|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
bub |
|
Votum – Metafiction Als ik Riverside niet kende, was ik meteen heel enthousiast geworden van de prachtige progressive rock / metal van Votum. De muziek van deze band lijkt namelijk als twee druppels water op de eerste twee platen van Riverside, meer zelfs dan het recentere werk van die band zelf. Als je dan leest dat deze band ook uit Warschau komt en hun debuutplaat 6 jaar na die van hun stadgenoten heeft uitgebracht, dan kunnen de overeenkomsten geen toeval meer zijn. Dat neemt niet weg dat als je een van de beste bands van de afgelopen jaren kopieert en dat op zo’n niveau doet, het resultaat nog steeds erg goed klinkt. Sterker nog, als dit een nieuwe Riverside plaat was geweest, had ik ‘m geweldig gevonden. Een 9 met een minpunt voor een compleet gebrek aan eigen smoel is toch nog een respectabele 8. |
|
I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
yay for distorted drumloops. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Plaatje wordt niet getoond... wat luisterde je? [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 11-08-2010 11:40] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
|
|
quote:Als je de url naar de locatiebalk sleept, werkt het meestal wel, dus Merzbow - Offering. |
|
Ah! Merci! Nooit echt wat van Merzbow gehoord denk ik... eens opsnorren: aanraders? "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: hybride noisebloom, noisembryo, annica, dharma. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ihsahn - After |
|
Austere - To Lay Like Old Ashes |
|
quote: mooi ja signature |
|
|
|
Edit: Hoes ziet er niet echt uit zoals het klinkt. [Dit bericht is gewijzigd door Sjon op 11-08-2010 14:07] |
|
|
|
Ik wil van die artiest nog eens werken op vinyl hebben. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Klaus Nomi! Bij vlagen werkelijk geniaal. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Hell, yeah! Vooral zijn cover van Lou Christie's Lightning Strikes is fucking geniaal! Jammer dat hij door een AIDS versterkte ziekte is omgekomen, had best nog eens een grootheid kunnen worden. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Twilight - Monument to time end. Gaaf spul zeg Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: |
|
quote: I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: welk album is dit? (het kan aan mij liggen, maar echt leesbaar vind ik het niet, wel een erg mooi artwork) |
|
quote:Staat gewoon in de url, Starlit - Ataraxis. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |