![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Limbombe moet weg heb ik gehoord :/ signature ![]() |
|
Vandaag wint wielrennen 100%. Mathieu van der Poel, wat een fantastische prestatie en wat een mooi en ontroerend verhaal! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Haha nou zeg dat wel. Het was erg jammer dat het voetbal meteen erna begon. Vandaag nog maar wat meer nagenieten. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Die valpartij was prachtig. Je moeder. ![]() |
|
Je komt over het algemeen geen voetballers tegen op het fietspad, dus wielrennen is sowieso kutter. ![]() |
|
quote: ![]() |
|
quote: Ik heb ook nog nooit wielrenners op een voetbalveld gezien. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: En gisteren won het voetbal met overmacht. ![]() |
|
Zeker, echt verschrikkelijk die valpartijen. En enorm zuur ook voor in de eerste plaats de renners, maar ook het klassement en de spanning gedurende de rest van de Tour. Kroatie - Spanje helaas moeten missen maar ik heb genoten van Frankrijk - Zwitserland. Valt dan wel extra op hoe weinig energie en wilskracht NL naar het veld bracht. Prachtige voetbalavond. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |