|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Heeft iemand deze cd al,of reeds iets gehoord?Is ie goed?? [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 01-12-2006 20:01] Noppe |
|
beide vragen kan ik met "JA" beantwoorden. |
|
En waar kan ik de tracklist vinden,en speelduur? Noppe |
|
quote: Ik heb hem via ruilen gekregen (op mp3 formaat). verwacht een ingetogen mooie sfeervolle cd.ik vind hem heel goed alhoewel de vorige net iets beter was. voor de rest moet je eens naar de empyrium site gaan. |
|
Het is toch met veel violen ook? Ik had laatst wat nummers van hun gedownload. Wat voor muziekstyle is het eigenlijk als ik het vragen mag? |
|
weiland is een geweldige cd. komt in 2 versies 1 cd of per hoofdstuk 1 (3 cd's dus) deel 1: heide bestimmung 1. kein hirtenfeuer glimmt mehr 2. heimwärds 3. nebel 4. fortgang 5. a capella 6. nachhall deel 2: Waldpoesie 1. waldpoesie deel 3: Wassergeiser 1. die schwäne im schilf 2. am wasserfall 3. fossegrim 4. der nir 5. das blau-kristallne kämmerlein die 3 cd versie, ik heb em, is af te raden (ook al is ie gelimiteerd) omdat je de hele tijd loopt te wisselen, de cd's duren elk ongeveer 15 min |
|
quote: Het is melancholische doom muziek. Noppe |
|
ik wist niet dat ik dat leuk zou vinden gaaf |
|
Ik ga em zeker inslaan, voor de koude wintermaanden Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
de omschrijving "Melancholische Doom muziek" en "veel violen" heeft mijn interesse wel aangewakkerd zeg... ik geloof dat die op mijn oneindig lange "wishlist" komt te staan Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ik denk niet dat het doom is, maar dat boeit me niet. het is gewoon goed.. |
|
Heb de cd net besteld,dus we zien wel wat het heeft he Noppe |
|
claw gewoon kopen, je doet zeker geen miskoop wladimir, vroeger maakte empyrium doom |
|
Van de frontpage: quote: Jammer! |
|
quote: Mja ik had het al eerder op de site gelezen...erg jammer! Ik vind het ook zeer jammer dat de teksten op weiland in het Duits zijn Nou snap ik er helemaal niets meer van :| Maar de muziek blijft goed Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Jah, ik vind het ook flink zonde. Maar ik kan nu iig het oudere werk ook gaan aanschaffen. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Echt prachtige muziek, dat Empyrium. Moet alleen die nieuwste nog aanschaffen, maar toch vind ik het oudere werk mooier, omdat dat nog doom was met gitaren en met screams (of grimes, hoe noem je dat gegil? ) Het wordt soms wel een beetje te pathetisch trouwens, maar niettemin goed voor bij depressieve buien. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Op de laatste staan screams |
|
quote: jippieeeeee!!!! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Heb ik dat probleem toch weer ff opgelost .Heb je hem nu al geluisterd? |
|
quote: Jazeker! Zitten mooie stukken muziek bij! Ik noem een 'Die Schwane im Schilf' ... gewoon prachtig. Maar toch vind ik hun oudere cd's wat beter, vooral A Wintersunset en Where At Night the Wood Grouse Plays Ik zag trouwens op Displeased een vergelijking tussen 'Where at Night... en 'Kveldssanger' van Ulver, dus die cd moet jij mij maar eens gaan uitlenen [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 08-10-2002 20:24] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Die cd is wel ongeveer in dezelfde richting alleen dan geen opera-achtige vocalen en de nummers zijn allemaal wat meer in dezelfde richting klinken in mijn oren iets weemoediger. Ulver Ik zal hem binnenkort wel ff voor je meenemen. (ik ben te goed voor deze wereld ) |
|
Mijn moeder heeft hem net gekocht.... |
|
quote: voor jou.... ...omdat je zo zeurde om de cd te hebben (en je zakgeld reeds op was aan zwart en witte schmink). |
|
HAHAHAHAHA Nee, voor haarzelf |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |