IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Voetbal vs wielrennen Vorige pagina | Volgende pagina
Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-07-2010 20:24 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 12 juli 2010 18:36 schreef Onweerwolf het volgende:


Anders haal je die plaat eens van je bolle kop af.

Voetbalrellen zijn sneu, of het er nou weinig zijn of veel.


Ontken ik dat dan? Jezus man, krijg toch een dodelijke ziekte


Against God and Government


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-07-2010 20:25 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 12 juli 2010 18:33 schreef MMayo het volgende:
Kolere hee, het lijkt wel of die oranjekoorts ook het leesvermogen keihard aantast ofzo. Dit is niet het oranje topic, mijn postings gaan niet over Oranje uitsluitend maar meer over (sport)evenementen (ja, echt.. er bestaan meer evenementen dan alleen voetbal) in het algemeen.


Je weet best wat ik bedoel, doe niet net of je achterlijk bent.


Against God and Government


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-07-2010 20:29 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 20:24 schreef Rotzak het volgende:
Ontken ik dat dan?


Ja.

quote:
Jezus man, krijg toch een dodelijke ziekte


Gaaf, soms vraag ik me echt af wie jou geprobeerd heeft op te voeden.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-07-2010 20:34 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 12 juli 2010 20:29 schreef Onweerwolf het volgende:
Ja.



Gaaf, soms vraag ik me echt af wie jou geprobeerd heeft op te voeden.



Ik ontken niet dat rellen door middel van voetbal niet sneu is, ik zei dat het nauwelijks is voorgevallen. En wat betreft die opvoeding, als je in real life net zo'n vervelende etter lul bent net als hier had ik je allang een paar muilperen verkocht.

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 12-07-2010 20:34]


Against God and Government


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-07-2010 20:46 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 20:34 schreef Rotzak het volgende:
Ik ontken niet dat rellen door middel van voetbal niet sneu is, ik zei dat het nauwelijks is voorgevallen.


Je verhaal dat Mayo's opmerking onzin is impliceert iets anders.

quote:
En wat betreft die opvoeding, als je in real life net zo'n vervelende etter lul bent net als hier had ik je allang een paar muilperen verkocht.


Je bedoelt te zeggen: "ik ben niet zomaar een kansloze internetwarrior maar in RL sla ik er ook gewoon op als iemand het niet met me eens is?"

Dat verbaast me niks. Kom je zelf ook uit een probleemwijk trouwens?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 12-07-2010 20:50 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com





[Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 12-07-2010 20:51]


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-07-2010 21:04 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 18:23 schreef Rotzak het volgende:
Rellen, slopen en vechtpartijen? Heb je het nu over een Marokkaans buurt huis? Het is natuurlijk onzin wat je zegt.


Ben jij met je maat binnen gebleven dan?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-07-2010 21:05 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 20:25 schreef Rotzak het volgende:
Je weet best wat ik bedoel, doe niet net of je achterlijk bent.


Weet jij ook wat ik bedoel, volgens mij niet.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-07-2010 21:06 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 12 juli 2010 20:46 schreef Onweerwolf het volgende:
Je verhaal dat Mayo's opmerking onzin is impliceert iets anders.



Je bedoelt te zeggen: "ik ben niet zomaar een kansloze internetwarrior maar in RL sla ik er ook gewoon op als iemand het niet met me eens is?"

Dat verbaast me niks. Kom je zelf ook uit een probleemwijk trouwens?


Juustem, je snapt het eindelijk, ik heb jaren in Arnhem gewoond mocht het je interesseren, kom eens langs dan kunnen we lekker een potje voetbal kijken, kan ik de zure kanis van jou ook eens in het echt aanschouwen, menselijke fles azijn dat je bent.


Against God and Government


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-07-2010 21:08 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 12 juli 2010 21:05 schreef MMayo het volgende:
Weet jij ook wat ik bedoel, volgens mij niet.


Ik snap wat je bedoelt, en ik vind het onzin. Ik zat laatst in de trein richting Antwerpen, zat de hele trein ook vol met van die kneuzen die naar Graspop gingen, ook een hels kabaal, overal drank op de grond, lang haar een puisten gezichten, maar hoor je mij klagen? je moet je gewoon niet zo aanstellen.


Against God and Government


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-07-2010 21:13 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 21:08 schreef Rotzak het volgende:
Ik snap wat je bedoelt, en ik vind het onzin. Ik zat laatst in de trein richting Antwerpen, zat de hele trein ook vol met van die kneuzen die naar Graspop gingen, ook een hels kabaal, overal drank op de grond, lang haar een puisten gezichten, maar hoor je mij klagen? je moet je gewoon niet zo aanstellen.


Ook dat is irritant volk. Prima als jij het onzin vind, ik dus niet.. Jij doet het af als aanstellerij, ik noem dat volk gewoon achterlijk. Ieder zo z'n ding.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-07-2010 21:17 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 21:08 schreef Rotzak het volgende:
Ik snap wat je bedoelt, en ik vind het onzin. Ik zat laatst in de trein richting Antwerpen, zat de hele trein ook vol met van die kneuzen die naar Graspop gingen, ook een hels kabaal, overal drank op de grond, lang haar een puisten gezichten, maar hoor je mij klagen? je moet je gewoon niet zo aanstellen.


Waardeloze mentaliteit heb je.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-07-2010 21:19 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 12 juli 2010 21:17 schreef Onweerwolf het volgende:
Waardeloze mentaliteit heb je.


Alsof jou mening of dat van een ander mij wat interesseert


Against God and Government


WMP
Usericon van WMP
Posted 12-07-2010 21:19 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Rotzak is vast zo'n 'volks type'. Je weet wel: grote bek, dikke nek, maar het besef van een pinda. En voetballiefhebber natuurlijk.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-07-2010 21:20 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 21:19 schreef Rotzak het volgende:
Alsof jou mening of dat van een ander mij wat interesseert


Jouw


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-07-2010 21:20 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 21:19 schreef WMP het volgende:
Rotzak is vast zo'n 'volks type'. Je weet wel: grote bek, dikke nek, maar het besef van een pinda. En voetballiefhebber natuurlijk.


En een klein piemeltje.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 12-07-2010 21:21 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Lolly hebben, iemand?

Edit: fuuuuu, dat klinkt wel erg verkeerd als je de vorige post bekijkt... :')

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 12-07-2010 21:22]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-07-2010 21:21 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

@onweerwolf

Tragische kerel

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 12-07-2010 21:22]


Against God and Government


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-07-2010 2:21 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Dont feed the troll...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-07-2018 9:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

jaja, gisteren naar de Supercup gegaan, Brugge - Standard

enkele opmerkingen


- vreselijke storend en debiel hoeveel voetbalsupporters roken (overal). Cynisch.

- wat is voetbal toch een enorm arbitraire sport (vandaar de arbiter jaja). 1 scheidsrechter kan ook onmogelijk alles zien, zelfs als het een goeie is. Hoe kun je zo een sport nu serieus nemen met 1 pipo die alles moet regelen over zo een veld. Professionele sport ... nee

- opmerkingen vanuit het publiek over het spel zijn dodelijk voor mijn vertrouwen in de mensheid

- adrenaline komt uit spanning, spanning komt vanuit de score - niet omwille de kwaliteit van het spel

- voetbal is oorlog - supporters willen mekaar vaak de kop in slaan en daarna samen drinken. Ook binnen dezelfde supportersgroep





EN wielrennen? Tja, ideaal om voor en na een middagdutje te doen, maar verder ook vreeselijk saai


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-07-2018 9:38 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik vind het allebei leuk.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-07-2018 9:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

derde week!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-07-2018 9:49 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2018 9:31 schreef Hypnos het volgende:
- opmerkingen vanuit het publiek over het spel zijn dodelijk voor mijn vertrouwen in de mensheid

Heb al vaker supporters van "mijn ploeg" menig racistisch verwijt naar de tegenpartij horen brullen. Terwijl er heel veel spelers van dezelfde rassen in de eigen ploeg spelen. Onbegrijpelijk.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-07-2018 10:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ook al zoiets ja

gisteren ook

"hey scheidsrechter je bent een racist want je pakt de bal af van een aap"

WTFFFF


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-07-2018 10:28 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



"Komaan he bruinen, smijt dienen bal in't veld!"
Daarna juichen bij een zeer mooie goal van de even niet-blanke spits.

Of diezelfde club op bezoek bij de rivaal. Staat er een zwarte barman aan de toog, wordt er op niet subtiel volume gewezen en gezegd "Hé, Lukaku is hier ook! Lukaku is hier ook!"

(': :')

edit: voetbalsupporters zijn een geval apart...

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 23-07-2018 10:28]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen