringtone Society, een initiatief van Muzieklab Brabant, SubmarineChannel en het VPRO-programma 3 voor 12, is een platform voor ,,de artistieke ontwikkeling van de mobiele beltoon''. De vereniging wil een impuls geven aan 'The Art of Ringtonism' en wil dat mobiele bellers zich onderscheiden. De Society wordt officieel gelanceerd op 13 januari tijdens het muziekfestival Noorderslag in Groningen. Dan wordt een Ringtone Checkpoint geopend, waar bezitters van een mobiele telefoon door de Society goedgekeurde beltonen kunnen verkrijgen. http://www.worldaccess.nl/planet/show/id=74766/contentid=534391/sc=1ac565 Ah, mijn held spinvis! ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Nu nog een actie tegen irritante mensen... ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote:Ben ik al mee bezig .. .. maar je wilt maar niet weggaan ... ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |