IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Praetor, The Monolith Deathcult & Visionary 666 op 4 nov Platformtheater Groningen Vorige pagina | Volgende pagina
Sjon
Usericon van Sjon
Posted 04-11-2010 12:19 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2010 11:11 schreef irritante klootzak het volgende:
DJ JORISICO & MC CYBER COBRA met hun moker harde "BIER & PEPZWEET (MOET JE NOG EEN NAK?) hit?

Daar ben ik al wel mee begonnen

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 04-11-2010 12:34 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ondanks gekuch en geproest kom ik toch even kijken. Gezellie met Amarantha. En San Miguel komt ook nog even kijken.

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 04-11-2010 13:08 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2010 12:19 schreef Sjon het volgende:
Daar ben ik al wel mee begonnen

IJSKOUD!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

BlackWizard
Usericon van BlackWizard
Posted 04-11-2010 14:48 by BlackWizard Wijzig reactieProfiel van BlackWizardQuote dit berichthttp://www.myspace.com/merlijnpoolman

quote:
Op 4 november 2010 12:34 schreef zillah-morte het volgende:
Ondanks gekuch en geproest kom ik toch even kijken. Gezellie met Amarantha. En San Miguel komt ook nog even kijken.

Gezellig

Sjon
Usericon van Sjon
Posted 04-11-2010 16:15 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2010 20:42 schreef BlackWizard het volgende:
Er wordt in Platform vast nog wel een tijdje gezopen en als we geluk hebben kunnen we er zelfs een DJ-Sjon sessie achter plakken als hij zin heeft om mijn laptop daar voor te gebruiken

Moet ik anders even mijn harde schijf meenemen voor de uber 90's party?

BlackWizard
Usericon van BlackWizard
Posted 04-11-2010 16:48 by BlackWizard Wijzig reactieProfiel van BlackWizardQuote dit berichthttp://www.myspace.com/merlijnpoolman

Als het niet te veel moeite is, is dat altijd natuurlijk altijd een goed plan, maar ik heb op mijn laptop sowieso Yabba-Dabba Dance cd 1 tot cd 8 en de top 20 ever van Scoot er

irritante klootzak
Posted 04-11-2010 16:53 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

iets anders als een scooter cd is toch neit nodig?

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Sjon
Usericon van Sjon
Posted 04-11-2010 16:54 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2010 16:48 schreef BlackWizard het volgende:
Als het niet te veel moeite is, is dat altijd natuurlijk altijd een goed plan, maar ik heb op mijn laptop sowieso Yabba-Dabba Dance cd 1 tot cd 8 en de top 20 ever van Scoot er

Die top 20 van Scooter die je hebt is best wel kut. Heb ik ooit eens gedownload maar is samengesteld door een of andere mongool, Back in the uk stond er niet eens op.

Nou ja ik zie wel even.

irritante klootzak
Posted 04-11-2010 17:05 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

wil je aub wel even "stof op oma's bijbel" draaien?

Sjon
Usericon van Sjon
Posted 04-11-2010 17:28 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2010 17:05 schreef irritante klootzak het volgende:
wil je aub wel even "stof op oma's bijbel" draaien?

Heb ik niet, sorryman

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 04-11-2010 17:35 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Merlijn draaide net al even wat lekkere hardstyletjes in het Platformtheater!

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-11-2010 1:40 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Leuk feestje wel!

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 05-11-2010 8:51 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Was leuk wat 'oude bekenden' te spreken. Mooie locatie is dat Platform toch ook eigenlijk wel. Van de bands zelf nauwelijks iets meegekregen, vond de eerste twee wat eentonig. En vanochtend weer lekker vroeg, fris en fruitig aan het werk gegaan

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 05-11-2010 10:23 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

vond persoonlijk die Public Enemy cover best vet!

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

irritante klootzak
Posted 05-11-2010 10:57 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

toffe avond, jammer dat meteen na TMDC de bar dicht ging.. had namelijk nog behoorlijke dorst en was bereid hier voor nog enkele euro's te spenderen... gemiste kans van het barpersoneel!

maargoed, veel bekenden met dito slapgeouwehoer...

TMDC was cool, die rest neit gezien

Sjon
Usericon van Sjon
Posted 05-11-2010 11:43 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

ik heb alleen preator gezien, verder in het rookhok gezeten met gezellige mensen

Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 05-11-2010 13:28 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Zalen moeten gaan kiezen. Of schijt hebben aan de regels en gewoon roken in de zaal of een rookhok dichtgooien als er een band speelt.

Sjon
Usericon van Sjon
Posted 05-11-2010 14:28 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Als de band echt vet is komen de mensen wel kijken hoor, maar ja ik kwam dan ook niet voor de bands.

[Dit bericht is gewijzigd door Sjon op 05-11-2010 14:29]

underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 05-11-2010 14:41 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

Tja, als de band al niet boeiend genoeg is om mensen uit het rookhok te krijgen.... ALternatief: Unplugged sessie in het rookhok ?

Vind ik ook niet

Sjon
Usericon van Sjon
Posted 05-11-2010 14:45 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Ik denk dat iedereen dan aan de bar gaat staan.

Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 05-11-2010 14:48 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Dat is natuurlijk gelul en ik praat in het algemeen. Er staan mensen op te treden, die staan hun best te doen en dat is het ontzettend irritant als er steeds mensen weglopen om een peuk te gaan roken.

Dat doe je ook niet tijdens een toneelvoorstelling of een spreekbeurt

Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 05-11-2010 14:56 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

quote:
Op 5 november 2010 10:23 schreef Black Jew het volgende:
vond persoonlijk die Public Enemy cover best vet!

Sjon
Usericon van Sjon
Posted 05-11-2010 15:00 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2010 14:48 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Dat is natuurlijk gelul en ik praat in het algemeen. Er staan mensen op te treden, die staan hun best te doen en dat is het ontzettend irritant als er steeds mensen weglopen om een peuk te gaan roken.

Dat doe je ook niet tijdens een toneelvoorstelling of een spreekbeurt

Een toneelstuk of een spreekbeurt met een metalshow vergelijken is sowieso niet te doen.

Ik snap ook niet dat je je daar druk om maakt, ik speel persoonlijk liever voor mensen die het echt leuk vinden ipv voor een groep ongeinteresseerde lui.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-11-2010 15:04 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Tsja, ik vond TMDC dit keer wel erg tof spelen en heb ondanks dat ik rook het hele optreden gezien (muv een paar minuten pissen).

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 05-11-2010 15:06 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 5 november 2010 14:48 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Er staan mensen op te treden, die staan hun best te doen en dat is het ontzettend irritant als er steeds mensen weglopen om een peuk te gaan roken.

Het publiek moet toch zelf weten wat ze doen, je gaat toch niet nadenken of een band het vervelend vind als je een peuk gaat roken.

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com