|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Probeer vooral eerst globaal te lezen, en dan pas diep op materie in te gaan. Als je de structuur van een tekst doorziet, laat de inhoud meestal nog maar weinig verrassingen zien. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: , dank je Lees FYI wel even de herkansing van 2009 tijdvak II, tekst 1 over het feminisme. Die tekst is ZO verschrikkelijk slecht! http://www.examenblad.nl/9336000/1/j9vvhinitagymgn_m7mvh57glpdohx6_n11vg41h1h4i9qe/vi5ri19c65xy/f=/bestand.pdf Spot de epische contradictie in alinea 13 en het propagerende van alinea 14. Het is lachwekkend! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
"Ik denk de hele tijd dat jij Bram bent" |
|
Ik zoek die shit gewoon op voor m'n moeder. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Een van de beste, mooi man. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Je bent zelf lachwekkend, helemaal niets mis met die tekst. En oh te pas en te onpas het woord episch gebruiken is ook al een tijdje niet meer cool. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Ze wil je! |
|
quote: Ik vind het een aardige contradictie dat als je eerst zegt dat vrouwen langer gaan studeren voor betere banen en dat ze in het zakenleven terecht komen en dat je dan vervolgens zegt dat de vrouwen die langer door zullen leren toch alleen maar cassière worden? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Aandeel hoogopgeleide 25- tot 35-jarigen Kijk beste iPim, ook al gaan steeds meer vrouwen studeren en carrière maken, dat neemt niet weg dat nog steeds de meerderheid van de vrouwen (en mannen) in Nederland lager opgeleid zijn. Toen jouw stukje tekst is geschreven (2007) was dit 62% volgens het CBS. Dat is waar de schrijver op doelt. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote:Je begrijpt de tekst gewoon niet goed genoeg, schattebout. |
|
Behoorlijk slecht, ja. Misschien moet je even kijken wie het ene zegt en wie het andere zegt... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ach zijn onvolgroeide hersentjes weten niet beter. En dat geeft op zich niet. Beetje jammer alleen dat ie zo'n opgedroogde pisvlek is die hier continue het tegenovergestelde probeert te pretenderen. Over epische contradicties gesproken. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
vandaag eerste beoordelingsgesprek gehad (werd wel tijd na 1 1/2 jaar) resultaat: hihi "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Goed zo! Ohja ik werd gister nog op 24 geschat [ben 30], en ik kreeg te horen dat mijn Duits erg goed is Ok, thanks I guess. Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Dat is Engels.... Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Tjeempie! Heb ik er even helemaal niets van begrepen! Dank je voor de opheldering! Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
"Je kijkt lief" Bedankt hoor Roland Steeg. Ouwe Duitse spammert die je dr bent! Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Meende jij op die leeftijd dan ook niet dat je de wijsheid in pacht had? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Mijn leerlingen schatten me van de week halverwege de twintig, i.p.v. zevenendertig. Al betwijfel ik of het alleen met mijn uiterlijk te maken heeft. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Nee ik was echt enorm verlegen, trok mijn bek nooit open. Dit veranderde ook niet toen er op allerlei plaatsen opeens haartjes begonnen te groeien. Bleef gewoon vrij onzeker. Moet er wel bij zeggen dat ik geen idee heb hoe ik me op internet zou hebben gedragen op die leeftijd. Waarschijnlijk ter compensatie ook als een betweterig rotjong Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote:O, ik was ook erg onzeker. Maar dat overschreeuwde ik door Ipimmerig te doen. Nu ik een beetje zekerder ben van mezelf hoef ik me ook niet meer zo te laten gelden, althans niet IRL. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Een mooie vrouwelijke collega zei laatst: "Jan die kan er wat van" [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 30-05-2011 19:40] |
|
quote: hehe zelfkennis FTW! Kan me ergens wel voorstellen dat ze je qua/door gedrag jonger schatten ja. Niks mis mee Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Noem je Bastianus verlept? |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |