|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog mensen hier die last hebben van een soort midlifecrisis, maar dan rond je 30??? Dat je, je heel oud voelt enzo american psycho |
|
ik zou een andere foundation gebruiken als ik jou was. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Of een Harley kopen. Maar, uhm, nee. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 03-08-2010 23:19] |
|
Ja, met 27 zelfs al. Maar toen kocht ik een Firebird en nu voel ik me weer 16!!!!1!!one Je moeder. |
|
quote:Waarvan? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 04-08-2010 1:36] |
|
<<<< Uhm.. |
|
quote:Tja, dat ligt er een beetje aan wat voor eisen je eraan stelt. Ik ben al tevreden als ik kan doen wat ik leuk vind, te eten en te drinken heb en zo goed mogelijk voor mezelf en mijn dierbaren kan zorgen. Voor de rest zie ik wel wat er op me af komt en af en toe grijp ik een nieuwe kans op ontwikkeling aan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 04-08-2010 1:37] |
|
Ik zit overigens al een paar jr in een midlife crisis, het begint zich nu alleen maar steeds meer te uiten. |
|
...heb wel wat tips... maar als je een beetje midlife-crisis hebt, zit je daar niet op te wachten! |
|
quote: Ik kom er tot nu toe goed mee klaar, alleen anderen hebben er ietwat last van..zullen wel geen fijne tips zijn [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 03-08-2010 23:51] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 04-08-2010 1:37] |
|
ik had zonet een burn out. Maar toen pakte ik mijn vuur en stak em weer aan. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
ttttttttjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkaaaaaaaa! |
|
quote: Nee, ik pas Anyway een paar punten betrefd de Midlife crisis: Waaraan herken je de midlifecrisis ■Behoefte om een langgekoesterde droom nu eindelijk te verwezenlijken. ■Het ontwikkelen van een nieuw levensdoel. ■Heimwee naar jongere jaren. ■Hernieuwde aandacht voor verschijning en uiterlijk. ■Het nemen van ondoordachte beslissingen die het leven ingrijpend kunnen veranderen. ■De aanschaf van kostbare zaken zoals een peperdure auto, een jacht of juwelen. ■De behoefte om zich af te zonderen van anderen of juist een ander soort vrienden op te zoeken. ■Ineens elke avond van huis zijn. ■Nadenken over emigreren. ■Heil zoeken bij spirituele stromingen, zelfs sekten. ■Doen van riskante beleggingen en investeringen. ■Toevlucht zoeken tot alcohol en pillen om gevoel van zinloosheid te verdrijven. ■Plotseling een verre reis "willen" maken. = juist = Nee = Klopt niet helemaal = zou ik wel willen Bron: http://mens-en-samenleving.infonu.nl/psychologie/11573-de-midlifecrisis-nader-bekeken.html [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 06-08-2010 20:29] |
|
HAHAHAHA! ik scoor te veel [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 04-08-2010 0:03] |
|
mmm als ik dat lees, dan is het nog erger bij mij dan ik dacht american psycho |
|
quote:Veel herkenbare punten hier. Maar dat zou betekenen dat ik al vanaf mijn veertiende ofzo een midlife-crisis heb. Zo gauw er teveel routine of voorspelbaarheid in komt ben ik het al gauw zat meestal. Behalve thuis, qua vrouw en gezin ben ik wel heel steady. Maar voor de rest amper. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: volgens mij is een essentieel onderdeel van eem midlife-crisis dat wat je hier schrijft... dus denk ik niet dat je dus in dit geval un-steady bent... [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 04-08-2010 0:08] |
|
quote: Hmmz hier eerder andersom, ben al duidelijk geweest over de vermoeidheid van de sleur..we zien wel..het heeft iig een wending gekregen. |
|
quote: volgens mij is dit een essentieel onderdeel van een midlife-crisis dat wat je hier schrijft... |
|
er bestaat ook nog een Quarterlife crisis lees ik net http://www.trouw.nl/achtergrond/deverdieping/article1308148.ece american psycho |
|
quote:Nou gelukkig maar. Al weet ik niet wat ik ga ondernemen als BW qua relatie niet steady is natuurlijk. Geintje. Ik ken haar niet IRL, maar op pics ziet ze er verdomd goed uit. Maar ja, die kerel van haar ziet er ook nogal leip uit. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
*probeert zich te gedragen* [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 04-08-2010 0:15] |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |