|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Hij wil weten hoe oud je moeder is denk ik. |
|
quote: Hahaha 18 jaar ouder dan ik [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 10-08-2010 10:59] Black seeds of bunny! |
|
quote: [wikipedia]In het algemeen wordt de vlag van piraten Jolly Roger genoemd.[/wikipedia] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Hey Sherlock, ben ik een bandje? Ja hoor... |
|
Nee kaptein,maar je hapt wel lekker. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Scherp antwoord! Har har har. Ja hoor... |
|
Maak er anders ff een apart topic over, dan kan het hier weer ontopic. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Jolly zit in zijn quarterlife-crisis. Hij gaat binnenkort trouwen. Vandaar dat hij even vergeet dat hij ook fan is van Rockin' Rolf en overal even op afgeeft. Kennen jullie trouwens zijn echte voornaam al? Maar goed, voor de rest heeft hij wel gelijk natuurlijk. Een enorm hoog nerd-gehalte in de metal de laatste jaren. Allemaal LARP-ers, Wicca's en andere figuren die je vroeger als metalheads juist zoveel mogelijk pestte. Ontopic: Ik ben mijn Driller Killer "Fuck the world"-shirt kwijtgeraakt in de Goudvishal backstage. Iemand hier de dader? Was mijn lievelingsshirt. Welke crustie voelt zich aangesproken? [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 10-08-2010 11:27] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Over minder dan een maand, the old ball & chain. Maare, ontopic; DAT was nog eens een gaaf shirt! Ja hoor... |
|
quote: Voor mij is dat allemaal niet veel anders dan mensen die zich bij het WK graag verkleden als een oranje variant van Pennywise of Bassie de Clown. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Was dat dat shirt met een plaatje van de aarde met een kut erin of ben ik nu in de war met Anal cunt? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Je bent niet in de war. In elk geval niet hierover. Ja hoor... |
|
quote: Gatverdamme, ik haat crusten! Vies stink volk! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Is De Muur weer kapot? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: I lol'd. Ja hoor... |
|
Ontopic! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Wat is dat toch bij die gasten met 666 in hun nick, Vargen is de enige die ik wel serieus neem. Hmmm, hem serieus nemen.... ook weer lastig om dat zo te posten. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Om dan maar weer even on topic te komen: Tis moeilijlk te zeggen wat dat soort dingen waard zijn. Tis wat de gek ervoor geeft, zoals ze dan zeggen. Bij dingen als CD's en LP's kun je dr nog een redelijk idee van geven (zoals Historica van Behemoth in LP boxvorm voor tussen de 75 en de 100 euro gaat), maar T-shirts e.d. is heel moeilijk om een prijskaartje aan te hangen. [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 10-08-2010 11:39] Black seeds of bunny! |
|
quote:Die was het ja. Menigeen bij concerten herkende me ook aan dat shirt, zelden iemand die erin rondliep. Ik mis hem. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Misschien wordt ie wel graag serieus genomen .. |
|
quote: Huilebalk! Ik heb een Krabathor shirt die ik wel erg zal missen mocht 'ie wegraken. Ben ik nu ontopic? Oh, en ja, ik heb '666' achter mijn naam. En ja, mij moet je inderdaad niet serieus nemen. Ja hoor... |
|
Ontopic. [Dit bericht is gemodereerd door Mutilator op 10-08-2010 11:51] |
|
Ontopic. [Dit bericht is gemodereerd door Mutilator op 10-08-2010 12:23] Against God and Government |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |