IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Blood Red Throne Vorige pagina | Volgende pagina
Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 03-01-2005 22:14 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht



AAAARGGGHHH..
Dit veroorzaakt nekpijn van het haarzwiepen.
Ik krijg spontaan trek in een pilsje erbij.



Lulfiep
Usericon van Lulfiep
Posted 04-01-2005 16:08 by Lulfiep Wijzig reactieProfiel van LulfiepQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2004 20:07 schreef Buried_Alive het volgende:
Hier alvast een nieuw nummer dan http://www.earache.com/bands/blood_red_throne/mp3/Mephitication.mp3

Klinkt vertrouwelijk!!!


Mwoah, ik vind het geluid lang niet zo vet als op 'Affiliated With The Suffering'.


Over gebrek aan smaak valt niet te twisten.


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 04-01-2005 21:47 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2005 16:08 schreef Lulfiep het volgende:
Mwoah, ik vind het geluid lang niet zo vet als op 'Affiliated With The Suffering'.


Hm. dat kun je na 1 sample nog niet echt zeggen, vind ik.



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 05-01-2005 20:42 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 20 december 2004 14:19 schreef thrash het volgende:
Wie weet, maar misschien issie ook wel steen goed


Wie weet idd

Ik heb niet veel aan dat mp3tje// wacht wel tot ik de cd kan luisteren..


Suck my piss


Nix
Usericon van Nix
Posted 05-01-2005 20:43 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Er staat nog een link op de site.


(zie update van dit nieuws op de frontsite)

MP3





[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 05-01-2005 20:45]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-01-2005 21:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

zie frontpage muts


Nix
Usericon van Nix
Posted 06-01-2005 13:29 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Dat staat toch in mijn post, honnepon!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 15-01-2005 19:24 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2004 20:07 schreef Buried_Alive het volgende:
Hier alvast een nieuw nummer dan http://www.earache.com/bands/blood_red_throne/mp3/Mephitication.mp3

Klinkt vertrouwelijk!!!


Ik moet zeggen dat ik na het horen van het MP3tje toch wel degelijk uitkijk naar de nieuwe schijf. Ik hoorde laatst al dat de nieuwe op komst was en ik moet zeggen dat 't lekker klinkt.

Ben benieuwd naar de rest.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-01-2005 19:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2005 13:29 schreef Nix het volgende:
Dat staat toch in mijn post, honnepon!
heb je er later stiekum bijgezet!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-01-2005 1:39 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Na hun optreden een aantal jaar terug in de Hedon heb ik het wel met ze gehad.. ik vond het echt slaaaaaap verwekkend.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-01-2005 10:37 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2005 1:39 schreef Cadaveria het volgende:
Na hun optreden een aantal jaar terug in de Hedon heb ik het wel met ze gehad.. ik vond het echt slaaaaaap verwekkend.


Dat optreden had ik ook gezien, dat kwam ook meer door het publiek en het is tevens nogal dom op ze op 1 optreden te beoordelen. Maarja, 'your loss' zoals ze zeggen


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-01-2005 10:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Een band slaapwekkend door het publiek, dat slaat natuurlijk nergens op he ...


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 16-01-2005 13:20 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://



*zet monument of death op*


Suck my piss


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-01-2005 16:39 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2005 10:58 schreef Jenje het volgende:
Een band slaapwekkend door het publiek, dat slaat natuurlijk nergens op he ...


Naja je moet het zo zien, publiek had er de hele avond niet zoveel zin in.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-01-2005 18:27 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik ben daar ook geweest in Hedon en het optreden zelf was goed. En niet het gehele publiek was saai, er waren wel degelijk mensen die enthousiast waren mee aan het bangen.
Nogal erg kortzichtig dus om vanwege enkele mensen die er niks aan vonden het optreden als saai te bestempelen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-01-2005 22:57 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2005 18:27 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik ben daar ook geweest in Hedon en het optreden zelf was goed. En niet het gehele publiek was saai, er waren wel degelijk mensen die enthousiast waren mee aan het bangen.
Nogal erg kortzichtig dus om vanwege enkele mensen die er niks aan vonden het optreden als saai te bestempelen


he, t zijn niet mijn woorden


"This one is older than shit, heavier than time!"


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 17-01-2005 13:43 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

BENG! Die 'Altered Genesis' is me wel weer een rampestamper van formaat!!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 01-03-2005 19:38 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Altered genesis is geweldig. Smerige, groovende death metal die vol zit met interessante ideeen en onverwachte dingetjes. Zoals het bassloopje in het nummer Deliberate carnage.
D'r zit ook meer afwisseling in dan in hun oudere werk. Het heeft meer z'n eigen smoel.

Ik vind dit nog wel het beste dat Blood red throne heeft uitgebracht.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 02-03-2005 9:52 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2005 19:38 schreef XnegativeX het volgende:
Altered genesis is geweldig. Smerige, groovende death metal die vol zit met interessante ideeen en onverwachte dingetjes. Zoals het bassloopje in het nummer Deliberate carnage.
D'r zit ook meer afwisseling in dan in hun oudere werk. Het heeft meer z'n eigen smoel.

Ik vind dit nog wel het beste dat Blood red throne heeft uitgebracht.


Nou dan weet je wat je moet!


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


MINDKILLER
Usericon van MINDKILLER
Posted 02-03-2005 10:42 by MINDKILLER Wijzig reactieProfiel van MINDKILLERQuote dit bericht

Ik heb hem al wel gehoord, maar moet hem nog steeds halen godver! Mooi dat ik dat vandaag eens ga doen, strakke plaat.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 02-03-2005 12:49 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 2 maart 2005 9:52 schreef No Nonsense het volgende:
Nou dan weet je wat je moet!


Eh, nee.
Wat wil je van me?!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 02-03-2005 12:57 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2005 12:49 schreef XnegativeX het volgende:
Eh, nee.
Wat wil je van me?!


hehe, inleveren die meuk!


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 07-03-2005 19:12 by Chimaira Wijzig reactieProfiel van ChimairaQuote dit bericht

Altered Genesis is een vette plaat. 2005 begint goed!


Cornholio the Great
Jesus.....Was.....Mortal........
Usericon van Cornholio the Great
Posted 07-03-2005 19:35 by Cornholio the Great Wijzig reactieProfiel van Cornholio the GreatQuote dit berichthttp://www.cornholiosmanagement.nl

Dat is zeker een VETTE plaat.....

Komt wel dikke sh!t uit laatste tijd


There can be only one CORN !!
Life SUCKS.... and then you die!!!


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 15-03-2005 19:17 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2005 19:12 schreef Chimaira het volgende:
Altered Genesis is een vette plaat. 2005 begint goed!

Heel lekker schijfje. Klinkt ook een stuk beter dan de vorige cd's. Drums klinken nu een stuk minder getriggerd, wat op de vorige platen altijd te goed te horen was/is.



Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen