|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Waarschijnlijk wel aanwezig |
|
|
|
Jawohl! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Checkerdecheck. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Lijkt me wat overdreven. |
|
Meer zoiets |
|
Keer 3 in totaal. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
poeh poeh.... |
|
aanwezig! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik waarschijnlijk ook wel. |
|
gaan we dan bier drinken? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Wel jammer dat het weer op een donderdag moet |
|
Op vrijdag en zaterdag zijn er in Platform zo goed altijd suffe prive-feesten die helaas tot meer opbrengen dan de metal avonden. De organisatie staat in de toekomst echter wel open voor dat soort dagen, mits we acts hebben die een dusdanig aantal zuipende/tickets kopende bezoekers op de been brengen dat het voor hen uit kan. Er is dus nog hoop |
|
Die donderdag even hard loos gaan om Marieke te overtuigen dusch. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: lijkt me wel |
|
Sjeez, TMDC in het Platformtheater... dat het zo ver nog moest komen Uiteraarsch aanwezig, daar niet van ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
vet man. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
kom ook wel ff kijken |
|
Toch effe tegen die datum nog kijken. |
|
quote: We spelen ook low profile |
|
Edit: Toch niet. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 08-09-2010 0:55] |
|
Postertje erbij 6 euro, 3 bands 20:00 deur open niet te laat klaar als mensen de volgende dag nog nuttige dingen moeten doen |
|
Kom ook wel even kijken. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Poster ook even op de website, Facebook en Last.fm gezet. |
|
quote:Dan doe ik er nog even moeilijk over. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |