|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind The Vision Bleak dan toch weer een heel stuk toffer Zenial |
|
quote: Toffer dan Noekk? Driewerf ja! Toffer dan Empyrium? Nee, dat weer niet. Maar goed, 26 november The Vision Bleak in Leeuwarden, mogen ze het live gaan waarmaken... no text supplied |
|
quote: Waarom zo ver weg? |
|
Ja spelen ze niet in nederland? Zenial |
|
In een interview in de Rock Tribune met Ulf Theodor Schwadorf (The Vision Bleak, Empyrium, Noekk enz) las ik het volgende : Wie weet haal ik ooit Empyrium weer onder het stof vandaan! Ik heb inderdaad ooit gezegd dat dat uitgesloten was, maar er zijn toch weer leuke ideeen naar boven gekomen en de mensen blijven er maar naar vragen, dus misschien zwicht ik vroeg of laat. Dus er bestaat een kans dat ze terug komen !! dat zou echt geweldig zijn vind ik The Dark Flower King |
|
quote: Wow! Dat zou echt alle pannen van het dak af heerschen! En dan, heel misschien, ook ooit nog eens, Empyrium live??? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik geloof dat die ene kerel live spelen niet zo zitten... Kan geen andere reden verzinnen namelijk waarom Noekk niet en The Vision Bleak wel live optreedt. no text supplied |
|
Misty moors toestand klinkt wel aangenaam signature |
|
Op de Prophecy site is te lezen dat er een nieuwe cd komt van Empyrium !!! Dus er komt toch nog een vervolg op Weiland !!! Hij komt uit in november !! De titel van het nieuwe werkstuk is ook al bekent "A Retrospective..." Ik kan niet wachten The Dark Flower King |
|
quote: Weinig nieuws dus helaas |
|
DAMN !! wat jammer niet een heel nieuw album alleen maar twee nieuwe nummers waarom nou niet heel nieuw album Ze doen namelijk wel als of er een heel nieuwe album aan zit komen op de site van hun label want er is zelfs een luistersessie maar hoe dan ook ik ga hem wel kopen denk ik Het zou namelijk wel tof zijn als ze nu weer eens een compleet nieuw album zouden maken. In plaats van een nieuw album komen ze verdorrie maar met twee nieuwe nummers op de proppen. Wat een tegen valler Maar een heel nieuw album misschien komt dat nog als ze de smaak te pakken hebben The Dark Flower King |
|
waldpoesie vind ik nog wel ok.. maar anders .... |
|
Voor liefhebbers van Empyrium: luister naar Neun Welten op www.myspace.com/neunwelten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dikke vette aanrader inderdaad. Een tijd terug eens live gezien en toen ook hun minicd gekocht (helaas inderdaad erg mini met maar iets 17 minuten muziek ). Hopelijk komt er snel een full length. Daar zit ik meer op te wachten dan dat ik mijn zuurverdiende geld weer moet gaan uitgeven om slechts twee nieuwe Empyrium nummers te kunnen horen. [Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 14-08-2006 20:02] |
|
Oh ja voor ik het vergeet: quote: (zeker een aanrader voor liefhebbers van Ulver's Kveldsjanger, Empyrium's Where at night the Woodgrouse plays en bovengenoemde Neun Welten) |
|
quote:De full-length van Neun Welten komt er inderdaad snel aan nu Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: je weet dat ze officieel met empyrium zijn opgehouden? |
|
quote: Ja ik lees net : quote: Goede zaak |
|
quote: Op zich gaf het nieuws op de prophecy site wel de indruk dat er een echt nieuw album uit zou komen, dus ik geef hem geen ongelijk. |
|
Gadver, wat is "Where the .." een belachelijk gaaf album |
|
Ik heb die verzamelbox ( 6 CD's) besteld in Duitsland. Hij moet over twee weken uitkomen. Ik ben erg benieuwd! |
|
quote: Ik heb hem ook al besteld bij Grau, hij komt in de loop van volgende week uit als het goed is. |
|
de nieuwe verschoven releasedatum is 8 december voor de GAS landen, via Suburban distributie zal het wel snel daarna ook hier te krijgen zijn. |
|
quote:Wat zat daar allemaal ook al weer in? Heb inmiddels alleen Weiland nog niet, maar wat zit daarnog meer bij? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |