|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik bedoel alleen dat er meer mensen zijn met dat probleem. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Herkenbaar is het wel ja. Ik heb onlangs gehoord dat het komt omdat ik hele hoge eisen aan mezelf stel. Dat klinkt dan wel weer ok natuurlijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Het kan ook frustrerend zijn. Zeker als je je werk beter wilt doen dan men van je verwacht. Ja, dat kan ook blijkbaar. En al helemaal als anderen, inclusief managers, actie moeten ondernemen voor mogelijke verbeterpunten mbt bijvoorbeeld de werkwijze op een afdeling. |
|
quote:Een medecursiste van mij, die ook lerares is, vertelde me een prachtig verhaal waarbij een collega bij haar kwam. "maar...4 - 6.....dat kan toch helemaal niet? " :') [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 12-05-2011 18:01] Subtiel kamerolifantje |
|
"Ik vind jou meestal wel lief, eigenlijk." Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Dat zei Eva Braun ook. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Tegen jou misschien Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Over dat ik veel lul/sPem op Facebook: "ik vind het wel leuk hoor, je bent tenminste niet saai " Oh. Ok. Thaaanks! Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
"jij fietst met een behoorlijk aardig tempo" Dank je meneer met de sportfiets! |
|
Sportfietsen zijn voor milieubewuste hippies. Stoomkracht is the way to go. I am the 1%. |
|
quote: Dat zal ook vast. Je hebt het hier ook vaak over fb nmlk. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Niet saai als je veel op facebook zit? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Mail van mijn leraar betreffende mijn ingediende ondersteuningsplan: Hallo Ronald, De aanvullingen zijn zo goed dat je product in orde is. De 1e Voldoende is binnen. groeten Klaas Dus ja ik ken wel een veer in mijn reet gebruiken! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: quote: Is maar net wat je zelf wilt/doet met je FB. Ik vermaak me er in ieder geval prima mee Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 15-05-2011 22:16] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Bij deze! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Mooi kontje, alleen jammer van de tieten Edit: @PP Thanks, ben er zelf ook erg content mee. Nu nog 4 onderdelen te gaan, maar daar heb ik uiteindelijk nog tot Februari de tijd voor [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 15-05-2011 22:19] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Dat gaat lukken!!! Alvast heel veel succes dan. Op naar de volgende veer! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Dank, dank! Ik las ff het beoordelingsverslag, dat was lovend maar dat zal ik jullie hier besparen 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Het komt goed met jou. Netjes Ronald! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Het gaat om de veren~! quote: Is het eindexamen Nederlands voor VWO moeilijk? [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 15-05-2011 22:31] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: En met jou vast ook wel Bas, je kan het! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Voor mij vast niet. Voor jou weet ik het niet. Ik geef les op het MBO. Niveau 4 bij ons staat gelijk aan eindniveau Havo. Onze eindexamens vind ik erg goed te doen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |