![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Echt niet, ik stelde een vraag. Oh ja, ik kreeg vandaag te horen dat ik altijd de gezelligste man van Facebook was. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Fair enough ![]() Nee, ik noemde hem niet verlept. Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
"Jezus, Pem, doe eens niet zo verschrikkelijk bijdehand ![]() ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
"Jij ben nog Joodser dan een Jood" was het antwoord op de mededeling dat ik een polsnieuw bandje voor m'n 15-jarige horloge had gekocht ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 08-07-2011 22:20] ![]() |
|
"You're awesome. I just wanted to say that ![]() ^^ awww. ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
Collega zit schuin tegenover me, zegt ze ineens, "je kijkt soms een beetje als een gorilla, maar dat is wel schattig hoor." ![]() ![]() ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Haha, wat een compliment ![]() ![]() |
|
![]() ![]() signature ![]() |
|
quote: haha het is ten minste wel origineel ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
En waarschijnlijk ook wel waar ![]() ![]() |
|
quote: Vanochtend de volgende variant van haar mogen horen: "Jij moet bij Disney gaan werken als zo'n hoofd wat ze na kunnen maken. Een soort namaakhoofd." Prachtig. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
"But nobody does it quite like you, baby ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
ik kreeg vandaag een zwart compliment in mijn reet ![]() Hoor wie klopt daar Japie. ![]() |
|
:') [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 23-09-2011 21:35] "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
Maar dit is het complimenten topic. Dus heeft diegene ook nog iets positiefs gezegd? Verrassend triviaal ![]() |
|
:') ![]() |
|
:') ![]() |
|
"Hé, jij lijkt wel erg op Freddie Madball!" ![]() |
|
Ik krijg alleen complimenten van mijn moeder. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Ik ook. Edit: Oh, ik las 'allemaal' in plaats van 'alleen'. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 01-10-2011 14:32] ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Aaaah *patpat* reminds me of: ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
quote: ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: aww, nog meer *patpat* ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |