|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ga het voorlopig bij Subconscious laten, als het een blijver is ga ik de discografie eens wat verder uitspitten I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Die luister ik juist niet zo veel. Moet ik maar wat vaker opzetten. |
|
The Prophet - I can't stand it Je moeder. |
|
quote: Ik ook niet. Ze vergen erg veel aandacht, en zijn een lange zit. Overigens heb ik Esoteric zowiezo al een tijdje niet meer geluisterd. Maar weer doen binnenkort. |
|
|
|
Geen idee wat het is maar de hoes is leuk. Je moeder. |
|
The Angelic Process - Weighing Souls With Sand |
|
xREPRESENTx - If Only Words Could Kill I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Dolorian - Grey Rain |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Dat zou ik maar eens gauw gaan doen dan, The Maniacal Vale is een geniale trip. Zonder meer mijn favoriet van hun repertoire ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Self-Inflicted Violence - Fell to the Veil of Darkness and Extinction I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: hey man. Vette hoes. Ben je dj? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: |
|
quote: Neen, maar ik vind die experimentele instrumentale hiphop-shizzle echt vet Ga waarschijnlijk ooit eens moeten beginnen met zelf wat ineen te knutselen, haha. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Leuk man, moet je doen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Whiiii, amateuristisch Fruity Loops geknoei I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Bad Brains - Sailin' On |
|
niets mis met dat programma. Mike Oldfield werkt er ook mee. dus ja. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ik zie dat die plaat toevallig onlangs in MP3-vorm in mijn bezit is gekomen. Binnenkort maar luisteren dan. |
|
Life is Pain - Bloody Melancholy I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Goedzo ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Excel - Insecurity En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |