|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Zie dit zojuist op de website van Baroeg staan: vrijdag 24 september Anaal Nathrakh (UK black/grind) Entree n.n.b. Open 20.00 uur. NICE! |
|
|
|
Yeah, zeker aanwezig!!! Brute live show hebben die gasten |
|
prettig !! |
|
Oh yes! "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Eigenlijk wil ik hier wel heen. |
|
Ze komen maar naar mij toe. |
|
Ga maar lekker in je raam zitten vieze stinkemo! |
|
Wat nou, smerige wandelende spacecake! |
|
Volgens mij ben ik hier ook bij Het doet maar even pijn! |
|
Gaaf! |
|
Ik zou er bijna voor terugkomen uit Portugal... Shit, zijn ze eindelijk eens in NL, ben ik er niet |
|
Verdorie, kan ik waarschijnlijk geen vrij krijgen |
|
quote:Ze spelen ook in Goes een dag later. Wat een uithoeken allemaal. |
|
quote: :')!! |
|
quote: Geniaal man. |
|
quote: Je moet wel even je muil houden Schaep anders kom ik je opzoeken. En ik weet waar je stal slaapt. EDIT: Dat was dus Onweerwolf, de smerige homo. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 08-08-2010 4:05] |
|
quote: Oh, over jullie tweeën had je het net in het lultopic. Slaap lekker boys. |
|
quote: Jij ook! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:YEAAAAAHH daar woon ik, en dan hoef ik niet eens vrij te regelen you made my day [Dit bericht is gewijzigd door Jouke op 08-08-2010 18:00] |
|
quote: Gelukt! |
|
quote: Hier ook! (Of eigenlijk niet hier, maar in Drachten.) Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Best wel erg ruk te "moeten" missen. Maar ik laat een vriend niet in de steek met het helpen van een feestje organiseren. =) |
|
Aanwezig, ook in Goes |
|
Zijn er nog mensen met vervoer of een slaapplaats? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |