|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Glenn Miller - Georgia on my kind ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
My Dying Bride - Apocalypse Woman Faustian Spirit of the Earth |
|
Indica - Ikuinen Virta |
|
Blut Aus Nord - Slaughterday (The Heathen Blood of Ours) Faustian Spirit of the Earth |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
De beste metalplaat ooit. Nee, er is geen ruimte voor een discussie. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
@ De Tegenpartij: Nooit geluisterd vanwege de zanger. NP: Pensées Nocturnes - Grotesque |
|
Baroness - Teh sweetests curse ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
zojuist: Sixx - Sister Devil nu: Dragged Into Sunlight - Hatred For Mankind |
|
O'Death - Head Home Alweer een tijdje geleden. Zooo moooooi. |
|
...4nd 0ceans - Esprit de corpse ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
F:\Bram's Brul Bagger\coma - zaprzepaszczone si³y wielkiej armii Œwiêtych znaków\02.zaprzepaszczone si³y wielkiej armii Œwiêtych znaków.mp3 ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
Twin Peaks! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Meest extreme MP3 ooit! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: ook @ de Aborym-cd ook @ NP: Hank Williams III - Straight to Hell |
|
I'm goin' straight to hell! HELL! HELL! haha dat zing ik altijd mee met een maat van me dat "HELL! HELL!" omdat het grappig is Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Willem Vermandere - Mijn Vaderland Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Twin peaks sample? Wist ik niet, dat is wel een serie die ik nog wel eens moet zien. |
|
quote: De albumtitel is geheel afgeleid van Twin Peaks, of er daadwerkelijk samples uit Twin Peaks in zitten weet ik niet meer, lang geleden dat ik dat album gehoord heb.. hier zit wel een sample uit Twin Peaks in; Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Droog. Dat nummer "Pills I Took" is oorspronkelijk van Those Poor Bastards trouwens, ken je dat? Heel anders, maar ook leuk. |
|
quote: ken ik niet! Maar is wel 1 van m'n Hank 3 favorieten... zal het 's op zoeken Ik luister zelf ook graag naar Dick in Dixie, Six Pack Of Beer, Long hauls and close calls, PFF, Smoke and Wine, My drinkin' problem en Rebel Within Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ja, staan veel goeie nummers op! Ik heb nog 3 andere albums van hem beluisterd, maar Straight to Hell is wel het leukst (en het catchiest). Met als ene uitzondering het nummer "Hang On", staat ergens anders op, suuuupermooi. De versie die ik heb staan klinkt wel wat mooier. -> album This Ain't Country, niet te kopen denk ik, wel te dl'en. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |