|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
OK DAN!! ja dat is RUFUS the stunt bum!! heej dwaal [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 18-12-2002 19:58] Suck my piss |
|
beterz.... BRT samen met severe torture in hedon hiero :D REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
De nieuwe is ook weer VET! |
|
quote: BRT overschat ?? Dit was godverdomme één van de betere platen van de afgelopen tijd !! BLASTBEATS FOREVER |
|
Zeer vette band |
|
Heb ze al live gezien in Oslo en ze kunnen de cd NIET waarmaken.Zeer saaie band live.Geen uitstraling en dat terwijl de cd's erg goed zijn Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Kheb de nieuwe net gehoord! |
|
wat ik gehoord heb van de nieuwe kon me minder bekoren dan de eerste, die zet meer aan tot headbangen en vettere riffs |
|
Voor mensen die meer willen weten, review staat op de frontpage. |
|
das waar ook, gisteren halve ceedee gedowned. eens ff luisteren. Oud Vuil. |
|
dat klinkt lekker zeg. liedje 2 nu. weinig in the woods meer. meer SSSLLLAAAYYYOOORRR!!! [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 21-12-2002 21:08] Oud Vuil. |
|
quote: Interesante bespreking. De reacties van krieg zijn trouwens nog vermakelijker. Maar als je de eerste niet kent dwaallicht, luister de eerste cd eens want die is echt vet. Voor de volledigheid vermeld ik effe dat er ook nog een mini uit is. Die bevat de o.a. hun demo en een massacre cover. een leuke cd voor de fans maar je kunt beter hun debuut aanschaffen. |
|
Allright, die tip onthoud ik dan. Reacties zijn leuk, de frontpage moet meer gaan leven, en Krieg moet ook recensies gaan schrijven . |
|
vandaag 5 recencies erbij! |
|
Severe Torture + Blood Red Throne live!!! * vrijdag 21.02 : Cameleon in Bussum * zaterdag 22.02 : Hedon in Zwolle * zondag 23.02 : t.b.a. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: welk Massacre nummer? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Cryptic realms. Geen slechte versie!!! off-topic: ik heb een death bootleg gekocht met enkele demos'en mantas rehearsals. ken je die? |
|
Heb BRT beluisterd, tof, niet spectaculair ... |
|
quote: Great! Thanx! volgens mij krijg ik die mincd A taste for blood eerdaags binnen; ben zeer benieuwd; wist je trouwens dat Kam Lee op de Massacre demo's geen grunt gebruikt? Hij is de eigenlijke uitvinder van die zware gorgelgrunt, maar toen hadie kennelijk nog niet bedacht quote: Jazeker! Toen ik wist dat ie uit was meteen gekocht! Staat een zeldzaam nummer op: Demon flight. Nu maar hopen dat op deel 2 Seizure, Back from the living dead & Rise of Satan staan. Overigens staat niet de originele Death by metal demo van Mantas erop maar de death by metal demo van Death; ik kwam nl. toevallig laatst de Mantas versie tegen. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-12-2002 3:30] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Severe Torture (NL) + Blood Red Throne (NOR) live on stage: * vrijdag 21.02 : Cameleon in Bussum * zaterdag 22.02 : Hedon in Zwolle * zondag 23.02 : Club Mundo in Zottegem (BEL) !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
In zwolle zal ik er zeker bij zijn! Nabua Vonveilla |
|
Voor diegene die wel een nummer van Blood Red Throne wil horen (van hun nieuwe album) Alstemblief => http://www.vampire-magazine.com/mp3previews.asp?id=45 http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Quote van Faceless Unknown: quote: |
|
|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |