|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga. http://brutalassault.cz/en/ Bands Afgrund Agnostic Front Ahab Alkonost Aura Noir Bal-Sagoth Bleed From Within Bonded by Blood Candlemass Cannibal Corpse Catamenia Children Of Bodom Cock And Ball Torture Control Human Delete Converge Cro-Mags Demonic Resurrection Despised Icon Devin Townsend Devourment Diablo Swing Orchestra Dying Fetus Ensiferum Fear Factory Gaza Gojira Gorgoroth Graveworm Gwar Hypnos Hypocrisy Ihsahn Ill Nino Jesu Kalmah Kylesa Kypck Lock Up Lost Soul Macabre Madder Mortem Meshuggah Mnemic Monstrosity Moonsorrow My Dying Bride Napalm Death Necrophagist Obituary Origin Proghma-C Ragnarok Rotten Sound Sadist Sarke Sepultura Short Sharp Shock Sigh Suicidal Angels Sybreed Tankard The Arusha Accord The Black Dahlia Murder Trail Of Tears Voivod Watain [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 09-06-2010 10:31] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
FRNK wellicht ook? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Huh? Ik heb er dan wel weining verstand van, maar sommige genretoekenningen kloppen echt voor geen meter. |
|
Moet je hem vragen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Sigh, zouden die live iets waarmaken? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik heb een snelle copy/paste actie gedaan. Komt een beetje raar op het scherm zo idd. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:My gawd wat erg. Dit minder koffie pakt totaal verkeerd uit. |
|
Necrophagist = techno death metal I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
echt een erg mooie affiche vind ik!! en op zich niet eens zo duur (49€ blijkbaar) maarja, als je daar je vervoer moet bijtellen... zal hem toch niet worden voor mij deze zomer denk ik |
|
Control Human Delete speelt ook Mocht er iemand heenrijden, kunnen wij mee.. we zoeken nog vervoer [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 08-06-2010 11:33] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Om hoeveel man gaat het Spectre? Onze roadie moet daar werken, en heeft volgens mij nog wel plekken in zijn bus. |
|
we zijn met zijn 6en, maar we hebben een auto met 2 plekken en laadruimte, dus in feite 4 zitplaatsen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik bel m na het weekend even, ik mail je. |
|
tof van je ga jij ook? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nee, wou er wel heen, maar zit dan al op Bloodstock in UK. |
|
ook leuk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Moet er werken, altijd leuk. Had ook op BA kunnen werken, maar leverde niet genoeg op. |
|
Nog een roadie nodig, spec? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Als je een auto hebt en wilt rijden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hmmm.... Boeiender |
|
quote: Nee en ja. Maar die ja mag ik dan weer niet (alhoewel, misschien tegen die tijd wel ) Wil ook helemaal niet echt de roadie uithangen, haha*. Ben wel erg serieus aan het overwegen om dat festival te bezoeken, komen veel mooie bands Dus als iemand nog plek heeft en heen en weer gaat; ik betaal gaarne mee aan de reis *En eventueel wil ik wel wat spul helpen slepen, ben er dan toch Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nou ja, zo veel hoeft er niet gesleept te worden hoor, wat tops en een drumstel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Neuh, mede daarom was het ook niet echt serieus. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Poster; |
|
Welke 2 scenes? Toffe line-up. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 08-06-2010 22:58] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |