|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Persistence Tour 2010 - Sick of It All - Sepultura - Unearth - Evergreen Terrace - Blood for Blood --------------------------------- Zondag 12 December 2010 Klokgebouw Beukenlaan 10151, Strijp-S 5616 VJ Eindhoven Netherlands Google Maps |
|
Pff Blood for Blood onderaan.... |
|
Zo beter? - Blood for Blood - Sick of It All - Sepultura - Unearth - Evergreen Terras "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
|
|
Geile shit. Hopelijk beuken ze nog wat vets neer! |
|
Geile shit? Ben je duitser ofzo? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Nee joh, die zijn er na gister niet meer... |
|
quote: Echt warm word ik hier nog niet van trouwens. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik wacht sowieso met kaarten, totdat de line-up in Oberhausen bekend is. Daar worden altijd nog een aantal extra namen toegevoegd(zoals in 2008 met Slapshot ) |
|
Misschien weten ze nog wat op Eindhoven Metal Meeting te boeken van dit moois... Aangezien ik daar toch sowieso bij ben... |
|
Geloof ik graag ja, die Duitse shows zijn altijd vuurwerk En WTF doet Sepultura trouwens op de bill? @6zik6 [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 25-07-2010 23:39] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Blood for Blood man, gewoon komen dus ouwe negert. En dan heb je Sick of it all ook nog. Niks mis mee, toch? |
|
Ook al word Blood For Blood een aanfluiting of niet...ik ben hier wel bij. Ben toch al een aantal jaar aan het wachten tot ze bij elkaar kwamen en nu kan ik eindelijk die kans grijpen. Ohja Sick of it all is ook erg gaaf natuurlijk. |
|
quote: Klopt, vooral in de Turbinnenhallen(waar dit evenement ook ieder jaar plaatsvind). Achter in de zaal liggen grote ijzeren platen die erg glad zijn. Dat gaf toen een mooi effect bij de circle pit van Sick of it all. |
|
En Sepultura moet gewoon oude nummers spelen. HUP! |
|
quote: Nah voorhuid, zal er over nadenken SOIA is altijd prima, heb op Graspop de tent van voor naar achter gezien. Alletering wat heb ik lopen freefighten hehe Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Op Graspop speelde ze een prachtig showtje. Halfnaakt moshen was het. Prachtig! |
|
Niks nadenken ik kom je gewoon meeslepen al moet ik ervoor naar snaveldam reizen. Moet ik wel eerst weten waar je woont |
|
quote: Snaveldam haha, prachtig weer. Niet te missen trouwens, gewoon de geur volgen Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik vrees dat mijn eigen geur daarbij in de weg zit. |
|
quote: Beschrijf eens... |
|
Najaar wordt sowieso druk voor me, veel deathcore showtjes! Ook wat hardcore in Amsterdam (First Blood etc) Zin in Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Nou ze dachten laatst dat er een gaslek was hier in huis terwijl ik alleen maar 2 dagen dezelfde onderbroek aan had. En dat is nog een redelijk goede dag op mindere dagen gaan de sirenes af. Maandag gebeurt dat vaak om 12:00, iedereen denkt dat ze dan aan het testen zijn maar meestal loop ik dan buiten. |
|
Dus je hebt gisteren die doden veroorzaakt op dat festival? |
|
|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |