|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: gek, ik ga hem steeds beter vinden. ik vind het een geweldige cd. In de aardschok las ik dat ze MOD's hate tank hadden gecoverd voor de lp-versie. Ik hoop dat die tezijnertijd ook nog op cd uitkomt. lpees met bonusmateriaal zijn |
|
de vorige is veel en veel beter |
|
live zijn ze gaaf Je moeder. |
|
Blood red throne is good. Allebei de albums zijn gaar als klont. Een advies luid kopuh. |
|
Ik vind AWTS wel cool. Maar aangezien het natuurlijk lijnrecht tegen mijn principe's indruist om death-metal op CD aan te schaffen ,ga ik hem fijn eenvoudig op MP3 laten staan, en misschien eens een El-Cheapo-ALDI-CD'tje eraan verspillen om 'm als audio te branden Dit slaat nergens op. |
|
BRT heerscht de pan uit |
|
quote: Stel je voor dat je nog eens kwaliteit in huis haalt Ik vind ze wel aardig, maar de nieuwe lichting van Unique leader vind ik toch net ff wat spannender "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Op GP heb ik me Affiliated With The Suffering aangeschaft, dikke vette heersch cd, dat zeker maar ik vind Monument Of Death denk ik toch een tikje beter. Is die eerste van hun nog wat? De naam is me tijdelijk ontschoten. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
A taste for Blood, de miniCD, ja die ook erg smakelijk als je van BRT houdt.. De albums zijn net zo voorspelbaar als die van Bolt Thrower () maar wel erg lekker vind ik. Niet vernieuwend, wel uiterst bangbaar |
|
Sinds Rajacker met een ceedeetje van Blood red throne aankwam, ben ik verslingert aan BRT. Lekkere fijne headbang death! Don't blush when I rip you open |
|
precies ik ook!! echt geweldig!! ken iemand d'r nog meer op slingeren? |
|
quote: Ey Snaack! Hebben ze voor Monument Of Death ook niet nog een studio plaat uitgebracht. Ik hoorde dat in de digipack daarvan een scheermes zat. Nu heb ik zelf wel scheermessies maar 't gaat me om de schijf. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: En JD, wat heb je een gruwelijk gave signature! [Dit bericht is gewijzigd door No Nonsense op 19-07-2003 22:03] The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:Het scheermesje zat bij de eerste persing van M.o.D. in een normale jewelcase cd(is nooit een digipack van uitgekomen).Alleen zit deze cd ook nog eens verpakt in een plastic hoes met poster en een sticker,handgenummerd met bloed van de bandleden.Ikzelf heb nummer 333 (heb de poster laten signeren door Terje(Tchort) bij Hammerheart op kantoor). [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 20-07-2003 9:36] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wauw, da's cool zeg! Ik heb alleen awts. Moet de rest ook nog eens oppikken. Nu ff afwachten wanneer ze weer op tour zijn want dit is een band die ik ook live zeker eens wil gaan zien. |
|
quote: Dan moet je Monument Of Death is luisteren. Ik vind 'm .zoals al eerder verklaard. zelfs nog iets beter dan 'awts'. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
DEATH INCORPORATED!!!! Dit slaat nergens op. |
|
quote: The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Ja, wat denk jij dat er op staat? Dit slaat nergens op. |
|
quote: Flikker dan maar lekker op knul. crisis... The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Och, boos? Vanwege mijn mening? Lig er maar niet van wakker hoor, ik ben niet iemand die serieus hoeft te worden genomen door jou. Dit slaat nergens op. |
|
Oh en BTW, Death incorporated is een nummer van Blood Red Throne, dat je het even weet Dit slaat nergens op. |
|
quote: hahaha, dat was dus een mening? Ontopic. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Ik ben nooit offtopic geweest. Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |