|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Snap hem prima, maar heeft iets met "reclame maken" te maken. Mag alleen graag omdraaien. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
|
|
quote: natuurlijk grey. Ik laat jou wel schuiven. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Beter gaan jullie even op de vuist op 4 november. |
|
quote: Ik dok liever 2,50 voor een fles Hertog of Grolsch terwijl ik in een zaal sta die en een goed geluid heeft en een fijn klimaat. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
beter bij de fotokraam! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ik sla geen bejaarden. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
En Chinezen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
De 'war' vibe zit er al al weer goed in zie ik |
|
peace, love en unity! VOOR DE SCENE WEET JE! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Oh ja, voor de duidelijkheid nog even alles op een rijtje: Zaal open 20:00 Volgorde: Praetor 40 min Visionary 666 45 min TMDC 45-60 min Klaar rond een uur of 12 half 1 |
|
mooi, deze working class hero kan dan ook nog ff TMDC zien! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
waarom is The Monolith Deathcult geen headliner? signature |
|
quote: Monoclit mag van mij Masturbading the war god wel coveren! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Dat zijn ze wel. |
|
quote:Misschien had Schaep het over "vuisten". Omdat jij speelt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Klein weekje nog, hopelijk een lekkere opkomst, want hoe meer mensen er komen, hoe meer er gezopen wordt, hoe groter de kans is dat het bestuur van Platformtheater vaker dit soort metal-avonden (black/death/thrash/whatever) met een nog groter budget wil neerzetten, hetgeen iedereen die klaagt dat er in Groningen op metalgebied weinig meer te doen is, vast wel zal waarderen. Dus support your local scene |
|
Ik zal extra veel drinken! |
|
Zal je het toch echt op een vrijdag of zaterdag moeten doen, eer er meer gezopen wordt, want "normale" mensen moeten vrijdags nog gewoon aan het werk |
|
Tegenwoordig doet 80% vd mensen aan een 4-daagse werkweek, haha |
|
quote: + 1! |
|
Zelfs afgezien van de muziek heb ik hier bijzonder veel zin in, zeker in Praetor natuurlijk. |
|
quote: Je bent iig wel goed aan het posterhoeren geweest Bram. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zeker, moeilijke zin ook, dat! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |