IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Praetor, The Monolith Deathcult & Visionary 666 op 4 nov Platformtheater Groningen Vorige pagina
irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 05-11-2010 15:43 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Als ik bier aan het drinken ben, met bijbehorende conversaties, dan vraag ik de band toch ook neit ff om te stoppen met spelen omdat ik er last van heb?

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Paljas
Usericon van Paljas
Posted 05-11-2010 17:19 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

Als ik drink is iedereen stil.

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 05-11-2010 17:35 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Als ze door een optreden heen gaan lullen das pas iritant laat ze maar lekker buiten staan lullen zij blij, ik blij.
Waar men zich al druk over maakt zeg, wees blij dat er mensen zijn die nog de moeite nemen om naar dit soort bijeenkomsten te gaan, strak is dat mischien wel afgelopen als dehaag zijn zin krijgt.
Kun je allen nog via Skype en dat soort onzin gaan optreden van uit je huiskamer, daar zit ook niemand op te wachten denk ik.

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 05-11-2010 17:40 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

ik zei nog tegen een vriend van mij, ik moet maar weer omhoog qwa medicatie want ik hoor dingen die er niet zijn. Bleek het gewoon de laptop van Monolith te zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 05-11-2010 17:40]

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 05-11-2010 17:43 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Ik bedoel ook in het algemeen. Men zou gewoon moeten mogen roken in de zaal. Daar gebeurd alles, daar is drank, zijn de mensen en is de sfeer.

Als er dan steeds mensen even naar een hok moeten om een peuk te roken vind ik dat afbreuk doen aan een avond

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 05-11-2010 17:56 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 5 november 2010 17:43 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Ik bedoel ook in het algemeen. Men zou gewoon moeten mogen roken in de zaal. Daar gebeurd alles, daar is drank, zijn de mensen en is de sfeer.

Mee eens.

En tegenwoordig merk je pas goed hoe iedereen en alles stinkt in de zaal als er niet gerookt mag worden.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

nark
Usericon van nark
Posted 05-11-2010 18:11 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Dat hele rookbeleid slaat als een tang op een varken nu.
In de eene kroeg wel maar in de ander niet Als of je in een grote ruimte minder mee zou roken of zo, de logika ontgaat mij een beetje maar goed.
Vind het tegen woordig igg stukken minder gezellig bij conserten.
En dat als niet roker heh, iedereen moet dat lekker voor zich zelf uit kunnen maken vind ik

Nergal
Usericon van Nergal
Posted 06-11-2010 0:07 by Nergal Wijzig reactieProfiel van NergalQuote dit bericht

Rookhok was wel gezellig idd! Beetje roken, praten zonder te schreeuwen, leuk muziekje op de achtergrond
3 kwartier achtermekaar naar n band kijken lukt me niet meer, tenzij t ECHT n interessante band is (oftewel ik ken de nummers of men gaat lekkere groovy ja-knik nummers spelen, dan ga ik )
Verder gezellige menschen die avond en rookbeleid zuigt idd.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-11-2010 10:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2010 17:56 schreef De Tegenpartij het volgende:
En tegenwoordig merk je pas goed hoe iedereen en alles stinkt in de zaal als er niet gerookt mag worden.

Ja ranzig! Stinkerds! Bah.

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 06-11-2010 11:13 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Blijkbaar is dit het maximum publiek wat tmdc trekt. 4 man, een paardenkop en een handjevol rokers.

Dear dirty delightful old drunken old days

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 06-11-2010 12:24 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ik vind het een beetje dubbel allemaal. Je merkt idd heel erg nu dat mensen die roken er ook echt naar ruiken. Dat is goor. Maar ik vind het super ongezellig als de helft van de mensen ineens weer weg moeten om te roken. Heb je net een leuk gesprek ofzo. Gaan ze weer weg.

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 06-11-2010 17:42 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Dat was geen publiek, dat waren de leden van de andere bands.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 09-11-2010 10:02 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

feit blijft dat er in het rookhok 100 keer zoveel sfeer was dan in de zaal tijdens de hele show..

verder vin ik he tnogmaals een erg domme zaak dat de bar zo snel dicht ging: ik had echt nog wel een lading euro's daar willen besteden, maar kennelijk willen ze gewoon niets verdienen!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 09-11-2010 10:33 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

Ik was eigenlijk wel blij dat ik alles nog wist.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 09-11-2010 14:54 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Kortom, gewoon een rookhok bouwen die groot genoeg genoeg is om een band in neer te zetten

Sjon
Usericon van Sjon
Posted 09-11-2010 15:21 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Dat kan in het platformtheater wel.

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 09-11-2010 15:54 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Nee want een band is personeel. En je moet in een rookvrije omgeving werken...

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

nark
Usericon van nark
Posted 09-11-2010 16:12 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Dat word van af nu dus een podium op bouwen bij de ingang om daar bandjes te laten spelen

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 09-11-2010 16:21 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

geniaal dat mensen die er niet waren ook ineens een mening hebben.

nark
Usericon van nark
Posted 09-11-2010 16:30 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

waarom zou ik geen mening mogen hebben dan.
Ik heb het niet over de bands maar over het achterlijke rookbeleid.
Verder nog wat......

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 09-11-2010 16:31]

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 10-11-2010 9:32 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 9 november 2010 16:30 schreef nark het volgende:
waarom zou ik geen mening mogen hebben dan.
Ik heb het niet over de bands maar over het achterlijke rookbeleid.
Verder nog wat......

Het kan mij verder niets schelen. Het is gewoon grappig dat mensen overal op moeten reageren omdat ze niets beter te doen hebben.

nark
Usericon van nark
Posted 10-11-2010 11:52 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Heb je helemaal gelijk in
ZM is een leuke tijdverdrijf hehehe

BlackWizard
Usericon van BlackWizard
Posted 10-11-2010 13:37 by BlackWizard Wijzig reactieProfiel van BlackWizardQuote dit berichthttp://www.myspace.com/merlijnpoolman

Foto's van de avond (niet van het rookhok) zijn te vinden op www.metal-exposure.com

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com