|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
ik zou het niet moeten een shirt wat een ander gedragen heeft bah |
|
quote: Nope, is een zijproject van Kataklysm (ook dezelfde leden +1), met het oude Rome als thema (aangezien de zanger van Italiaanse afkomst is). En hij houd gewoon van wijn, it happens [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 10-08-2010 10:05] Black seeds of bunny! |
|
quote: Ik vind een stoere metal man die dan zo pedant met een glaasje wijn moeilijk staat te kijken bijkans erger dan die Viking pannenkoeken met hun sneue hoorns. Shit happens. Anyway, Kataklysm, dat is de band met de lelijkste blastbeat aller tijden, right? De zgn. 'Northern hyperblast'. Wat een grap. Ja hoor... |
|
Wijn is fijn, maar Italiaan is jammer. Boeiender |
|
quote: Ik vind Kataklysm wel cool, maar Ex Deo beter. Maar ieder zn smaak he. Schuif jou ook geen Roxy Music door je neus Black seeds of bunny! |
|
quote: If only. Dat vind ik dus wel te pruimen! Ik had 'Epic, the poetry of war'. Die HAD ik. Nu is die weg. En ik mis 'm geen dag. Volgens mij heb ik ze vroeger (tm) ook wel eens live geizen op een tour met Cannibal Corpse of Cryptopsy. Hm. Any way. Is het tegenwoordig belangrijk om een thema-based band te zijn? Nile - Egypte, Menig idoot baardencombo - Vikings, sommige bandjes doen piraten-onzin. Soms lijkt het net een verzamelbeurs voor nerds die hun Magic kaarten komt ruilen of shit. Is een band succesvoller wanneer er een thema aan hangt? (Los van het ouderwetse death metal thema dood & verderf, want daar hoort geen malle verkleedpartij bij). Ja hoor... |
|
quote: Hulde. Boeiender |
|
Maar kennelijk scoort het op commercieel vlak wel, zie die piratenmeuk, muzikaal slaat het echt nergens op maar ze spelen overal. |
|
quote: Haha nee dan is Ex Deo ook niet aan jou besteed :p OK, wat mij betreft hoeven ze die armors van 7 kilo ook niet aan te doen, maar als zij dat nou zo leuk vinden, moeten ze dat helemaal zelf weten. Ik voel het niet. Maar ik vind de muziek ook gigantisch lekker. En heb daarbij ook een lichte geschiedenis tik, en tsja, daar gaan de teksten toch ook over... En Roxy Music? Serieus? Darr hebben wij hier redelijk wat van op vinyl liggen ^^ Wilde ze eigenlijk gaan zien op Lots Festival, maar ja, afgelast Black seeds of bunny! |
|
quote: Held! Against God and Government |
|
quote: Sja, er zijn ook 1,5 miljoen PVV stemmers..... Boeiender |
|
quote:Mongolen zijn ook hard nodig |
|
quote: Tis maar goed dan dat Geert Wilders geen piratenhoed op zn kop heeft... Black seeds of bunny! |
|
quote: Ja? Mkay, dan zeur ik niet over de populariteit van de piraten / viking / elfjes zooi. Boeiender |
|
quote:Zou em zo 250.000 kiezers opleveren denk ik. |
|
Ja man, helemaal niets mis met Roxy music. Any way, wat wilde ik zeggen... oh ja, die thema's. Kijk, neem een geweldige band als Emperor die een klein beetje moeilijke pakjes aantrekt om de sfeer wat te ondersteunen, prima. Al waren die achterlijke schouderstukken ten tijde van de Reverence EP weer wat debiel. Maar dat is nog niets vergeleken met de meuk die andere black metal bandjes aantrekken. Jezuskolere, soms net of je naar de lokale ijzerboer staat te kijken die in een bad trip van z'n laatste heroïneshot is blijven zitten en ineens SM-gevoelens heeft gekregen. Maar misschien ligt mijn vraag ook wel een beetje bij de malle thema's, los van de kleding (hoe debiel die vaak ookis, zie de Viking-pannenkoeken). Wat de fuck, Piraten? Elfjes? Ja hoor... |
|
Luister gewoon alles wat van voor de jaren 90 is, dan zit je sowieso goed en heb je ook niet van die gare verkleed partijtjes Against God and Government |
|
Hey, ik zie dat Geert Wilders ineens een rol speelt in dit topic. Leuk, dat is wel de grootste idioot ever. Zou dat een thema zijn? Tweedekamer metal? Op zang 'Iron' Rita Verdonk? Balkenende als de roadie van de hele meuk? Geert op dwarsfluit? Ja hoor... |
|
Boeiender |
|
quote: Pas maar op dat Greycloak je niet in de smiezen krijgen, met zijn digitale kruistocht tegen de Islam Against God and Government |
|
quote: Lol doet me denken aan mn moeder, die ging al naar Maiden toen ze 16 was, en haar bijnaam was Iron Isolde... Maar of ik mijn moeder nou met Rita wil asocieren? Wel een humor idee trouwens :p Black seeds of bunny! |
|
Iron Isolde. Klinkt als een Elfje dat van gedachten is veranderd. 'Toch maar metal!', zoiets. Any way, Maiden heerst! Zeldzaam. Ja hoor... |
|
quote: Tsja haar voornaam kan ze weinig aan doen. Ik bedoel, bij de naam Sanneke verwacht je ook geen metaltuygh, toch? Maar sinds donderdag ben ik 2nd gen Maiden ganger, en daar ben ik heel trots op ^^ Over 2 jaar ga ik gegarandeerd weer, sleep ik mn broertje mee voor zn 16e verjaardag Black seeds of bunny! |
|
Pfoe, moet je mijn voornaam zien. Wie noemt z'n kind 'Jolly'? Eerlijk. Ik wilde gewoon grappig doen, was natuurlijk niet lullig richting je moeder! Ja hoor... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |