|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Hahaha dan kunnen we elkaar de hand schudden, ik kom ongeveer uit dezelfde periode. Veel bands in hun begin fase gezien Death, Slayer, Gorefest, Sepultura enz. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:38] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
hey...zie ik daar 2 mede fossielen?? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
De gemiddelde leeftijd schiet wel omhoog de laatste tijd...Beter! Ik voel me helemaal niet meer zo oud nu. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Goed idee! 'talking aboout the good old days!' |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:38] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: mja..en cassette bandjes Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Pfff kunnen we niet instellen dat newbee's ook pas na 50 posts het '' smiley kunnen gebruiken? Ik word er zo moe van dat sommige achter elke post neer moeten zetten Zenial |
|
ik ook oud.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik haat smileys in het algemeen, laat ze maar allemaal verdwijnen!! |
|
Ik vind het hele newbie beleid wel goed zo. Wat alleen beter duidelijk gemaakt moest worden is dat je gebanned wordt als het alleen maar nutteloze posts zijn. Toen ik hier net kwam heeft iemand dat mij verteld (geen idee meer wie dat was) en ik heb me daar braaf aan gehouden. De nieuwkomers moeten EERST bewijzen dat ze posts van goede kwaliteit kunnen maken, dan mogen ze pas in het onzin gedeelte. Want dat ze uit hun nek kunnen lullen, weten we allemaal. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Een onzingedeelte op een muziek forum?? Soms zijn er momenten dat er alleen maar onzin wordt gepost. Ik vind dat wel jammer. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Administration | Vorige pagina |