|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: $472,- The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Zoals gezegd, wat de gek ervoor geeft Black seeds of bunny! |
|
quote: quote: Scherp. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hmm, ik heb nog een Watain - Limb Crucifix shirt hier liggen (limited tot 15) en Mutiilation - Vampires of Black Imperial Blood shirt, eens kijken wat de gek ervoor geeft. |
|
ga dan drugs dealen ofzo als je het goed doet kun je zelfs een bak schijt verkopen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Hehehe, ik zie een gouden handel, shits met ouwe zooi bedrukken, dan flink in de was e.d. en dan HUPS op ebay pleuren, mongolen zat daaro. Boeiender |
|
hmm.. is het hier een Xasthur - Suicide in Dark Serenity LP liggen van Bestial Onslaught, origineel een een blauwe Panzerfaust vinyl van Darkthrone, ori zal ook wel wat waard zijn maja, who cares [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 10-08-2010 16:20] signature |
|
Ik heb nog een origineel Gorguts - Considered Dead shirt. Afgeknipte mouwen en afgedragen. Kom maar op met een goed bod.... spelfout weggehaald... |
|
quote: Voor de gein samen met een Dynamo Open Air shirt uit 1990 op Marktplaats gezet, eens kijken wat er gebeurt hehe.... spelfout weggehaald... |
|
Ik heb alles in de zak van max geflikkerd, zelfs Der Sturmer, Racewar en Skrewdriver shirts. Ik wacht met smart tot ik op het journaal een negert zie met een Ian Stuart shirt Against God and Government |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: signature |
|
Heb net een Bolt Thrower tourshirt uit '95 verkocht voor 25 euro. Zo veel reacties gehad dat ik er waarschijnlijk veel verstandiger aan gedaan had om het ook op eBay te gooien... |
|
Als je iets op ebay of marktplaats zet ter elk aanemelijk bod en één of andere gek bied er 400 euro voor, moet je het dan weigeren ofzo omdat je anders een jood zou zijn? Als die gek er zoveel geld voor geeft; gewoon van genieten! Jij kunt er niks aan doen dat iemand aan de andere kant van de aardbol teveel geld of te weinig hersencellen heeft. |
|
klopt wel signature |
|
quote: Welke gek zou 400 euro weigeren voor een shirt die hij/zij anders toch zou verkopen? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Hehe, eerste bod van 25 euro op het Gorguts shirt spelfout weggehaald... |
|
quote: Op ebay is een bod bindend. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Is dat die van "Into the killing zone"? Die heb ik ook nog, in goede staat. Durfde hem nauwelijks nog aan te trekken na al het commentaar dat ik kreeg toen ik hem bij een crematie aanhad. (Waar gebeurd) Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Allejezus... |
|
quote:Ik had er niet bij stilgestaan. Was gewoon het eerste shirt wat klaar lag. De gast die gecremeerd werd was ook een "doe maar normaal"-type, zijn vrouw en dochters was het niet eens opgevallen. Bovendien was hij niet vermoord, dus was het ook geen killing zone. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik heb eens per ongeluk tijden de dodenherdenking een shirt aangehad van Gorerotted met de gezellige tekst 'Alcoholocaust' achterop. Oepsie! Wat kijken die mensen toch naar me? En iedereen mag wel wat minder 'joden dit en joden dat'. Stelletje boeren. Ja hoor... |
|
Even normaal doen tegen boeren!!! Zonder de boer geen voer! Ff on topic heb een paar jaar geleden wat orginele tour shirts van Maiden (slavery 85), Kiss (lick it up tour) en Black Sabbath(de tour met Gillan) zo de dreckback in geknikkerd. Begin er nu wel een beetje spijt van te krijgen geloof ik grrrrr Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Geen zorgen, het komt maar zelden voor dat iemand daadwerkelijk zulke idiote bedragen betaalt. De meeste van mijn shirts verkoop ik tussen de €7.- en € 15.-, en dat vind ik ook normale prijzen voor gedragen spul. Ook sommige shirts die 'zeldzaam' zijn zijn tegen die prijs weggegaan (Macabre Ed Gein shirt, Incantation shirt). Ik zie een stevige trend dat men zelf reprints maakt. Iemand een zeefdrukje op zolder staan of een 'maat die bij een zeefdrukker werkt'. Niet zoveel mis mee, als je maar niet gepakt wordt op copyrights en zolang je het niet verkoopt als zijnde originelen. Het gaat om de lol van dat shirt, toch? Niet de waarde omdat 'ie zo oud of zeldzaam is. Je onderscheidt je niet door een oud/ zeldzaam shirt; jullie zien er nog steeds allemaal hetzelfde uit. Ja hoor... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |