IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Empyrium Vorige pagina | Volgende pagina
TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 04-12-2006 10:29 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2006 9:59 schreef Jenje het volgende:
Wat zat daar allemaal ook al weer in? Heb inmiddels alleen Weiland nog niet, maar wat zit daarnog meer bij?


alle albums, plus de demo "...der wie ein Blitz vom Himmel fiel..." en natuurlijk "A Retrospective...".


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 13-12-2006 18:08 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2006 10:22 schreef Mark Z het volgende:
Ik heb die verzamelbox ( 6 CD's) besteld in Duitsland. Hij moet over twee weken uitkomen. Ik ben erg benieuwd!


Vandaag is ie binnen gekomen. Ziet er gaaf uit!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 15-01-2007 19:07 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Die 6 cd box lijkt me hemels maar ik heb daar geen centjes voor. Ik stel me tevree met de 'verzamel cd'. Muzikaal kende ik het al maar potver wat een mooie uitvoering!



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-01-2007 21:32 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2007 19:07 schreef Tormented soul het volgende:
Die 6 cd box lijkt me hemels maar ik heb daar geen centjes voor. Ik stel me tevree met de 'verzamel cd'. Muzikaal kende ik het al maar potver wat een mooie uitvoering!



Zelfde verhaal hier! Zonet ook maar eens de verzamelaar besteld.



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 15-01-2007 21:33 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

je gaat er geen spijt van krijgen

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 15-01-2007 21:34]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-01-2007 21:43 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Dat weet ik wel zeker , of de twee nieuwe nummers moeten echt compleet bagger zijn. De rest heb ik namelijk al lang en Empyrium is toch wel één van mijn 3 favoriete bands ever.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-05-2008 13:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

kheb empyrium - where at night the wood grouse plays hier binnengehaald


heeft niets met metal te maken


signature


Northward
Usericon van Northward
Posted 31-05-2008 14:25 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Alleen de demo "Der Wie Ein Blitz Von Himmel Fiel", en de albums "A Wintersunset" en "Songs of Moors & Misty Fields" zijn metal en behoren ook gelijk tot mijn favoriete albums.

Het non-metal werk is niet aan mij besteed.
Ik ben ook al tijden op zoek naar de demo, dus als iemand hem wil verkopen, graag. Versie maakt niet uit (tape, cd of uit die boxset).


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 10-05-2011 15:09 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
This is truly extraordinary news for EMPYRIUM and pleasant news for all fans of this unique project: 15 years after the release of their debut album "A Wintersunset ...," EMPYRIUM will perform the very first concert in the band's history on Whitsuntide 2011 (June 10 until 13) at the Wave Gotik Treffen in Leipzig. Schwadorf proudly and expectantly confirms the performance:
"With great excitement and anticipation we hereby confirm that EMPYRIUM will play its first (and maybe last) live show ever on this year's Wave Gotik Treffen. We are very busy preparing the show right now. Expect a very special line-up and a set-list featuring songs from all albums we released and even unreleased material. We hope to see as many of you EMPYRIUM maniacs as possible on this special event to make everybody happy and satisfied! More details will follow."




You have time. You are doing fine.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 10-05-2011 17:15 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

I know...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 10-05-2011 17:38 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

En ik ben erbij!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 10-05-2011 17:42 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Zou het graag zien, maar ga niet naar WGT hiervoor.

Hopelijk doen ze wat meer optredens, bij voorkeur dichter bij huis.



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 14-06-2011 21:36 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Nou, dat was dus enorm saai.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 14-06-2011 21:49 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

vertel..!


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 14-06-2011 22:09 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Slome muziek (dat was te verwachten) met daarbij totaal geen uitstraling, geen waarneembare bezieling, een zeer matig geluid (drums domineerden alles) en de nodige onzuivere vioolklanken. Bovendien waren de heren er maar bij gaan zitten, wat in combinatie met de opzet van de zaal betekende dat een flink aantal mensen bijzonder weinig kon zien op het podium. Erg jammer.


Northward
Usericon van Northward
Posted 20-05-2014 18:49 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2008 14:25 schreef Northward het volgende:
Alleen de demo "Der Wie Ein Blitz Von Himmel Fiel", en de albums "A Wintersunset" en "Songs of Moors & Misty Fields" zijn metal en behoren ook gelijk tot mijn favoriete albums.

Door de jaren heen ook fan van 'Where at Night the Wood Grouse Plays' geworden, al heeft 'Weiland' me nooit weten te raken.

Hoe dan ook. Het nieuwe album 'The Turn of the Tides' komt 18 juli uit:
http://en.prophecy.de/collector-s-editions/book-cd/empyrium-the-turn-of-the-tides.html


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 21-05-2014 7:48 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ja en alle oude releases komen opnieuw uit op vinyl in een boxset...

Ik houd het maar bij die CD boxset van een aantal jaren geleden denk ik...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Northward
Usericon van Northward
Posted 29-07-2014 18:46 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Sterke plaat, die nieuwe. Had lage verwachtingen, maar ben positief verrast.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 30-07-2014 22:06 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik lig al enkele dagen voor de brievenbus te wachten.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-09-2014 22:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

net een pic-LP eerste press gevonden hier van Moors en dinges

gaat 110 euro op Ebay

een leuke ruil is ok, mocht iemand interesse hebben


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-09-2014 22:36 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2014 22:34 schreef Hypnos het volgende:
een leuke ruil is ok, mocht iemand interesse hebben


3 blowjobs en een kratje Hertog?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-09-2014 22:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

die Hertog hoeft niet


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-09-2014 22:43 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-09-2014 22:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



naja, tis wel iets voor verzamel-aars in ieder geval




hoedini-ook



gewoon ja, atmosblack obscuur spul whatever of een zak groen spul uit Holland is ook goed


signature


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 23-09-2014 23:04 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik wil je wel een krop sla sturen?



Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen