IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Blood Red Throne Vorige pagina | Volgende pagina
No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 20-07-2003 16:43 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2003 16:42 schreef mörke het volgende:
Oh en BTW, Death incorporated is een nummer van Blood Red Throne, dat je het even weet


Dat wou ik dus weten, thnx anyway.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 11-08-2004 14:38 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Monument Of Death ligt in de aanbiedingenbak van de Large voor 3.95, aanrader als je de laatste plaat leuk vind?

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 11-08-2004 14:39]


Nix
Usericon van Nix
Posted 11-08-2004 14:40 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Zeker!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-08-2004 15:07 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 14:38 schreef Tormented soul het volgende:
Monument Of Death ligt in de aanbiedingenbak van de Large voor 3.95, aanrader als je de laatste plaat leuk vind?


Bestel jij nu echt alles wat ik ook bestel?

Maar idd wel een aanrader. Ik heb 'm een keer gedownload en ik kon hem zeer goed waarderen (en voor 4 euro kun je je er toch geen buil aan vallen... ). O ja, als je dan toch bezig bent, bestel dan gelijk de mini-cd A Taste For Blood ook voor de gruwelijke prijs van 1,99 euro.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 11-08-2004 15:33 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Century Media (ook via d eLarge) heeft ook leuke, pas uitgekomen cd's liggen voor 10 euro per stuk, zoals de laatste Nocturnal Rites, Tad Morose, nevermore, Koltipelto en jag Panzer (offtopic). Ik kan dus wel een mooie order gaan maken (jncl. die 2 van BRT)


thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 11-08-2004 19:50 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 14:38 schreef Tormented soul het volgende:
Monument Of Death ligt in de aanbiedingenbak van de Large voor 3.95, aanrader als je de laatste plaat leuk vind?



Klote ik heb er een tijdje terug veel meer voor betaald
Maar de plaat is wel steen goed


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 11-08-2004 20:20 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik schaam me ervoor om het te vragen maar geldt hetzelfde voor "A Tatste Of Blood"? Want die kan ik natuurlijk niet laten liggen voor 1.95


thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 11-08-2004 20:20 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 20:20 schreef Tormented soul het volgende:
Ik schaam me ervoor om het te vragen maar geldt hetzelfde voor "A Tatste Of Blood"? Want die kan ik natuurlijk niet laten liggen voor 1.95



Grrrr


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 11-08-2004 20:36 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Dat kwam eigelijk alleen van de recentie op LoF, omdat die van mening waren dat er eigelijk maar één nieuw nummer op staat.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-08-2004 22:39 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 20:36 schreef Tormented soul het volgende:
Dat kwam eigelijk alleen van de recentie op LoF, omdat die van mening waren dat er eigelijk maar één nieuw nummer op staat.


Da's de halve waarheid. De A Taste Of Blood mini-cd bevat de Deathmix 2000 demo die vier nummers bevat die ook op Monument Of Death zijn terechtgekomen. Maar de mini-cd bevat dus de demoversies van deze nummers. Mocht je al in het bezit zijn van hun demo, dan heb je deze versies inderdaad dubbel...



Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Nix
Usericon van Nix
Posted 15-12-2004 21:13 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht



Jullie hebben het ongetwijfelt al op de frontpagina gelezen maar 21 february komt hij eindelijk uit.


Ben zeer benieuwd.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Violent God
Usericon van Violent God
Posted 15-12-2004 21:29 by Violent God Wijzig reactieProfiel van Violent GodQuote dit berichthttp://www.myspace.com/violentgod

quote:
Op 15 december 2004 21:13 schreef Nix het volgende:
Jullie hebben het ongetwijfelt al op de frontpagina gelezen...


Ha, ik was al vergeten dat zm überhaupt een frontpage hééft. Ik skip altijd gelijk naar het forum.


Ontopic: ik is ook benieuwd.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-12-2004 21:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2004 21:29 schreef Violent God het volgende:
Ha, ik was al vergeten dat zm überhaupt een frontpage hééft. Ik skip altijd gelijk naar het forum.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-12-2004 21:31 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Frontpage?

Wat is de URL dan?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-12-2004 21:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

*belt immigartie*


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-12-2004 21:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2004 21:32 schreef Jenje het volgende:
*belt immigartie*


Pas op. Ongeschoolde autochtonen die niet kunnen spellen moeten ook inburgeren!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-12-2004 21:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2004 21:33 schreef Chelman het volgende:
Pas op. Ongeschoolde autochtonen die niet kunnen spellen moeten ook inburgeren!
Grmbl .. *sluit Chellie's mobiel af*


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-12-2004 23:00 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 15 december 2004 21:13 schreef Nix het volgende:




Das goe nieuws


Suck my piss


thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 20-12-2004 14:14 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2004 21:13 schreef Nix het volgende:


Jullie hebben het ongetwijfelt al op de frontpagina gelezen maar 21 february komt hij eindelijk uit.


Ben zeer benieuwd.


Opes, helemaal gemist op de frontpage maar ik ga heb zeker kopen


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 20-12-2004 14:15 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

misschien is het wel een kut cd, weet jij veel.


Suck my piss


thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 20-12-2004 14:19 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

Wie weet, maar misschien issie ook wel steen goed


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 22-12-2004 20:07 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2004 14:19 schreef thrash het volgende:
Wie weet, maar misschien issie ook wel steen goed
Hier alvast een nieuw nummer dan http://www.earache.com/bands/blood_red_throne/mp3/Mephitication.mp3

Klinkt vertrouwelijk!!!



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 02-01-2005 17:29 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2004 20:07 schreef Buried_Alive het volgende:
Hier alvast een nieuw nummer dan http://www.earache.com/bands/blood_red_throne/mp3/Mephitication.mp3

Klinkt vertrouwelijk!!!


Te gek!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-01-2005 19:19 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2004 20:07 schreef Buried_Alive het volgende:
Hier alvast een nieuw nummer dan http://www.earache.com/bands/blood_red_throne/mp3/Mephitication.mp3

Klinkt vertrouwelijk!!!


Klinkt zeer vet en strak


"This one is older than shit, heavier than time!"


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 02-01-2005 19:25 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

gaaf nummer! Ik sluit me volledig aan bij 0T . Gaaf om eenzelfde old-school productie te horen zoals bij de laatste Dismember.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen