![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Als zo'n stok tussen je wielen komt... ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Morgen de start van de zestiende etappe IRL bijwonen. Best gaaf. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Tja, drie kwartier met de trein en ik zit in het centrum van Carcassonne. Waarom dan niet meteen een stuk van de start meepakken? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Zo lang je ze maar teruglegt. ![]() |
|
Of een kasteel bouwt of een veld van iemand afpakt. ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote:jaaaaa was een van de beste. Eerste helft de meest balvaardige. Goeie dribbel. Tweede helft moegestreden. signature ![]() |
|
![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 24-07-2018 14:26] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
wordt genoteerd signature ![]() |
|
vandaag spektakel! [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 25-07-2018 9:57] ![]() |
|
Gilbert gisteren spectaculaire val, maar nadien wel mooi verder gefietst, en al fietsend verzorgd worden. Voetballers daarentegen... ![]() ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
hij had uiteindelijk toch een gebroken knieschijf. Maar voetbal is anders, daar kun je voordeel halen uit blijven liggen ![]() ![]() |
|
En die wielrenners voelen niks omdat ze stijf staan van de doping. ![]() |
|
quote: Speelden beiden eigenlijk puur aanvallend bij NEC? Van Limbombe hebben ze een flank gemaakt die best aardig kan mee verdedigen. (zie ik op termijn zelfs als de linkerflank van de Rode Duivels) Denk je dat dit bij Danjuma ook zal lukken? Aanvallend liet die in elk geval al erg mooie dingen zien. Enkele knappe versnellingen, op het eerste zicht goede techniek en ook nog een aardige voorzet. ![]() |
|
quote: Misschien een idee om het dan toch maar toe te laten bij voetballers ook. signature ![]() |
|
quote: Klopt, lichaamseigen doping: Endorfine, wat je aanmaakt tijdens duursport. Neem ook even zo'n gevaarlijke snelle afdaling erbij en dan krijg je ook flink wat Adrenaline in je vaten. Beide zorgen dat je pijn niet zo extreem ervaart. Ben geen deskundige en misschien corrigeert Elite me nog. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 25-07-2018 12:25] ![]() |
|
quote: Ik heb de stats er niet bij maar ik meen dat voetbal veel meer doping heeft dan wielrennen, meende dat ik daar al vaker wat over gelezen heb. Vooral coke en steroïden [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 25-07-2018 12:30] ![]() |
|
En de dampen van haarlak. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: coke is voor het plezier, vanaf meermaals gebruik eerder nefast voor conditie signature ![]() |
|
Het gebruik van cocaïne kan gebruikt worden om de prestatie te bevorderen omdat het de vermoeidheid verdrijft en je er tijdelijk alerter van wordt. Daarom staat het op de lijst Bart ![]() ![]() |
|
quote: Ze waren allebei niet te beroerd om verdedigend werk op te knappen. Moet ook wel bij NEC want het is vaak knokken tegrn degradatie. Limbombe was wel wat actiever daarin dan Danjuma. Beiden erg snel en met een goede passeeractie. Kunnen ook allebei op beide vleugels acteren. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Kan dit vanuit ervaring bevestigen. Ooit tijdens een tocht van 180 km op km 110 hard tegen het asfalt gegaan aan 35/40 in het uur. Rechtgekrabbeld, uitgefietst aan een iets trager tempo, leek wel ok. Kon daarna een week niet lopen van de kneuzingen en verrekkingen. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Voor de Club Brugge fans hier, aangaande Danjuma: http://m.sportmagazine.knack.be/sport/voetbal-nationaal/ex-coach-over-club-aanwinst-groeneveld-nog-lastiger-voor-een-tegenstander-dan-limbombe/article-normal-1179593.html She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |