![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
/pakt popcorn En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote:Ik heb hier geen verstand van. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: geef nou maar gewoon toe dat vrouwen niet helemaal sporen ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Ik zeg het vraagbaaktopic. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
ok ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Nou ja, moet je zelf weten. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Reactie maar verplaatst naar het vraagbaaktopic. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 03-06-2012 6:56] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
...complimentjes... "ok mooi!" I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: haha, ik heb dat nog steeds met de vaatwasser hier Silence! ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Goed bezig Herrie ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
weet ik! ![]() ![]() ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: Graag gedaan hoor ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Mn begeleider vertelde dat de weg die ik allereerst in was geslagen toch beter was als de aanpassing die hij gemaakt had. ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Vandaag verplicht he! Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Complilmenten aan Tom omdat ie er een tijdje terug toch niet het bijltje bij neer heeft gegooid. ![]() ![]() |
|
Ik had vanmorgen een onderbroek zonder remsporen, hoera. ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Maar 's avonds...een hele kettingbotsing in m'n broek! The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Complimenten aan LLn, Wilbert, Roland, Kurk omdat ze altijd zo fijn meewerken en meehelpen! Complimenten aan MR. N. omdat het (altijd)kan! Complimenten aan ZwareMetalen.com [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 01-03-2013 14:48] I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: Een schone aangedaan ja? ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Nee, aangezien hij nog schoon was heb ik hem aangehouden. 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ach, morgen kun je het nogmaals dragen, even binnenstebuiten keren. ![]() ![]() |
|
quote: Goeie tip, maar jammer genoeg zit ie nu al in de was. 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |