|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Inderdaad. Ik dacht love-parade dus ik denk ik haal mijn liefdesknuppel uit mijn broek, werd iedereen ineens onwel. |
|
Als je 't maar laat de volgende keer Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Sorry Sander, het zal niet meer gebeuren. |
|
Of doe 't in de pit bij Blood For Blood, gegarandeerd succes Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Hey, die lui daar in die tent willen nog wel tickets verkopen. Het is geen nudistencamping! |
|
quote: Hou mij ook even op de hoogte dan swa Against God and Government |
|
quote: Voor mij nou net de reden dat ik dit soort bands niet live hoef te zien. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Brazilian/American thrashers SEPULTURA have pulled out of the "Persistence Tour 2010" and have been replaced on the bill by DIRTY ROTTEN IMBECILES (D.R.I.). The festival billing is now as follows: SICK OF IT ALL D.R.I. BLOOD FOR BLOOD UNEARTH EVERGREEN TERRACE CASEY JONES |
|
Da's dan weer mooi!!!! Dat wordt toch weer Oberhausen denk ik. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
+ Cruel Hand! Er werd ook gesproken van Stick to Your Guns, of klopt daar geen bal van? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
misschien dan toch een combi ticket aanschaffe! |
|
Jammer van Sepultura, DRI vind ik dan weer zwaar kut. |
|
Dat ziet er weer een stuk beter uit met D.R.I erbij |
|
Ik had toch ook liever Sepultura dan D.R.I. Maar goed, dat zijn toch niet de bands waarvoor ik ga. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Volgens mij ergens gelezen dat ze dan in Japan zitten. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Knap staaltje 'hoop verpesten', CS I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
+ DONNYBROOK |
|
JA Godverdomme, die line-up wordt beter en beter. YOU BETTER CHECK YOUR CHEST! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zo zal het helaas niet worden hehe. |
|
quote: =) |
|
|
|
Dit valt me nog mee. Zin in! |
|
Sprak gisteren de basist van blunt force trauma. Zij stonden in duitsland bij de lineup van persistence. Blood for Blood was volgens hem heel gaaf. D.R.I viel wat tegen. Maar we zullen zien zondag! |
|
Ik kan hier op het laatste moment niet heen, godverdomme Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |