|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Was gaaf! Blood for Blood was een stuk beter dan verwacht. Minpunt waren wel de bezopen boeren die zo nodig handtastelijk moeten worden tegen vrouwen. |
|
quote: Had je Mental mee? |
|
Mental was er bij ja, maar was niet de dader |
|
quote: Zie je undersign Against God and Government |
|
Ik heb deze keer niet gezien wie het was, helaas. Op Speedfest ook al een soortgelijk inccident en die gast stond op het punt iets te proberen. Toen wel gezegd dat hij dat beter niet kon doen. "het was maar een geintje" Ja leuk die geintjes maar voor de betreffende dame kan het heel intimiderend overkomen. |
|
quote: Waarom boeken ze die bands dan vraag ik me af. Ik erger me rot aan die emo/screamo hardcore. Metal beinvloedde hardcore vind ik te gek (DRI?) maar niet die moderne "metalcore" of weet ik veel wat het moet voorstellen. Blunt Force Trauma had wat mij betreft 100 x liever mogen opdraven dan een evergreen terrace. En ja Cracks in The Wall is ook te gek. Disabuse is ook weer actief.... [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 13-12-2010 15:20] |
|
Dat evergreen terrace was echt drama inderdaad... |
|
Blunt Force Trauma stond in Duitsland wel 1 dag op persistence maarja dan nog voor 1 goede band ga je niet een hele dag kutbands kijken. Ze moeten gewoon een podium met goede bands boeken. |
|
Ik heb evergreen terrace live altijd kunnen bekoren hoor... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Leuk dagje, DRI en Unearth waren te gek. Tof dat ik mocht draaien. |
|
quote: En dan ook nog een cover van R.E.M Blood For Blood: Echt een heel stuk gaver dan ik had verwacht. Billy was wel een waardige vervanger van Rob, alleen mocht het volume van zijn microfoon wel iets harder. Gave setlist ook (She's still a bitch called hope, Soulless) . D.R.I: Verrassend goed en gaaf. Had niet verwacht dat deze band live iets zou opleveren, maar ze speelde toch best goed. Sick Of It All: Mwoah...gaaf om de klassiekers te horen, maar Lou zijn stem is een beetje aan het wegrotten. Het is tegenwoordig meer krijsen dan fatsoenlijk zingen. Edit: Voor de rest bands gezien die het vermelden niet waard zijn. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 13-12-2010 19:27] |
|
Verschil in smaak... Ik zou het na Blood for Blood of Unearth (ken de precieze volgorde niet) afgebold zijn omdat alle goede bands al gespeeld hadden. Jammer dat bands als Cruel Hand en Casey Jones niet overtuigd hebben. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: R.E.M.? Je bedoelt Tears for fears. Hoe dan ook, het was een erg geslaagd feestje gisteren. Vette zaal en een hele fijne sfeer. Wij kwamen binnen tijdens Strength approach wat direkt al een sterke binnenkomer was. Fijne old school met een modern geluid. Tijdens Crushing Caspars en AYS waren we de zaal een beetje aan het verkennen. Maar Crushing Caspars klonk best vet zo van een afstand. Daarna was het officieel aan met Casey Jones. Een van de bands waar ik voor kwam. Altijd al extreem gaaf gevonden en nu eindelijk een keer live kunnen zien. De band had er duidelijk zin in. Mooi om te zien dat er al een dikke pit was om 4 uur 's middags. En ik heb m'n longen ook uit m'n lijf geschreeuwd. YOU'RE THE DEAD!!! Daarna was het ernstig tijd om wat te eten. Opzich wel jammer want daardoor heb ik maar een paar nummers van My city burning mee kunnen pikken. Goeie band lijkt me. Ik ben blijkbaar de enige Zetemmer die Evergreen terrace goed vond. En ik vond ze dan ook ERG goed. Ik heb met volle teugen staan geniet maar ben ook keihard aan het moshen en meezingen geweest. THROUGH BLACK AND BLUE, THROUGH THICK AND THIN, IT TAKES MUCH MORE TO BREAK THE SKIN!!! Unearth vond ik ook erg lekker. Maar dat heb ik van een afstandje bekeken omdat ik me geestelijk aan het voorbereiden was op Blood for blood. B4B was qua geluid een aanfluiting en de podiumprestatie van de band was om te huilen (vooral die van Buddah). Maar toch was dit misschien wel het vetste optreden waar ik dit jaar bij ben geweest. Gewoon om de sfeer. Alles doet me nu nog pijn van de pit en m'n keel is rauw van het schreeuwen. Ik wordt duidelijk te oud voor deze shit. DRI was eigenlijk hetzelfde verhaal als Unearth. Erg gaaf maar ik heb van een afstandje toegekeken. Ik moet me maar eens een beetje in die band gaan verdiepen. En dan Sick of it all, tsja, op CD doet de band me weinig maar live is het toch werkelijk al-tijd goed. Ik kwam eigenlijk per ongelijk in de wall of death terecht wat eigenlijk alleen maar meer gezelligheid en vage hardcore dansjes met zich meebracht Ik wordt te oude voor deze shit...maar ik doe het volgend jaar gewoon weer. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
LOOKS LIKE WE'VE FINALLY MADE IT, LOOKS LIKE WE'VE FINALLY MADE IT! WE'VE HAD OUR BACKS, AGAINST THE WALL. BUT ALL YOU'VE SAID WE PROVED IT WRONG. LOOKS LIKE WE'VE FINALLY MADE IT, LOOKS LIKE WE'VE FINALLY MADE IT! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Damn, zat die gast aan AT ofzo? Of die andere chick van Cilinder? En hoezo niet een paar patsen uitgedeeld dan? Softie Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Lekker weekendje achter de rug met Speedfest en Persistence. D.R.I. was werkelijk geniaal! Heel fijn dat ik die gasten nu eindelijk toch eens live heb mogen meemaken. Voor de liefhebbers van het nagenieten; De foto's: http://www.achromemoments.nl/photobook/concerts/location/34/persistence-tour-eindhoven-2010/ |
|
quote:Wat heb je daarvoor moeten doen dan? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
@ ongekleurde momenten: De naam geeft het goed weer! [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 13-12-2010 23:24] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
en dj, bedankt voor Sex&Violence [Dit bericht is gewijzigd door Kash1 op 13-12-2010 23:32] |
|
Mooie foto's! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
2011 zal beginnen met: Terror Suicidal Tendencies in de 013 - en dus niet in Eindhoven weer. Helaasch voor het combiweekend met Speedfest. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Godverdegodverdegodverdegodver *kan niet stoppen met trappelen* I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Heb jij Terror niet al 1000x gezien? En is Suicidal Tendencies trouwens niet zo boeiend meer live? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |