IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Vintage merch en de waarde ervan Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-08-2010 15:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 augustus 2010 2:07 schreef Mutilator het volgende:
...
http://cgi.ebay.com/PESTILENCE-DEMO-SHIRT-RARE-ASPHYX-MORBID-ANGEL-/260645124159?pt=LH_DefaultDomain_0

$472,-

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-08-2010 15:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wat ben je toch geobsedeerd door de waarde van verzamelobjecten. Boeiend dat iemand een bepaald shirtje heeft zeg.

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 10-08-2010 15:35 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 15:32 schreef Mutilator het volgende:
$472,-

Zoals gezegd, wat de gek ervoor geeft

Black seeds of bunny!

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-08-2010 15:36 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 15:32 schreef Mutilator het volgende:
$472,-

quote:
Item condition: Pre-owned

Scherp.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

valfar
Usericon van valfar
Posted 10-08-2010 15:49 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Hmm, ik heb nog een Watain - Limb Crucifix shirt hier liggen (limited tot 15) en Mutiilation - Vampires of Black Imperial Blood shirt, eens kijken wat de gek ervoor geeft.

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 10-08-2010 15:53 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

ga dan drugs dealen ofzo

als je het goed doet kun je zelfs een bak schijt verkopen.

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 10-08-2010 16:17 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Hehehe, ik zie een gouden handel, shits met ouwe zooi bedrukken, dan flink in de was e.d. en dan HUPS op ebay pleuren, mongolen zat daaro.

Boeiender

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-08-2010 16:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hmm.. is het hier een Xasthur - Suicide in Dark Serenity LP liggen van Bestial Onslaught, origineel

een een blauwe Panzerfaust vinyl van Darkthrone, ori

zal ook wel wat waard zijn

maja, who cares

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 10-08-2010 16:20]

signature

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-08-2010 16:41 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik heb nog een origineel Gorguts - Considered Dead shirt. Afgeknipte mouwen en afgedragen. Kom maar op met een goed bod....

spelfout weggehaald...

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-08-2010 17:05 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 16:41 schreef varanus het volgende:
Ik heb nog een origineel Gorguts - Considered Dead shirt. Afgeknipte mouwen en afgedragen. Kom maar op met een goed bod....

Voor de gein samen met een Dynamo Open Air shirt uit 1990 op Marktplaats gezet, eens kijken wat er gebeurt hehe....

spelfout weggehaald...

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 10-08-2010 17:30 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ik heb alles in de zak van max geflikkerd, zelfs Der Sturmer, Racewar en Skrewdriver shirts. Ik wacht met smart tot ik op het journaal een negert zie met een Ian Stuart shirt

Against God and Government

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-08-2010 17:35 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-08-2010 18:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 17:05 schreef varanus het volgende:
Voor de gein samen met een Dynamo Open Air shirt uit 1990 op Marktplaats gezet, eens kijken wat er gebeurt hehe....

signature

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 10-08-2010 18:29 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Heb net een Bolt Thrower tourshirt uit '95 verkocht voor 25 euro. Zo veel reacties gehad dat ik er waarschijnlijk veel verstandiger aan gedaan had om het ook op eBay te gooien...

valfar
Usericon van valfar
Posted 10-08-2010 18:32 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Als je iets op ebay of marktplaats zet ter elk aanemelijk bod en één of andere gek bied er 400 euro voor, moet je het dan weigeren ofzo omdat je anders een jood zou zijn? Als die gek er zoveel geld voor geeft; gewoon van genieten! Jij kunt er niks aan doen dat iemand aan de andere kant van de aardbol teveel geld of te weinig hersencellen heeft.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-08-2010 18:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

klopt wel

signature

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-08-2010 19:44 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 18:32 schreef valfar het volgende:
Als je iets op ebay of marktplaats zet ter elk aanemelijk bod en één of andere gek bied er 400 euro voor, moet je het dan weigeren ofzo omdat je anders een jood zou zijn? Als die gek er zoveel geld voor geeft; gewoon van genieten! Jij kunt er niks aan doen dat iemand aan de andere kant van de aardbol teveel geld of te weinig hersencellen heeft.

Welke gek zou 400 euro weigeren voor een shirt die hij/zij anders toch zou verkopen?

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-08-2010 19:52 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hehe, eerste bod van 25 euro op het Gorguts shirt

spelfout weggehaald...

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-08-2010 21:11 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 10 augustus 2010 18:32 schreef valfar het volgende:

Op ebay is een bod bindend.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-08-2010 23:00 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 18:29 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Heb net een Bolt Thrower tourshirt uit '95 verkocht voor 25 euro. Zo veel reacties gehad dat ik er waarschijnlijk veel verstandiger aan gedaan had om het ook op eBay te gooien...
Is dat die van "Into the killing zone"? Die heb ik ook nog, in goede staat. Durfde hem nauwelijks nog aan te trekken na al het commentaar dat ik kreeg toen ik hem bij een crematie aanhad. (Waar gebeurd)

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 10-08-2010 23:02 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 10 augustus 2010 23:00 schreef bastianus het volgende:
Durfde hem nauwelijks nog aan te trekken na al het commentaar dat ik kreeg toen ik hem bij een crematie aanhad. (Waar gebeurd)

Allejezus...

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-08-2010 23:07 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 23:02 schreef Vargen666 het volgende:
Allejezus...
Ik had er niet bij stilgestaan. Was gewoon het eerste shirt wat klaar lag. De gast die gecremeerd werd was ook een "doe maar normaal"-type, zijn vrouw en dochters was het niet eens opgevallen. Bovendien was hij niet vermoord, dus was het ook geen killing zone.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 11-08-2010 7:34 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Ik heb eens per ongeluk tijden de dodenherdenking een shirt aangehad van Gorerotted met de gezellige tekst 'Alcoholocaust' achterop. Oepsie! Wat kijken die mensen toch naar me?

En iedereen mag wel wat minder 'joden dit en joden dat'. Stelletje boeren.

Ja hoor...

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 11-08-2010 8:04 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Even normaal doen tegen boeren!!!
Zonder de boer geen voer!
Ff on topic heb een paar jaar geleden wat orginele tour shirts van Maiden (slavery 85), Kiss (lick it up tour) en Black Sabbath(de tour met Gillan) zo de dreckback in geknikkerd.
Begin er nu wel een beetje spijt van te krijgen geloof ik grrrrr

Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....

Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 11-08-2010 9:42 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Geen zorgen, het komt maar zelden voor dat iemand daadwerkelijk zulke idiote bedragen betaalt. De meeste van mijn shirts verkoop ik tussen de €7.- en € 15.-, en dat vind ik ook normale prijzen voor gedragen spul.

Ook sommige shirts die 'zeldzaam' zijn zijn tegen die prijs weggegaan (Macabre Ed Gein shirt, Incantation shirt).

Ik zie een stevige trend dat men zelf reprints maakt. Iemand een zeefdrukje op zolder staan of een 'maat die bij een zeefdrukker werkt'. Niet zoveel mis mee, als je maar niet gepakt wordt op copyrights en zolang je het niet verkoopt als zijnde originelen. Het gaat om de lol van dat shirt, toch? Niet de waarde omdat 'ie zo oud of zeldzaam is. Je onderscheidt je niet door een oud/ zeldzaam shirt; jullie zien er nog steeds allemaal hetzelfde uit.

Ja hoor...

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com