|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik drinken alleen maar beugels... |
|
oja en ik zit ook bij de Gerard Joling Fanclub maar of dat een vereniging is? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Verenigingen --->OVENS! * * - © Copyright Dwaallicht sebinsagoil |
|
Ik zit op een korfbalvereniging maar ik ben het een beetje zat...ik zit er nu bijna 10 jaar op maar tis gewoon niet zo leuk meer. Ik zit te twijfelen of ik door zal gaan of niet (ook i.v.m. blessure)... *twijfel twijfel* I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Hmm, als het niet leuk is zou het stom zijn om door te gaan dunkt mij. |
|
quote: 357 is cool zelf deed ik 308 Fal, 223sig 550 en 357 .44 desert eagle |
|
Ik zit op een Reddingsbrigade!! Het is zeer Gezelli, en af en toe ook nog es wat zwemmen I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
uhmz... op dit moment geen verenigingen behalve dit forum als dat eronder valt... verder ben ik oprichter en enigste lid van de renske-fanclub Je moeder. |
|
Ik heb langere tijd op voetbal gezeten, maar had op een gegeven moment steeds minder zin om te gaan trainen. Idd, zoals Jenje al zegt, verplichtingen zitten eraan vast. En die zuigen! Ook de reden waarom ik niet in een band speel maar alleen voor mezelf. Ik speel bas en electrisch, nu speel ik wat/wanneer ik wil. In een band niet. Suits me perfect! |
|
quote: hmmm, ik zat dus echt op voetbal om te VOETBALLEN en niet om een van die andere redenen. Als het goed is leer je juist beter voetballen door je trainer/leider, dus maakt dat het juist weer leuker. En het leuke aan voetballen vond ik ook net winnen , maar dan wel als een team. Daardoor ben ik juist een goede teamplayer geworden en zal niet zo vlug gaan freeriden |
|
quote: misschien kunnen jullie weer een metal vereniging oprichten . |
|
Ik zit in de vereniging Remi Bazzio Attacks!!! |
|
Ik ben al zo'n 13 jaar lid van een roeivereniging. En ik ben lid om te roeien. Gelukkig is het geen "kak"-vereniging, maar het hangt van de mensen af of het gezellig is of niet. No regrets and no remorse... |
|
quote: ensembles lijken me ook leuk . |
|
Ik zit al iets van een jaar op de ZM vereniging, ik haat al die verplichtingen.. pff, ontopic, offtopic,niet naar Britney luisteren.... ik ga binnekort me lidmaatschap opzeggen. Britny heerscht!!! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: hebben jullie een site |
|
i'm a...SLAVE...... for YOU... |
|
quote: wut da foK? |
|
britney speas !!!! zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: You wanna join my club ??? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: ik zat op karate en ook bij een band van school . ik ben toen gstopt met karate . by the way ,als je met mij muziek/zang wil opnemen ,kan je langskomen hier . (mail maar ) |
|
Spear brittney!!! |
|
quote:dat heb ik ook 10 jaar gedaan waarvan 2 jaar duiken.. verenigingen zijn KUT. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: hangt volgens mij af van de mensen , de activiteiten , en in hoeverre je wordt vrijgelaten . |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |