IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Voetbal vs wielrennen Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-07-2018 14:46 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2018 9:31 schreef Hypnos het volgende:
jaja, gisteren naar de Supercup gegaan, Brugge - Standard



Wat vond je van Groeneveld? Is net als Limbombe overgenomen van mijn club (NEC Nijmegen). We worden op deze manier nog hofleverancier van Brugge aanvallers.

Groeneveld = Danjuma, btw. Heeft zijn naam veranderd voor dit seizoen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 23-07-2018 14:47]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-07-2018 15:32 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 23-07-2018 15:38 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Als zo'n stok tussen je wielen komt...


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-07-2018 18:47 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Morgen de start van de zestiende etappe IRL bijwonen. Best gaaf.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-07-2018 20:03 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-07-2018 21:46 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Tja, drie kwartier met de trein en ik zit in het centrum van Carcassonne. Waarom dan niet meteen een stuk van de start meepakken?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-07-2018 22:59 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Zo lang je ze maar teruglegt.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 24-07-2018 8:41 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Of een kasteel bouwt of een veld van iemand afpakt.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-07-2018 12:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2018 14:46 schreef Mark het volgende:
Wat vond je van Groeneveld? Is net als Limbombe overgenomen van mijn club (NEC Nijmegen). We worden op deze manier nog hofleverancier van Brugge aanvallers.

Groeneveld = Danjuma, btw. Heeft zijn naam veranderd voor dit seizoen.
jaaaaa was een van de beste. Eerste helft de meest balvaardige. Goeie dribbel. Tweede helft moegestreden.


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-07-2018 14:25 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Was een prima speler voor ons. Limbombe trouwens ook. Dan kun je nu alvast gan letten op Ole Romeny en Dani Theunissen, want die zullen dan over een jaar of 2-3 ook wel bij Brugge lopen

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 24-07-2018 14:26]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-07-2018 18:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wordt genoteerd


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-07-2018 9:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

vandaag spektakel!

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 25-07-2018 9:57]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 25-07-2018 10:12 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Gilbert gisteren spectaculaire val, maar nadien wel mooi verder gefietst, en al fietsend verzorgd worden.
Voetballers daarentegen... wat een fucking geföhnde sissies bij elkaar. Zou dat samen met al die miljoenen komen


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-07-2018 10:15 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

hij had uiteindelijk toch een gebroken knieschijf. Maar voetbal is anders, daar kun je voordeel halen uit blijven liggen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


WMP
Usericon van WMP
Posted 25-07-2018 11:04 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

En die wielrenners voelen niks omdat ze stijf staan van de doping.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 25-07-2018 11:33 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2018 14:25 schreef Mark het volgende:
Was een prima speler voor ons. Limbombe trouwens ook. Dan kun je nu alvast gan letten op Ole Romeny en Dani Theunissen, want die zullen dan over een jaar of 2-3 ook wel bij Brugge lopen


Speelden beiden eigenlijk puur aanvallend bij NEC?
Van Limbombe hebben ze een flank gemaakt die best aardig kan mee verdedigen. (zie ik op termijn zelfs als de linkerflank van de Rode Duivels)
Denk je dat dit bij Danjuma ook zal lukken?
Aanvallend liet die in elk geval al erg mooie dingen zien. Enkele knappe versnellingen, op het eerste zicht goede techniek en ook nog een aardige voorzet.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-07-2018 11:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2018 11:04 schreef WMP het volgende:
En die wielrenners voelen niks omdat ze stijf staan van de doping.


Misschien een idee om het dan toch maar toe te laten bij voetballers ook.


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-07-2018 12:24 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2018 11:04 schreef WMP het volgende:
En die wielrenners voelen niks omdat ze stijf staan van de doping.


Klopt, lichaamseigen doping: Endorfine, wat je aanmaakt tijdens duursport. Neem ook even zo'n gevaarlijke snelle afdaling erbij en dan krijg je ook flink wat Adrenaline in je vaten. Beide zorgen dat je pijn niet zo extreem ervaart. Ben geen deskundige en misschien corrigeert Elite me nog.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 25-07-2018 12:25]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-07-2018 12:28 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2018 11:56 schreef Hypnos het volgende:
Misschien een idee om het dan toch maar toe te laten bij voetballers ook.


Ik heb de stats er niet bij maar ik meen dat voetbal veel meer doping heeft dan wielrennen, meende dat ik daar al vaker wat over gelezen heb.

Vooral coke en steroïden

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 25-07-2018 12:30]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 25-07-2018 13:06 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

En de dampen van haarlak.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-07-2018 13:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2018 12:28 schreef spectre het volgende:
Ik heb de stats er niet bij maar ik meen dat voetbal veel meer doping heeft dan wielrennen, meende dat ik daar al vaker wat over gelezen heb.

Vooral coke en steroïden


coke is voor het plezier, vanaf meermaals gebruik eerder nefast voor conditie


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-07-2018 13:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Het gebruik van cocaïne kan gebruikt worden om de prestatie te bevorderen omdat het de vermoeidheid verdrijft en je er tijdelijk alerter van wordt.

Daarom staat het op de lijst Bart


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-07-2018 19:04 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2018 11:33 schreef Tool-fan het volgende:
Speelden beiden eigenlijk puur aanvallend bij NEC?
Van Limbombe hebben ze een flank gemaakt die best aardig kan mee verdedigen. (zie ik op termijn zelfs als de linkerflank van de Rode Duivels)
Denk je dat dit bij Danjuma ook zal lukken?
Aanvallend liet die in elk geval al erg mooie dingen zien. Enkele knappe versnellingen, op het eerste zicht goede techniek en ook nog een aardige voorzet.



Ze waren allebei niet te beroerd om verdedigend werk op te knappen. Moet ook wel bij NEC want het is vaak knokken tegrn degradatie. Limbombe was wel wat actiever daarin dan Danjuma. Beiden erg snel en met een goede passeeractie. Kunnen ook allebei op beide vleugels acteren.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 26-07-2018 7:54 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2018 12:24 schreef spectre het volgende:
Klopt, lichaamseigen doping: Endorfine, wat je aanmaakt tijdens duursport. Neem ook even zo'n gevaarlijke snelle afdaling erbij en dan krijg je ook flink wat Adrenaline in je vaten. Beide zorgen dat je pijn niet zo extreem ervaart. Ben geen deskundige en misschien corrigeert Elite me nog.


Kan dit vanuit ervaring bevestigen. Ooit tijdens een tocht van 180 km op km 110 hard tegen het asfalt gegaan aan 35/40 in het uur. Rechtgekrabbeld, uitgefietst aan een iets trager tempo, leek wel ok. Kon daarna een week niet lopen van de kneuzingen en verrekkingen.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-08-2018 12:30 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen