![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hé dat is wel de gaaftse sport ter wereld. En totaal niet saai. Probleem is dat de meeste mensen de regels niet snappen (niet dat die moeilijk zijn). En bij wat voor sporten krijg je scores als 350 voor een team, behalve bij cricket? ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
quote:Mee eens, maar volgens mij is dat nu toch wel aardig meegevallen? ![]() |
|
Met een hangend hoofdje kun je niet rellen, Jenje. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Had het over hele WK ![]() ![]() |
|
quote: Het is redelijk goed verlopen deze keer, mijn autospiegels zitten nog aan de auto vast. Maar wat betreft geluidsoverlast, dat viel me niet zo mee. Overigens heb ik het meer over het algemeen, bijvoorbeeld voetbal, volksfeesten, evenementen etc. Giet er bier in tijdens een feestje en de mensen menen zich als een sloopkogel te moeten gedragen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-07-2010 14:12] ![]() |
|
Het kwam boven je gezeik uit? ![]() |
|
quote: Dat zekers. ![]() |
|
quote:Dat klopt, maar dat ligt dus niet aan het voetbal he ![]() ![]() |
|
quote: 2 weken metalconcerten onder mijn raam hoef ik anders ook niet. ![]() Maar nee ligt niet alleen aan voetbal, maar komt wel vaak voor rondom het voetbal (en vrij toegankelijke feesten hier in Zwolle). Ik vind het zonde dat (sport)evenementen vaak worden verkloot door lui die niks met de sport hebben, maar alles met rellen. ![]() |
|
Het wordt inderdaad teveel getolereerd dat er hele groepen zijn die alleen maar de sfeer willen verzieken ipv lekker feesten. ME er op af en de hondjes loslaten. ![]() |
|
Verder niks mis met sportief voetbal kijken (voor degene die dat willen), wat feestgeluiden en blijheid na afloop. Maar er blijft helaas een groep die het verkloot. Neemt overigens niet weg dat ik sport kijken op televisie maar niks vind, okee soms wel even spannend maar het duurt me vaak te lang en er is te weinig te zien. ![]() |
|
Samenvattingen kijken ![]() ![]() |
|
quote: Ghehe juah, heb alleen de laatste twee NL wedstrijden gezien. Waarvan gister helemaal en die daarvoor alleen wanneer men ging juichen de herhaling gezien. ![]() ![]() |
|
quote: Amen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Nha kiek aon, je went al langzaam. Alles went .. ![]() |
|
Nu weer Tour loeren ![]() ![]() |
|
Das pas saai .. ![]() |
|
quote: Op de rustdag? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Tot er onverwacht een vluchtheuvel opdoekt. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 12-07-2010 15:50] ![]() |
|
quote: Weetje wanneer het went? Als al die wedstrijden terug worden gebracht naar tien minuten partijtjes. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Rellen, slopen en vechtpartijen? Heb je het nu over een Marokkaans buurt huis? Het is natuurlijk onzin wat je zegt, in deze vier weken zijn er alleen wat relletjes geweest in Den Haag en in Hoogeveen, voor de rest is alles goed verlopen en dat voor bijna 12 miljoen voetbal liefhebbers. Rellen, knokken en slopen gebeurt ieder weekend en wordt zeker niet gestimuleerd door het voetbal van oranje. Against God and Government ![]() |
|
Was 'netjes' (niet letterlijk, vanochtend nog langs Museumplein geweest ![]() ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Kolere hee, het lijkt wel of die oranjekoorts ook het leesvermogen keihard aantast ofzo. Dit is niet het oranje topic, mijn postings gaan niet over Oranje uitsluitend maar meer over (sport)evenementen (ja, echt.. er bestaan meer evenementen dan alleen voetbal) in het algemeen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-07-2010 18:37] ![]() |
|
quote: ![]() Anders haal je die plaat eens van je bolle kop af. Voetbalrellen zijn sneu, of het er nou weinig zijn of veel. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |