IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Empyrium Vorige pagina | Volgende pagina
flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 09-01-2003 5:10 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 24 oktober 2002 11:09 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

Het beste album van Empyrium vind ik toch Songs of Moors & Misty Fields.


Precies!


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-06-2003 15:46 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Potverdomme wat is Weiland toch een enorm gave plaat. Ik ben zo blij dat ik hem heb aangeschaft. Toen ik hem voor het eerst luisterde had ik zoiets van 'Ik weet het niet'. Gewoon omdat het totaal geen metal cd is. Maar de sfeer is echt totaal overweldigend. Het is zelfs zo'n goeie cd dat ik gewoon niet meer toekom aan het luisteren van Songs of moors and misty fields. En dat is ook een heersch plaat....


Ach, what the fuck. Ik trek die gewoon ook even uit de kast.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 19-06-2003 20:21 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 24 oktober 2002 11:09 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

Ik vind het een heel goed album, ik kan er alleen niet te lang naar luisteren, want dan krijgt zelfs deze levensgenieter last van zelfmoordneigingen.

Het beste album van Empyrium vind ik toch Songs of Moors & Misty Fields.


Dat van die zelfmoordneigingen is ook de bedoeling. Dat is er nou juist zo mooi aan.

Ik vind Songs of moors and misty fields inderdaad ook het beste Empyrium album. Ik luister heb veeeeel te weinig. Wat kan die man zijn gitaar prachtig laten janken. Maar persoonlijk vind ik SoMaMF nog melancholieker dan Weiland. (heerlijk dus)


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 19-06-2003 20:32 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

De muziek is een stortvloed van gevoel wat de luisteraar in zijn oren hoort vloeien.
Dan krijgt je bijna hetzelfde gevoel wat de lyriek bevat.
Geweldig


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 19-06-2003 20:34 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Echt jammer dat die band uit elkaar is, is er al wat bekend over vervolgprojecten van de leden?


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


valdrgalga
Usericon van valdrgalga
Posted 19-06-2003 22:38 by valdrgalga Wijzig reactieProfiel van valdrgalgaQuote dit bericht

Yup, Schwarzdorf heeft een aantal projectjes lopen, waarvan denk ik 'The Vision Bleak' momenteel zowat de belangrijkste is. Dat is een soort van rock/metal combo. De eerste nummers die ik gehoord heb klonken best goed, hoewel de nieuwere nummers wat meer de experimentelere en ietsje heavier kant op gaan (klonken al wat minder, naar mijn mening).
Verder heeft hij nog een project lopen, Sun of the Sleepless (is hij momenteel niet echt mee bezig). De eerste release hiervan was wat in de stijl van oude Empyrium (epic-black), maar de opvolger zou meer in de richting van trip-hop/darkwave gaan, ofzoiets.
En verder zit/zat hij ook nog in Autumnblaze geloof ik


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 02-07-2003 11:07 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Goed nieuws op het empyrium front! voor de meest geinteresseerden wordt de allereerste demo van Empyrium opnieuw uitgegeven in een collectors item houten box. je moet wel effe member worden bij prophecy productions...

Maar het ziet er wel stoer uit kijk maar:

http://www.prophecyproductions.de/prophecy_en/view.php?view=news&lang=en&num=320

Empyrium:


I Find That I Am Not There...


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 02-07-2003 11:14 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Heel leuk en aardig. Maar 300 exemplaren + lid worden van Prophecy, hmmm ... I'll pass.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 02-07-2003 11:18 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

Volgens mij moet je als je lid wordt van Prophecy al hun uitgaven afnemen, so i'll pass too
edit: ah je mag ze weer terugsturen als je een cd of vinyl niet mooi vindt
edit deux: http://217.160.52.55/prophecy_en/view.php?lang=en&num=39

[Dit bericht is gewijzigd door Fedaykin op 02-07-2003 11:21]


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 02-07-2003 11:20 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

geen idee, maar het blijft er mooi uit zien!

Maar als dit waar is zie ik er ook van af!


I Find That I Am Not There...


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 02-07-2003 11:32 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Hoewel Prophecy een prima label is met leuke bands (nu ook Elend!). Ik ga me niet aan zoiets binden, ook al kun je cd's terugsturen


this user is dead


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 02-07-2003 13:21 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

net de drie cd pack van weiland gekocht... damn wat een goeie muziek, ik denk dat ie zeker bij de beste hoort van empyrium


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 02-07-2003 13:38 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 13:21 schreef DaVinz het volgende:
net de drie cd pack van weiland gekocht... damn wat een goeie muziek, ik denk dat ie zeker bij de beste hoort van empyrium


Is zeker mooi! ik dacht leuk een 3cd pak... maar das toch wel irritant als er per cd maar 15 minuten maximaal op staat! je rent je de pleuris naar je cd speler.

Maar de vormgeving van de digipak:


I Find That I Am Not There...


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 02-07-2003 19:19 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 13:38 schreef rvanderholst het volgende:
Is zeker mooi! ik dacht leuk een 3cd pak... maar das toch wel irritant als er per cd maar 15 minuten maximaal op staat! je rent je de pleuris naar je cd speler.

Maar de vormgeving van de digipak:
haha inderdaad.... maar het schijnt wel limited te zijn... of is dat bull-shit?


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 02-07-2003 19:21 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 19:19 schreef DaVinz het volgende:
haha inderdaad.... maar het schijnt wel limited te zijn... of is dat bull-shit?


nee het is echt limited... misschien niet zo heel erg gewild alleen? (snap ik niet maar goed...)


I Find That I Am Not There...


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 02-07-2003 19:23 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 19:21 schreef rvanderholst het volgende:
nee het is echt limited... misschien niet zo heel erg gewild alleen? (snap ik niet maar goed...)
kan me vel voorstellen... 1 cd is echt veel makkelijker...


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Tronc
Usericon van Tronc
Posted 03-07-2003 16:09 by Tronc Wijzig reactieProfiel van TroncQuote dit bericht

een beetje a la empyrium is Tenhi-Kauan


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 03-07-2003 16:15 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 16:09 schreef Tronc het volgende:
een beetje a la empyrium is Tenhi-Kauan
Tenhi heerscht ten top.
Die stem van hem is veel beter, vind ik dan.
Maar het is wel in het Fins.


Tronc
Usericon van Tronc
Posted 03-07-2003 16:19 by Tronc Wijzig reactieProfiel van TroncQuote dit bericht

ik vind dat Fins geweldig klinken


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 07-10-2003 16:26 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 16:19 schreef Tronc het volgende:
ik vind dat Fins geweldig klinken


dat fins.... ik weet het niet maar het neemt niet weg dat het echt super mooie relaxte muziek is!


I Find That I Am Not There...


Pred
Usericon van Pred
Posted 07-10-2003 19:02 by Pred Wijzig reactieProfiel van PredQuote dit bericht

dat regenachtig weer is ideaal om deze muziek op te zetten !

Weet iemand nog cd's in deze aard ?


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 08-10-2003 18:15 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

beetje dezelfde stijl is Nest uit finland, ik heb de demo "Fabled Lore" die is echt schitterend. Hij heeft ook "woodsmoke" en "hidden stream"
gemaakt, maar die ken ik (nog) niet.


[Dit bericht is gewijzigd door Markam op 08-10-2003 18:17]



rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 08-10-2003 19:29 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 18:15 schreef Markam het volgende:
beetje dezelfde stijl is Nest uit finland, ik heb de demo "Fabled Lore" die is echt schitterend. Hij heeft ook "woodsmoke" en "hidden stream"
gemaakt, maar die ken ik (nog) niet.



WOW, klinkt mooi!!! er staat een mp3 op van hun laatste cd Woodsmoke.... das empyrium met een stem zoals Peter Steele van Type O Negative!!


I Find That I Am Not There...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 08-10-2003 23:09 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik vindt de eerste twee cd's toch echt wel het gaafst, met name S.O.M.A.M.F.. En ik heb een super mooi t-shirt van ze


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 09-10-2003 10:02 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Ataraxia vinnik ook best wel aardig, in de stijl van deze eerder genoemde bands


I Find That I Am Not There...


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen