|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, Claw ook, waarom begin je daar dan steeds over? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: zo...opperzeikerd boer Harm is er ook weer..ik dacht al..dat duurt lang.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: en jij hebt je hartstikke volwassen gedragen met mithrandir op het forum he? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Kramy...hou nou op..je verpest m'n kuthemeur zo Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Het ziet er naar uit dat je hypocrisie en het feit dat je met 2 maten meet wordt erkend door andere forummers. Tijd om een iets minder arrogante houding aan te nemen en eens te stoppen met je lamme flames. this user is dead |
|
Het is verveling, dus gaan ze kinderachtig doen, je hebt gelijk vampie |
|
quote: Zegt de arrogantie himself...dream on.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
rofl, vermakelijk this user is dead |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:39] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
[overbodig] [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 10-09-2003 1:19] |
|
quote:En dat is de reden dat we hier af en toe een reactie weghalen. Om de kakelbendes tegen te gaan |
|
Mja...het is wel heeeeeel erg de laatste tijd. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Het is het 1 of het ander ... als we reacties weghalen om een topic in leven te houden worden we afgezeken dat we censureren en dat we kutmoderators zijn ... en als we het niet doen is ook niet goed |
|
Ik ben nog (steeds) een newbie hier. Dit is pas mijn 150ste post. Voordat ik mijn eerste post deed, had ik hier al twee maanden gezworven om te kijken hoe het hier aan toe ging. Tot op heden heb ik het nog niet nodig geacht om een nieuwe topic te openen, omdat met de zoekfunctie ook al veel duidelijk wordt. Goed he? ahum... Maar ik zie ook dat soms veteranen in serieuze topics aan het slowchatten (en off-topic) slaan ... |
|
quote:Sommige veteranen zijn meer veteraan dan andere veteranen... ofzo. De hoeveelheid posts in je profiel of hoe lang je hier al rondhangt (je leven loopt te verdoen) wil niet zeggen dat je verantwoordelijk met het forum om gaat of zelfs maar iets van metal af weet. Dat hangt toch echt van de persoon af. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: grin..dat went..ik zie het sommige mods zelfs doen Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Van de veteranen hier wordt ook veel meer gepikt dan de newbees. Als een nieuweling hier offtopic lult is het een irritante newbee en als een veteraan het doet is het leuk en wordt er zelden wat van gezegd. Zenial |
|
Als ik het goed begrijp ben je een veteraan als je veel post op je naam heb staan?! kijk veel posten is geen kunst, ik denk dat de inhoud van je post belangrijker is. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
quote: Dat is niet helemaal waar..er wordt de laatste tijd wel irritant veel op 'veteranen' gelet. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Welles. (voorbeeld van een nutteloze post) Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:39] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Als je al vanaf '84 in de Metal scene meedraaid, ben je volgens mij wel een veteraan (en geen twintig meer ) Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |