IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Empyrium Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-10-2005 1:57 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2005 19:00 schreef Vlkodlak het volgende:
Weiland en "Where at night the wood grouse plays" draai ik nog wel regelmatig de rest eigenlijk vrijwel nooit meer. Vooral "Songs of Moors and Misty fields" kan ik niet meer echt waarderen. Die cd van Noekk (zelfde mannen als Empyrium) is wel een dikke aanrader voor mensen die van 70's prog en latere empyrium houden.


Tsssk, Songs of moors & misty fields is één van de allergeniaalste stukken kunst die ooit is gefabriceerd in de geschiedenis van de mensheid.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 01-10-2005 2:02 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik vind The Vision Bleak dan toch weer een heel stuk toffer


Zenial


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 01-10-2005 2:07 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 1 oktober 2005 2:02 schreef Zenial het volgende:
Ik vind The Vision Bleak dan toch weer een heel stuk toffer


Toffer dan Noekk? Driewerf ja!
Toffer dan Empyrium? Nee, dat weer niet.

Maar goed, 26 november The Vision Bleak in Leeuwarden, mogen ze het live gaan waarmaken...


no text supplied


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 01-10-2005 11:40 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2005 2:07 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Toffer dan Noekk? Driewerf ja!
Toffer dan Empyrium? Nee, dat weer niet.

Maar goed, 26 november The Vision Bleak in Leeuwarden, mogen ze het live gaan waarmaken...


Waarom zo ver weg?


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 01-10-2005 11:50 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ja spelen ze niet in nederland?


Zenial


The Dark Flower King
Usericon van The Dark Flower King
Posted 01-10-2005 14:03 by The Dark Flower King Wijzig reactieProfiel van The Dark Flower KingQuote dit berichthttp://huifkar.moerstaal.nl/

In een interview in de Rock Tribune met Ulf Theodor Schwadorf (The Vision Bleak, Empyrium, Noekk enz) las ik het volgende : Wie weet haal ik ooit Empyrium weer onder het stof vandaan! Ik heb inderdaad ooit gezegd dat dat uitgesloten was, maar er zijn toch weer leuke ideeen naar boven gekomen en de mensen blijven er maar naar vragen, dus misschien zwicht ik vroeg of laat.

Dus er bestaat een kans dat ze terug komen !! dat zou echt geweldig zijn vind ik


The Dark Flower King


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-10-2005 14:48 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2005 14:03 schreef The Dark Flower King het volgende:
In een interview in de Rock Tribune met Ulf Theodor Schwadorf (The Vision Bleak, Empyrium, Noekk enz) las ik het volgende : Wie weet haal ik ooit Empyrium weer onder het stof vandaan! Ik heb inderdaad ooit gezegd dat dat uitgesloten was, maar er zijn toch weer leuke ideeen naar boven gekomen en de mensen blijven er maar naar vragen, dus misschien zwicht ik vroeg of laat.

Dus er bestaat een kans dat ze terug komen !! dat zou echt geweldig zijn vind ik



Wow! Dat zou echt alle pannen van het dak af heerschen! En dan, heel misschien, ook ooit nog eens, Empyrium live???


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 01-10-2005 18:14 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Ik geloof dat die ene kerel live spelen niet zo zitten... Kan geen andere reden verzinnen namelijk waarom Noekk niet en The Vision Bleak wel live optreedt.


no text supplied


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-11-2005 20:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Misty moors toestand klinkt wel aangenaam


signature


The Dark Flower King
Usericon van The Dark Flower King
Posted 03-08-2006 20:06 by The Dark Flower King Wijzig reactieProfiel van The Dark Flower KingQuote dit berichthttp://huifkar.moerstaal.nl/

Op de Prophecy site is te lezen dat er een nieuwe cd komt van Empyrium !!! Dus er komt toch nog een vervolg op Weiland !!!

Hij komt uit in november !! De titel van het nieuwe werkstuk is ook al bekent "A Retrospective..."

Ik kan niet wachten


The Dark Flower King


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 03-08-2006 20:15 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
EMPYRIUM
"A Retrospective" to be released in November
November 2006 will see the release of EMPYRIUM"s new album "A Retrospective...". As the title suggests, this is a look back on the work of Ulf Theodor Schwadorf's unique band. Apart from newly mastered songs from EMPYRIUM's four studio albums, "A Retrospective..." contains a newly recorded and newly arranged version of "The Franconian Woods In Winter's Silence" (off "A Wintersunset...") as well as two new tracks. The extensive booklet contains a profound biography to unravel the history of the band and all its influences music- and content-wise, and will make transparent the whole artistic aspect of EMPYRIUM and its changes in the course of years.

Weinig nieuws dus helaas


The Dark Flower King
Usericon van The Dark Flower King
Posted 03-08-2006 20:40 by The Dark Flower King Wijzig reactieProfiel van The Dark Flower KingQuote dit berichthttp://huifkar.moerstaal.nl/

DAMN !! wat jammer niet een heel nieuw album alleen maar twee nieuwe nummers waarom nou niet heel nieuw album

Ze doen namelijk wel als of er een heel nieuwe album aan zit komen op de site van hun label want er is zelfs een luistersessie maar hoe dan ook ik ga hem wel kopen denk ik

Het zou namelijk wel tof zijn als ze nu weer eens een compleet nieuw album zouden maken. In plaats van een nieuw album komen ze verdorrie maar met twee nieuwe nummers op de proppen. Wat een tegen valler Maar een heel nieuw album misschien komt dat nog als ze de smaak te pakken hebben


The Dark Flower King


AtillaTheHunsWife
Usericon van AtillaTheHunsWife
Posted 14-08-2006 17:52 by AtillaTheHunsWife Wijzig reactieProfiel van AtillaTheHunsWifeQuote dit bericht

waldpoesie vind ik nog wel ok..
maar anders ....



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 14-08-2006 18:44 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Voor liefhebbers van Empyrium: luister naar Neun Welten op www.myspace.com/neunwelten


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 14-08-2006 20:01 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Dikke vette aanrader inderdaad. Een tijd terug eens live gezien en toen ook hun minicd gekocht (helaas inderdaad erg mini met maar iets 17 minuten muziek ). Hopelijk komt er snel een full length. Daar zit ik meer op te wachten dan dat ik mijn zuurverdiende geld weer moet gaan uitgeven om slechts twee nieuwe Empyrium nummers te kunnen horen.

[Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 14-08-2006 20:02]


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 14-08-2006 20:05 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Oh ja voor ik het vergeet:
quote:
Op 10 mei 2004 19:38 schreef Claw het volgende:
Check ook Vali, homeaux.


(zeker een aanrader voor liefhebbers van Ulver's Kveldsjanger, Empyrium's Where at night the Woodgrouse plays en bovengenoemde Neun Welten)


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 14-08-2006 20:15 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2006 20:01 schreef Vlkodlak het volgende:
Dikke vette aanrader inderdaad. Een tijd terug eens live gezien en toen ook hun minicd gekocht (helaas inderdaad erg mini met maar iets 17 minuten muziek ). Hopelijk komt er snel een full length. Daar zit ik meer op te wachten dan dat ik mijn zuurverdiende geld weer moet gaan uitgeven om slechts twee nieuwe Empyrium nummers te kunnen horen.
De full-length van Neun Welten komt er inderdaad snel aan nu


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 14-08-2006 20:17 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 3 augustus 2006 20:40 schreef The Dark Flower King het volgende:
DAMN !! wat jammer niet een heel nieuw album alleen maar twee nieuwe nummers waarom nou niet heel nieuw album

Ze doen namelijk wel als of er een heel nieuwe album aan zit komen op de site van hun label want er is zelfs een luistersessie maar hoe dan ook ik ga hem wel kopen denk ik

Het zou namelijk wel tof zijn als ze nu weer eens een compleet nieuw album zouden maken. In plaats van een nieuw album komen ze verdorrie maar met twee nieuwe nummers op de proppen. Wat een tegen valler Maar een heel nieuw album misschien komt dat nog als ze de smaak te pakken hebben


je weet dat ze officieel met empyrium zijn opgehouden?



Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 14-08-2006 20:23 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2006 20:15 schreef Hub de Gallier het volgende:
De full-length van Neun Welten komt er inderdaad snel aan nu


Ja ik lees net :
quote:

NEUN WELTEN
"Vergessene Pfade" will be out on October 20, 2006
The recordings for NEUN WELTEN's debut album "Vergessene Pfade" in Klangschmiede Studio E with Markus Stock have been finished.
The album portrays the way on paths that seemed forgotten for a long time, passing, with wandering gaze, the mighty mountains and their barren rocks, endless misty scopes and deep dark woods, where the paths lead to Midsummer where the way finds a new and hopeful beginning.
The lavishly designed Digipak will be released on October 20, 2006.

Tracklist "Vergessene Pfade"
Nebelung:
- Valg
- Walden
- Nebelland
Nordwind:
- Nahend Zauberwald,
- Auf kargem Fels
- Svartalfheim
Sonnwend:
- Midsommer
- Tamtrollbach
- Jötunheim
- Heidenacht (live)


Goede zaak


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 14-08-2006 20:25 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2006 20:17 schreef Markam het volgende:
je weet dat ze officieel met empyrium zijn opgehouden?


Op zich gaf het nieuws op de prophecy site wel de indruk dat er een echt nieuw album uit zou komen, dus ik geef hem geen ongelijk.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-12-2006 19:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gadver, wat is "Where the .." een belachelijk gaaf album


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-12-2006 10:22 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ik heb die verzamelbox ( 6 CD's) besteld in Duitsland. Hij moet over twee weken uitkomen. Ik ben erg benieuwd!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


metalmook
Usericon van metalmook
Posted 03-12-2006 12:16 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2006 10:22 schreef Mark Z het volgende:
Ik heb die verzamelbox ( 6 CD's) besteld in Duitsland. Hij moet over twee weken uitkomen. Ik ben erg benieuwd!


Ik heb hem ook al besteld bij Grau, hij komt in de loop van volgende week uit als het goed is.


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 04-12-2006 9:45 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

de nieuwe verschoven releasedatum is 8 december voor de GAS landen, via Suburban distributie zal het wel snel daarna ook hier te krijgen zijn.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-12-2006 9:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2006 10:22 schreef Mark Z het volgende:
Ik heb die verzamelbox ( 6 CD's) besteld in Duitsland. Hij moet over twee weken uitkomen. Ik ben erg benieuwd!
Wat zat daar allemaal ook al weer in? Heb inmiddels alleen Weiland nog niet, maar wat zit daarnog meer bij?


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen