|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoe "leg je uit" in een Policy(TM) dat een nieuw user dat hij/zij sommige onderwerpen serieus moet nemen en andere niet serieus? Zoeits voel je aan na verloop van tijd. Lurk dan een poos zou ik zeggen! En niet aan de fles. |
|
je kan moeilijk nieuwkomers bannen omdat ze dan toch gewoon een nieuw account aanmaken, of zie ik dit verkeerd? Je zult gewoon moeten wachten tot de nieuwkomers hun gezond verstand gebruiken en niet over zever in gaan beginnen schrijven, of toch in de topics waar het niet hoort. Een soort van "waarschuwingsbrief" zal misschien wel op zijn plaats zijn op dit forum, maar dan blijft de vraag nog of men er zich iets van gaat aantrekken of niet... A field of crystal tears, the downfall of heaven.Snow softly falls, frozen tears from above.This bitter loss...an angel's funeral. |
|
pas topics mogen maken als je 50 posts hebt lijkt me kut. als je dan nieuw bent en je wilt ff wat vragen op dit forum. dan kanje niet eens een topic openen. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Idd Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: Da's niet wat hier geopperd wordt. (Noch zal het ooit zo'n vaart nemen.) Lees de thread nog eens door. |
|
Ik vind 1 topic p/25 posts ofzo tot de 100 posts de beste regeling. Onzin forum hoef je dan ook niet weg te laten tot 50 posts want ze kunnen toch weinig onzin aanmaken. Beter is misschien nog wel dat ze tot 50 posts helemaal geen topic kunnen aanmaken in onzin maar wel onzin kunnen bekijken. Dat was mijn zegje Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
ik vind dat iedereen een kans moet krijgen en dat de huidige users geen elite moeten gaan vormen! |
|
Ik vind dat huidige users geen kans moeten krijgen en de elite n00bs zijn! eh... |
|
quote: Ja man |
|
Ik vind het allemaal wel meevallen met nieuwe users en ach zo blijft er tenminste ook wat leven in de brouwerij. Oh Rajackar, je hebt gelijk dat Obscenity heerscht. Zit alleen een foutje in. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: [ot]wat bedoel je met een foutje[/ot] |
|
Check je sig. |
|
quote: LOL ik had het helemaal niet gezien |
|
quote: Ik vind dit ook. In het moderator forum is dit ter sprake geweest, en een aantal van ons zijn er voor, en een aantal er tegen. Dead things grow from deep inside... |
|
ik ben hier net nieuw en zit hier eigenlijk vooral omdat ik verder weinig anders te doen heb omdat ik niet thuis ben en m'n versterker mis. ik vind het hier best leuk, maar heb zelf ook wat onzindingen gepost, omdat je als nieuwkomer anders toch geen reactie krijgt verder best een geinig forum zoals gezegd "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
misschien juist als je iets zinnigs post, gaan mensen reageren. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: ja oke daar zit wat in. ik hou zelf net iets meer van onzin omdat ik op m'n werk ook al de hele tijd moet nadenken, dus daar kan het ook wel aan liggen "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
die 50 posts zijn btw snel gepost. en tja mijn opmerkingen zijn zeker niet altijd zinnig, maar is dat zo erg dan, bedoel mensen moeten zichzelf niet te serieus gaan nemen vind ik. Btw ik heb zelf een topic geoepend over piercings en over lieve meisjes en die lopen best aardig dacht ik zo. |
|
Maar je kunt ook overdrijven. Jij bent een erg goede in het posten van onzin, off topic gebazel en slowchatten. |
|
quote: ... dat noemen ze nu net rotzooi... |
|
quote:ik ook hoor.. het moment van ontspanning (eventuele spanning van lach en zuip spieren) begint hier... [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 21-05-2002 23:07] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: ja maar jullie zijn er dan ook voor om mij in de hand te houden tja met veel emsen heb je alleen contact op het forum en dan komt er snel wat slowchat bij kijken. Maar ik doe me best om niet te vervelend te worden, is gewoon ff wennen als je Hollands Metaal gewend bent. |
|
*verklaring gevonden* Je moeder. |
|
Ik neem aan dat je een gezonde volwaassen meid bent, en dus geen volwassen kerel, vrouw nodig hebt om je duidelijk te maken wat je wel en niet kan. Heb je dat wel nog ? --> www.tmf.nl |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |