|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Zijn jullie lid van een vereniging ( sportvereniging ,gezelligheidsverenigingen,genootschappen , sektes etc ) . Heb je er een leuke tijd ( gehad ) ? |
|
zit nu op een schietvereniging ik heb er een zeer leuke tijd jah |
|
- Muziekvereniging - Schutterij - Karnavalsvereniging - SP (telt dat ook?) - Band Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Verenigingen zuigen ... Verplichte blabla shit Ik doe me eigen ding wel. |
|
-> Algemeen I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
er zijn verschillende verenigingen , binnen een vereniging heb je verschillende mensen , en er worden ook activiteiten georganiseerd . sommige evenementen kan je in verenigingsverband organiseren die anders heel moeilijk te organiseren zouden zijn . ook leer je veel mensen kennen. hierdoor is de kans ook veel groter dat je iemand leert kennen die je echt wil leren kennen . een vereniging kan je ook vergelijken met een katalysator . een van de facetten . (wat wel soms gebeurd is dat mensen hun individualiteit verliezen ,maar hier ben je zelf schuldig aan ,als dat gebeurd .) misschien wil iedereen links bij de verenigingen zetten . misschien wil Jenje zijn reactie weghalen . ik vind dat het anderen verhindert hier te reageren . |
|
Waarom? Mag ik niet zeggen dat ik dat hele vereninging gedoe maar onzin vind? Ik dacht dat ik altijd nog vrij was om mijn mening te uiten hier. |
|
quote: En ik maak hieruit op dat mensen die sociaal gestoord zijn meer van hun leven maken door middel van een vereniging? |
|
quote: ik ben lid van een vereniging geweest ,ik vond de mensen niet sociaalgestoord . een muziekvereniging is een goed voorbeeld . stel dat ik een leraar(es) en een groep muzikanten zoek om te spelen . dan is het veel makkelijker om deze in een muziekvereniging te vinden ,en ook een geschikte zaal te betalen . (een vereniging heeft ook een budget ). [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 22-04-2002 12:40] |
|
Ik zit bij een zwemvereniging, maar ik doe niet mee aan al die 'gezellige' activiteiten die ze organiseren (paaseieren zoeken enzo, mij niet gezien). MuayThaigerrr!! |
|
quote: Heb ik ook jaren gedaan erg leuk moet ik zeggen. (grootcaliber- kleiduiven) |
|
quote: ik denk dat het ook afhangt van de gezellige activiteiten die ze organiseren . als ze bijvoorbeeld een trip zouden oragniseren naar Zuidfrankrijk om daar in de natuur te zwemmen ,zou je het dan misschien wel leuk vinden . |
|
Nou! Zeker dat ik dat leuk zou vnden! Je hebt wel gelijk ja, maar ze gaan niet speciaal voor mij andere activiteiten organiseren, de gemiddelde leeftijd daar is 10.. Ach, zolang ik kan zwemmen, ben ik tevreden. MuayThaigerrr!! |
|
Paaseieren zoeken, jemig, dan noem je ook een activiteit... Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: Met een houwitser op kleiduiven schieten |
|
quote: ja is moeilijk maar het kan hier doen we een poging |
|
Ik zit bij een muziekvereniging, en het is hartstikke leuk! "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
Wat doe je daar dan precies? Maak je dan met z'n allen muziek, of gaat het vooral om theorie leren? Ik bedoel dus ensembles hè. [Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 22-04-2002 19:45] MuayThaigerrr!! |
|
Verenigingen waar ik bij heb gezeten: - scouting; blabla stoer doen om wijven te krijgen, bier zuipen verder nutteloos - voetbal; blabla stoer doen om wijven te krijgen, bier zuipen verder nutteloos Goh patroon? Ik heb geen vereniging nodig om te doen wat ik leuk vind. Ik heb ook helemaal geen zin om dan weer naar één of andere leider of trainer te moeten gaan luisteren. |
|
is Metal Front Twente een vereniging? dan zit ik bij een vereniging. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik wás dus lid van V.i.r.u.s.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: uhuh, ik doe alleen .22(karabijn), 9mm(pistool) en .357(revolver) |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Metal Mark op 22-04-2002 20:12] sebinsagoil |
|
Ik zit bij 'Bond Tegen Vloeken' sebinsagoil |
|
Verenigingen zijn niet cool. Verenigingen kosten alleen maar geld. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |