|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
AAAARGGGHHH.. Dit veroorzaakt nekpijn van het haarzwiepen. Ik krijg spontaan trek in een pilsje erbij. |
|
quote: Mwoah, ik vind het geluid lang niet zo vet als op 'Affiliated With The Suffering'. Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
quote: Wie weet idd Ik heb niet veel aan dat mp3tje// wacht wel tot ik de cd kan luisteren.. Suck my piss |
|
Er staat nog een link op de site. (zie update van dit nieuws op de frontsite) MP3 [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 05-01-2005 20:45] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
zie frontpage muts |
|
Dat staat toch in mijn post, honnepon! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ik moet zeggen dat ik na het horen van het MP3tje toch wel degelijk uitkijk naar de nieuwe schijf. Ik hoorde laatst al dat de nieuwe op komst was en ik moet zeggen dat 't lekker klinkt. Ben benieuwd naar de rest. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:heb je er later stiekum bijgezet! |
|
Na hun optreden een aantal jaar terug in de Hedon heb ik het wel met ze gehad.. ik vond het echt slaaaaaap verwekkend. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dat optreden had ik ook gezien, dat kwam ook meer door het publiek en het is tevens nogal dom op ze op 1 optreden te beoordelen. Maarja, 'your loss' zoals ze zeggen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Een band slaapwekkend door het publiek, dat slaat natuurlijk nergens op he ... |
|
*zet monument of death op* Suck my piss |
|
quote: Naja je moet het zo zien, publiek had er de hele avond niet zoveel zin in. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik ben daar ook geweest in Hedon en het optreden zelf was goed. En niet het gehele publiek was saai, er waren wel degelijk mensen die enthousiast waren mee aan het bangen. Nogal erg kortzichtig dus om vanwege enkele mensen die er niks aan vonden het optreden als saai te bestempelen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: he, t zijn niet mijn woorden "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
BENG! Die 'Altered Genesis' is me wel weer een rampestamper van formaat!! |
|
Altered genesis is geweldig. Smerige, groovende death metal die vol zit met interessante ideeen en onverwachte dingetjes. Zoals het bassloopje in het nummer Deliberate carnage. D'r zit ook meer afwisseling in dan in hun oudere werk. Het heeft meer z'n eigen smoel. Ik vind dit nog wel het beste dat Blood red throne heeft uitgebracht. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Nou dan weet je wat je moet! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Ik heb hem al wel gehoord, maar moet hem nog steeds halen godver! Mooi dat ik dat vandaag eens ga doen, strakke plaat. |
|
quote: Eh, nee. Wat wil je van me?! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: hehe, inleveren die meuk! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Altered Genesis is een vette plaat. 2005 begint goed! |
|
Dat is zeker een VETTE plaat..... Komt wel dikke sh!t uit laatste tijd There can be only one CORN !! Life SUCKS.... and then you die!!! |
|
quote: Heel lekker schijfje. Klinkt ook een stuk beter dan de vorige cd's. Drums klinken nu een stuk minder getriggerd, wat op de vorige platen altijd te goed te horen was/is. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |