IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Vintage merch en de waarde ervan Vorige pagina
nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 11-08-2010 11:57 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 18:32 schreef valfar het volgende:
Als je iets op ebay of marktplaats zet ter elk aanemelijk bod en één of andere gek bied er 400 euro voor, moet je het dan weigeren ofzo omdat je anders een jood zou zijn? Als die gek er zoveel geld voor geeft; gewoon van genieten! Jij kunt er niks aan doen dat iemand aan de andere kant van de aardbol teveel geld of te weinig hersencellen heeft.

Tuurlijk niet, dit soort dwazen mag je rustig uitzuigen. Ik heb jaren terug weleens met een tweede eBay-account biedingen geplaatst op mijn eigen item (een of ander veel te overgewaardeerd Moonblood-tapeje) om het uiteindelijke winnende bod omhoog te duwen, toch met een paar muisklikjes een paar tientjes erbij geforceerd, haha. Opsodemieteren.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-08-2010 12:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 11-08-2010 12:07 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Ik bedoelde inderdaad shekels in plaats van tientjes, sorry.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-08-2010 12:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Goed zo, wel in je rol blijven

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com