|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Je weet best wat ik bedoel, doe niet net of je achterlijk bent. Against God and Government |
|
quote: Ja. quote: Gaaf, soms vraag ik me echt af wie jou geprobeerd heeft op te voeden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik ontken niet dat rellen door middel van voetbal niet sneu is, ik zei dat het nauwelijks is voorgevallen. En wat betreft die opvoeding, als je in real life net zo'n vervelende etter lul bent net als hier had ik je allang een paar muilperen verkocht. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 12-07-2010 20:34] Against God and Government |
|
quote: Je verhaal dat Mayo's opmerking onzin is impliceert iets anders. quote: Je bedoelt te zeggen: "ik ben niet zomaar een kansloze internetwarrior maar in RL sla ik er ook gewoon op als iemand het niet met me eens is?" Dat verbaast me niks. Kom je zelf ook uit een probleemwijk trouwens? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 12-07-2010 20:51] |
|
quote: Ben jij met je maat binnen gebleven dan? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Weet jij ook wat ik bedoel, volgens mij niet. |
|
quote: Juustem, je snapt het eindelijk, ik heb jaren in Arnhem gewoond mocht het je interesseren, kom eens langs dan kunnen we lekker een potje voetbal kijken, kan ik de zure kanis van jou ook eens in het echt aanschouwen, menselijke fles azijn dat je bent. Against God and Government |
|
quote: Ik snap wat je bedoelt, en ik vind het onzin. Ik zat laatst in de trein richting Antwerpen, zat de hele trein ook vol met van die kneuzen die naar Graspop gingen, ook een hels kabaal, overal drank op de grond, lang haar een puisten gezichten, maar hoor je mij klagen? je moet je gewoon niet zo aanstellen. Against God and Government |
|
quote: Ook dat is irritant volk. Prima als jij het onzin vind, ik dus niet.. Jij doet het af als aanstellerij, ik noem dat volk gewoon achterlijk. Ieder zo z'n ding. |
|
quote: Waardeloze mentaliteit heb je. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Alsof jou mening of dat van een ander mij wat interesseert Against God and Government |
|
Rotzak is vast zo'n 'volks type'. Je weet wel: grote bek, dikke nek, maar het besef van een pinda. En voetballiefhebber natuurlijk. |
|
quote: Jouw Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: En een klein piemeltje. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Lolly hebben, iemand? Edit: fuuuuu, dat klinkt wel erg verkeerd als je de vorige post bekijkt... :') [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 12-07-2010 21:22] |
|
@onweerwolf Tragische kerel [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 12-07-2010 21:22] Against God and Government |
|
Dont feed the troll... |
|
jaja, gisteren naar de Supercup gegaan, Brugge - Standard enkele opmerkingen - vreselijke storend en debiel hoeveel voetbalsupporters roken (overal). Cynisch. - wat is voetbal toch een enorm arbitraire sport (vandaar de arbiter jaja). 1 scheidsrechter kan ook onmogelijk alles zien, zelfs als het een goeie is. Hoe kun je zo een sport nu serieus nemen met 1 pipo die alles moet regelen over zo een veld. Professionele sport ... nee - opmerkingen vanuit het publiek over het spel zijn dodelijk voor mijn vertrouwen in de mensheid - adrenaline komt uit spanning, spanning komt vanuit de score - niet omwille de kwaliteit van het spel - voetbal is oorlog - supporters willen mekaar vaak de kop in slaan en daarna samen drinken. Ook binnen dezelfde supportersgroep EN wielrennen? Tja, ideaal om voor en na een middagdutje te doen, maar verder ook vreeselijk saai signature |
|
Ik vind het allebei leuk. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
derde week! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Heb al vaker supporters van "mijn ploeg" menig racistisch verwijt naar de tegenpartij horen brullen. Terwijl er heel veel spelers van dezelfde rassen in de eigen ploeg spelen. Onbegrijpelijk. |
|
ook al zoiets ja gisteren ook "hey scheidsrechter je bent een racist want je pakt de bal af van een aap" WTFFFF signature |
|
"Komaan he bruinen, smijt dienen bal in't veld!" Daarna juichen bij een zeer mooie goal van de even niet-blanke spits. Of diezelfde club op bezoek bij de rivaal. Staat er een zwarte barman aan de toog, wordt er op niet subtiel volume gewezen en gezegd "Hé, Lukaku is hier ook! Lukaku is hier ook!" (': :') edit: voetbalsupporters zijn een geval apart... [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 23-07-2018 10:28] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |