|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ondanks gekuch en geproest kom ik toch even kijken. Gezellie met Amarantha. En San Miguel komt ook nog even kijken. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: IJSKOUD! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Gezellig |
|
quote: Moet ik anders even mijn harde schijf meenemen voor de uber 90's party? |
|
Als het niet te veel moeite is, is dat altijd natuurlijk altijd een goed plan, maar ik heb op mijn laptop sowieso Yabba-Dabba Dance cd 1 tot cd 8 en de top 20 ever van Scoot er |
|
iets anders als een scooter cd is toch neit nodig? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Die top 20 van Scooter die je hebt is best wel kut. Heb ik ooit eens gedownload maar is samengesteld door een of andere mongool, Back in the uk stond er niet eens op. Nou ja ik zie wel even. |
|
wil je aub wel even "stof op oma's bijbel" draaien? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Heb ik niet, sorryman |
|
Merlijn draaide net al even wat lekkere hardstyletjes in het Platformtheater! |
|
Leuk feestje wel! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Was leuk wat 'oude bekenden' te spreken. Mooie locatie is dat Platform toch ook eigenlijk wel. Van de bands zelf nauwelijks iets meegekregen, vond de eerste twee wat eentonig. En vanochtend weer lekker vroeg, fris en fruitig aan het werk gegaan ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
vond persoonlijk die Public Enemy cover best vet! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
toffe avond, jammer dat meteen na TMDC de bar dicht ging.. had namelijk nog behoorlijke dorst en was bereid hier voor nog enkele euro's te spenderen... gemiste kans van het barpersoneel! maargoed, veel bekenden met dito slapgeouwehoer... TMDC was cool, die rest neit gezien Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
ik heb alleen preator gezien, verder in het rookhok gezeten met gezellige mensen |
|
Zalen moeten gaan kiezen. Of schijt hebben aan de regels en gewoon roken in de zaal of een rookhok dichtgooien als er een band speelt. |
|
Als de band echt vet is komen de mensen wel kijken hoor, maar ja ik kwam dan ook niet voor de bands. [Dit bericht is gewijzigd door Sjon op 05-11-2010 14:29] |
|
Tja, als de band al niet boeiend genoeg is om mensen uit het rookhok te krijgen.... ALternatief: Unplugged sessie in het rookhok ? Vind ik ook niet |
|
Ik denk dat iedereen dan aan de bar gaat staan. |
|
Dat is natuurlijk gelul en ik praat in het algemeen. Er staan mensen op te treden, die staan hun best te doen en dat is het ontzettend irritant als er steeds mensen weglopen om een peuk te gaan roken. Dat doe je ook niet tijdens een toneelvoorstelling of een spreekbeurt |
|
quote: |
|
quote: Een toneelstuk of een spreekbeurt met een metalshow vergelijken is sowieso niet te doen. Ik snap ook niet dat je je daar druk om maakt, ik speel persoonlijk liever voor mensen die het echt leuk vinden ipv voor een groep ongeinteresseerde lui. |
|
Tsja, ik vond TMDC dit keer wel erg tof spelen en heb ondanks dat ik rook het hele optreden gezien (muv een paar minuten pissen). Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Het publiek moet toch zelf weten wat ze doen, je gaat toch niet nadenken of een band het vervelend vind als je een peuk gaat roken. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |