|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik wel! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
GODVERDETERING kut profielwerkstuk en hatende leraren, teringkutkutkut. De lineup is beest, het tijdschema is supergunstig... unearth, evergreen terrace, blood for blood, my city burning, AYS, donnybrook, casey jones, sick of it all, D.R.I. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
je kunt die dingen toch ook nu al doen ipv te zm-en? heb je zondag vrij |
|
quote: Dat dacht ik dus ook, maar onze docent heeft ervoor gezorgd dat wij een week niks kunnen doen en dinsdag moet hij af, epic fail! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
In dat geval gewoon de docent een paar patsen geven zodat hij een week in het ziekenhuis ligt. Kan jij mooi zondag Blood for Blood gaan kijken. |
|
quote: Of Blood For Blood vragen of ze op een begripvolle manier je leraar een paar patsen komen verkopen. |
|
quote:Je roept dat 6 dagen van te voren, das niet het laatste moment |
|
Hou es op zielig te janken! Het gaat hier over metal, dus niet zo vissen naar medeleven voor je sneue schoolperikelen. Later als je groot bent kun je de rest van je leven werken en heb je nog minder vrijheid. Dan weet je vast waar je het voor doet. Zo, dat was mijn positieve bijdrage. Leuk festival hoor. Bla |
|
hahahaa |
|
quote: Het gaat hier over hardcore. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Concert is al drieduizend jaar van te voren al bekend toch? En later ga ik zoveel cash verdienen dat ik maar 10 jaar hoef te werken [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 07-12-2010 18:01] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Dat is toch niet zo zwart wit! De gecancelde headliner Sepultura is geen hardcore. En zolang als ik D.R.I. al volg is het Crossover metal. Ik zie hardcore trouwens ook als een substroming van de vele metal smaken. Vandaar zware METALEN: vele soorten metal. Als het geen metal is moet je naar de onzin topics als je erover wilt lullen Bla |
|
quote: Volgens mij is hier ook nog een subforum "muziek algemeen" Zin in zondag, BLOOD FOR BLOOD! |
|
quote: "Niet happen, Ben, niet happen..." I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
ah, ik mag muziek draaien op het dri podium |
|
Combiticket gekocht... wil DRI zien. DJ dude... wel beetje Carnivore draaien voor het optreden van DRI hè? Is ook crossover Krijg je een pint van me |
|
quote:Och Mirameisje, hier moeten we het onder het genot van een gele rakker toch eens goed over hebben. |
|
Zo die kant maar eens op. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: zit al in de tas |
|
Blood For Blood,Blood For Blood,Blood For Blood |
|
Was gaaf! jammer dat er 's middags niets behoorlijks speelde. Zijn er dan echt geen niet old school georienteerde acts te vinden? Blood for Blood was te gek, verraste me een beetje! DRI was hoogtepunt van het weekend en SOIA zette een degelijke set neer... |
|
quote: Inderdaad die "Hardcore" bands tegenwoordig zijn echt verschrikkelijk slecht! Tot Blood for Blood was er niks fatsoenlijks, maar BfB, DRI en Sick of it all waren alle 3 GE-WEL-DIG! DRI speelde echt super strak! Kill on Command! |
|
jazeker, de eerste 3 nummers slecht geluid maar toen ging het goed strak! zanger klinkt ook nog precies hetzelfde! |
|
quote: Er zijn tegenwoordig wel goede hardcore bands alleen die zijn niet echt bekend. Alleen al in Nederland hebben we bands al Vitamin-x, Cornered, This Routine is Hell, Cracks in the wall, Citizens patrol. Ze hebben 3 podiums en dan staat op elk podium dezelfde metal beinvloede hardcore band. Dan mogen ze van mij wel een podium opdragen aan old school hardcore/punk |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |