|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Als je eerst even naar de datum van Dargull's post wil kijken (een jaar terug) voordat je iets post is dat wel fijn . Verder vind ik de opmerking van Dargull toendertijd erg scherp/analistisch en hij weet denk ik heel goed waar hij over praat. Zo te zien doel jij ook niet op Dargull's post, maar op Dargull zelf. Als dit niet zo is: mijn verontschuldigingen. Maar let voortaan even op voordat je iets omhoogschopt op het forum, omdat deze discussie al een tijd niet meer plaatsvindt [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 05-08-2003 12:59] |
|
quote: idd dat is ik ja |
|
quote: ja ok, heb je gelijk in, maar hij staat ook in m'n msn lijst, maar dan zegt ie nix tegen me, ondertussen heeft ie toen blijkbaar wel een topic hier liggen aanmaken, terwijl ie het ook rechtstreeks had kunnen zeggen, waarom moet ie perse mijn naam noemen als ie me online toch gewoon iets kan vragen of zeggen, daarmee zet ie zichzelf alleen in een slecht daglicht vind ik |
|
quote:Ik denk dat hij op deze manier probeerde duidelijk te maken wat er mis ging op dit forum. Als hij dit via MSN/Mail had gedaan had hij het hele forum moeten mailen had weinig nut gehad denk ik. En als het persoonlijk was, dan had je hem kunnen mailen. (en dat kan nog steeds) |
|
quote: niet het hele forum, het ging duidelijk over "wijers" die die "toch lekker ging noemen" of ben ik nu blind |
|
En zoiezo, het slaat toch allemaal helemaal nergens op, als ik "grove" dingen ga posten is dat toch mijn eigen verantwoordelijkheid |
|
quote:Nee, het gaat over het forum in het algemeen, maar je naam komt er iig wel in voor: quote:Zoals je ziet, zet hij er ook andere users bij. Dit is meer bedoeld als voorbeeld, en niet bedoeld als persoonlijke aanval denk ik . Als jij het alleen was geweest was er een mailtje naar je gestuurd, daar kun je van uit gaan |
|
Ik ben een nieuwkomer, en ik verzeker je bij deze dat ik me zoveel mogelijk zal onthouden van zinloze rotzooi spuierij!!! ........As you're clinging to your last breath.....You realize there is nothing fluffy about death ....... |
|
quote: Helaasch niet Paul -als eigenaar en beheerder van ZM- heeft eindverantwoordeljikheid en is wettelijk aansprakelijk voor evt. extreme posten alhier. |
|
quote: Een nobel streven ..... maar uit ervaring weet ik dat er neit veel aan gehouden wordt. Wacht maar tot je toegang hebt tot de onzin topics! |
|
quote:Kijk, dat moeten we hebben welkom trouwens |
|
Hartelijk dank ik ben ook zeer blij dat Carnagath me heeft geitroduceerd ........As you're clinging to your last breath.....You realize there is nothing fluffy about death ....... |
|
Bah..die irritante nieuwelingen die overal maar raak posten zonder uberhaupt te lezen waar het nou helemaal om gaat komen me flink m'n strot uit! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Voorbeelden? this user is dead |
|
quote: "analytisch" this user is dead |
|
Willibrord.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
"Voorbeelden", niet "namen". this user is dead |
|
Dat is een voorbeeld.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Dat kan je verwachten als je zo'n topic opent... zou de eerste keer zijn dat er geen onzinnige reacties op zouden komen, daar valt het nog heel erg mee, dus niet zeuren. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Pardon? of ik zeur maak ik altijd zelf nog uit.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
snap het dan...het is verveling. |
|
quote: nee...kinderachtig gedrag. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:je gaat je maar ergens anders vervelen, in een chat box ofzo. |
|
quote: Ja, je zeurt daarom ook altijd dat andere mensen zo zeuren ... zeggen dat ze ongesteld zijn en een vrouw moeten krijgen enzo this user is dead |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |