IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Voetbal vs wielrennen Vorige pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-08-2018 17:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Limbombe moet weg heb ik gehoord :/


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-08-2018 19:39 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Moet weet ik niet, maar ik neem aan dat ze er vanuit gingen dat hij zou gaan. Valt goed op te cashen, en ze hebben de vervanger al in huis.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-06-2021 22:00 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Vandaag wint wielrennen 100%. Mathieu van der Poel, wat een fantastische prestatie en wat een mooi en ontroerend verhaal!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 28-06-2021 8:35 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Haha nou zeg dat wel. Het was erg jammer dat het voetbal meteen erna begon. Vandaag nog maar wat meer nagenieten.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-06-2021 9:35 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 28-06-2021 11:28 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Die valpartij was prachtig.


Je moeder.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 28-06-2021 12:30 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Je komt over het algemeen geen voetballers tegen op het fietspad, dus wielrennen is sowieso kutter.


BillekeAlwerti
watch?v=dQw4w9WgXcQ
Usericon van BillekeAlwerti
Posted 28-06-2021 20:33 by BillekeAlwerti Wijzig reactieProfiel van BillekeAlwertiQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2021 11:28 schreef karnivoor het volgende:
Die valpartij was prachtig.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-06-2021 20:39 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 28 juni 2021 12:30 schreef Slegthyd het volgende:
Je komt over het algemeen geen voetballers tegen op het fietspad, dus wielrennen is sowieso kutter.


Ik heb ook nog nooit wielrenners op een voetbalveld gezien.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 29-06-2021 7:58 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2021 22:00 schreef M. het volgende:
Vandaag wint wielrennen 100%. Mathieu van der Poel, wat een fantastische prestatie en wat een mooi en ontroerend verhaal!


En gisteren won het voetbal met overmacht.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 29-06-2021 8:11 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Zeker, echt verschrikkelijk die valpartijen. En enorm zuur ook voor in de eerste plaats de renners, maar ook het klassement en de spanning gedurende de rest van de Tour.

Kroatie - Spanje helaas moeten missen maar ik heb genoten van Frankrijk - Zwitserland. Valt dan wel extra op hoe weinig energie en wilskracht NL naar het veld bracht. Prachtige voetbalavond.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen